Prima zaak

Ik kom al heel wat jaren bij Nefkens Eindhoven Al 3x een nieuwe peugot gekocht Ik ben verhuist buiten Eindhoven maar ik blijf er nog steets komen Nefkes Eindhoven geldropseweg

Prima bedrijfsvoering en klantvriendelijk

Prima bedrijfsvoering . Omwisselen zomerbanden naar winterbanden Afspraak op tijd , receptie klantvriendelijk Fijne wachtruimte, goed service . Duidelijke voorlichting .

super

Monteur Tiny van Sebille heeft een snel werkplaatsboek uitgevoerd. Superbedankt voor de duidelijke terugkoppeling en snelheid.

Vakkundig en plezierig

Uitstekend uitgevoerd volgens afspraak. Nuttige beperkte reparatie rubber voorruit.

Gewoon goed

Auto gebracht voor een tussentijdse check en ik ben daarbij keurig geholpen en goed te woord gestaan.

Was goed en vlot verlopen, mijn jaarlijkse auto beurt

Zeer professioneel en klantvriendelijk bedrijf

Er wordt met je meegedacht als klant, en altijd een gratis leenfiets of een huurauto beschikbaar als het nodig is.

Afspraken nagekomen

Voor mij is Nefkens een nieuwe dealer, na 26 jaar bij een dorpsgarage de overstap gemaakt. De afspraak voor de grote beurt van te voren besproken, die is keurig uitgevoerd.

Meedenken, servicegericht en persoonlijk

De medewerker was servicegericht en vanuit de werkplaats werd goed advies gegeven.

zeer klantvriendelijk

Ben vriendelijk ontvangen en goed geholpen.

keurige service

heel goed

prima geholpen

zoals gewoonlijk prettig geholpen met goede prijsopgave

Reparatie duurde veel langer als vooraf aangegeven, en ik werd niet tijdig op de hoogte gehouden

3 x terug moeten komen voor 1 reparatie, en de laatste keer duurde 3 dagen waar 2 was afgesproken. Ik had het gevoel dat men dit beter kon plannen en vooraf kon melden. Nu verwacht ik als klant dat mijn auto gerepareerd is na een dag wachten, en blijkt er niks gedaan te zijn. Uiteindelijk wel een juiste reparatie gedaan.

Excellent and very smooth experience.

Very precise information, clear communication by the staff and great online billing experience.

• Would you recommend us? Yes

Netjes en vriendelijk

Ik ben tevreden

Uitstekend geholpen.

De service is uitstekend. Ervaren medewerkers.

bar slecht

Niet zozeer over de beurt zelf ik ontevreden,maar over de service eromheen. Bij het maken van de afspraak werd gezegd dat die 2 a 3 uur zou duren. Toen heb ik gezegd "dan blijf ik wel wachten".Toen ik op de betreffende dag aankwam werd gezegd dat ik wel op zo'n 5 uur moest rekenen en dat er geen andere auto beschikbaar was. Een fiets is niet zinvol want ik woon in Oirschot. Uiteindelijk duurde de beurt tot ongeveer half 5 en toen waren we dus 7,5 uur later vanaf mijn aankomst. Dus ik heb de hele dag op de plek voor de bezoekers gezeten. Slechts op 1 moment heeft de receptioniste mij een kop soep aangeboden. Ik ben ook op geen enkele wijze tussentijds geinformeerd over de voortgang en dat het dus nog veel langer ging duren dan de aangegeven 5 uur. Daar ben ik dus buitengewoon ontevreden over.

Prima deskundig onderhoud

De 5de ster ontbreekt voor mij omdat de wachttijd aan de balie toch wel lang is (15 minuten) Misschien een nummer systeem met buzzer, zodat je niet in een rij hoeft te blijven staan, maar even kunt rondlopen, kijken, koffie drinken....

Valt altijd weer tegen

duidelijke uitleg bij gedetailleerde rekening

prettige behandeling

Zijn goed

Juiste prijs opgave met goede service.

snel, makkelijk, vriendelijk en ook nog een gewassen auto

snel, makkelijk, vriendelijk en ook nog een gewassen auto

Probleem met een storing dezelfde middag al opgelost.

1 minpuntje was dat de motorkap nog open was, moest op de snelweg stoppen om hem dicht te maken.

Correct

Vriendelijk, fiets stond klaar, digitaal rapport duidelijk, bij ophalen tijd voor vragen.

Professioneel and vriendelijk

altijd goede service