volledig ontzorgd

vanaf plannen afspraak tot oplevering transparant meegenomen in het proces.

Vertrouwd adres, vertrouwde service

Ontvangst is altijd goed, fijn om tijdens het wachten een werkplek-ruimte te hebben. Voor een geplande bandenwissel blijf ik 2 uur wachten wel lang vinden ...

accuraat, en prettige communicatie

zoals gezegd ik ben prima geholpen en met goede communicatie

Altijd klaar staan

Ben op een zaterdag voor 12.00 Uur in de werkplaats geweest . Er brandde een lampje op het dashboard . Er wordt direct gekeken , oliepeil bekeken èn ik kreeg het gevoel dat ik gewoon door kon rijden . Uiteindelijk was de auto toe aan een grote beurt .

TOPPERS!!

Mijn baby-leeuwtje kan de winter weer door! Ook al rijden we nu veel minder kilometers ivm Corona, ben ik nog dagelijks blij met mijn keuze voor deze auto, voor mijn private-lease contract en alles er om heen! Ik wens het hele team van Nefkens super fijne feestdagen en al het goeds voor de medewerkers en Nefkens als bedrijf voor het nieuwe jaar 2022.

goede service

Duidelijke uitleg

Prima gedaan

Extra moeite gedaan voor de winterbanden en de auto gewassen. Prima!

Goede fijne service

Fijn geregeld zoals altijd, niet anders gewend hier de laatste jaren .

Perfect geholpen

Direct en adequaat geholpen. Zeer vriendelijk en behulpzame medewerker.

lastig bereikbaar maar goed gerepareerd

vaak moeten bellen, veel in de wacht. lastig bereikbaar. netjes gerepareerd.

Ondanks zeer klantvriendelijke baliemedewerker, regelmatig toch hinderlijke procesfoutjes

De afgelopen jaren heb ik ervaren dat bij ieder bezoek en servicebeurt er wel wat mis gaat, zodra verzoeken afwijken van de standaardprocedure. Was dat de afgelopen jaren telkens weer het niet opvolgen van mijn verzoek om bij bandenwissel vooraf aan opslag van de in te nemen banden de velgen zouden worden schoongemaakt (wat dus niet gebeurde). Dit keer werd een verzoek vooraf om een (mail)advies en aanbieding voor nieuwe (winter of All season?) banden niet opgevolgd. (hersteld bij bezoek -om die reden- aan werkplaatsbalie enkele dagen vooraf APK-Bandenwissel). In tegenstelling tot wat was afgesproken, zijn nieuwe (AS)banden geplaatst op 'zomer' alu-velgen ipv winter alu-velgen die in opslag lagen.

Klantvriendelijk bedrijf

Ik stond in de file en toch was er iemand die een uur op mij wachte

Excellent Service!

Very satisfied!

Positieve ervaring

Netjes geholpen. Auto was alleen later klaar dan afgesproken.

Goede en snelle service en vriendelijk personeel

Goede ervaring

Goede service en vriendelijke mensen.

Weer een prima ervaring

Zoals altijd weer prima geregeld: keurig vooraf een kosten inschatting, gratis leenfiets mee, en na de APK en beurt een helder rapport met foto's van wat er allemaal gedaan was.

goede service.

snel opgelost, prima service

top

top

jammer

als je een week van te voren belt voor afspraak en zegt dat er twee nieuwe voorbanden op moeten . dan verwacht je als je de auto brengt de banden al aanwezig zijn en niet een telefoon krijgt dat de banden tussen 2 of 3 uur geleverd worden . en dat het bij het inleveren wordt gezegd dat de auto om +/- 13.00 uur klaar zou zijn.

Duidelijke informatie

Professioneel en vriendelijk!

Professioneel service en vriendelijke mensen.

nice

Everything is fine but booking the appointment. I have registered on the website for an appointment at 8AM and it was confirmed; however, that was changed to 10.15AM automatically a few days later.

tevreden maar kan beter

Onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd, alleen kaartupdate duurde te lang en moet daarvoor terug komen. Vervelend. Verder zou gereedmelding per sms gecommuniceerd worden, maar dat gebeurde niet. Twee dagen later om 9.15u terug voor de update. 25 minuten wachten voor de intake. En weer geen gereedmelding. Om 16.30 zelf maar gebeld. Auto bleek klaar. Weer 15 min. wachttijd om de auto weer mee te kunnen nemen.

De auto is weer tiptop in orde

De auto is weer in orde, we zijn ons echter rot geschrokken van de kosten. Zeker in relatie tot de kilometers die gereden zijn. Jullie zijn heel erg slecht bereikbaar! Ik ontving een bericht waarop ik moest reageren. Na een kwartier in de wacht heb ik opgehangen en gewacht tot ik gebeld werd. Dat is vervelend.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven