Vriendelijk en snel

Vriendelijke, snelle service. Ook mooi dat kleine schade opgemerkt wordt. En nog mooier dat dat ( in mijn geval) dezelfde dag ook hersteld kon worden. Netjes!!

Altijd helemaal top

Word altijd hartelijk ontvangen zeer vriendelijke bediening

Kan beter!

Moet altijd vreselijk lang wachten. Bij ophalen op het afgesproken tijdstip was de auto nog niet klaar. Leenauto was een 108, niet vergelijkbaar met onze auto. Personeel is heel zakelijk. We hebben een VIP-kaart, maar je wordt er niet behandeld als ‘Klant is koning’.

Snel en goed

Verlichting was kapot, na een belletje werd ik direct geholpen.

Fijn bedrijf

Personeel is vriendelijk en ales verloopt vlot

Toch een kritische noot

Toelichting ter verbetering van klantenservice. Vorig werkplaats bezoek een lange verse kras (40cm) op mijn verder onberispelijke motorkap. Na reclamatie per telefoon (helaas niet gemerkt bij ophalen), zeer lauwe reactie van een baliemedewerker dat ik maar een keer langs moest komen dan zouden ze hem wel wegpoetsen. Geen excuus of verdere aandacht, ik denk persoonlijk dat dit een erg slechte reactie is. Over de werkplaats ben ik verder erg tevreden, keurig uitgevoerde werkzaamheden en altijd een toelichting van een zeer vriendelijke en zeer voorkomende chef werkplaats. Compliment. Maar….. Laatste afspraak bandenwissel. Mijn complete set incl. velgen liggen klaar in de werkplaats. Dus ruim ingeschatte tijd voor verwisseling ongeveer 30 minuten. Afspraak was dat ik hierop zou wachten! Afspraak om 10:45 uur. Was aanwezig om 10:30 uur, dus kwartier van te voren. Ik had een belangrijke andere afspraak om 12:00 uur en meldde aan de baliemedewerker dat ik uiterlijk om 11:45 uur bij de garage moest wegrijden. Op dat moment dus ruim één uur later. De baliemedewerker ging toen met mij een discussie aan dat dit waarschijnlijk niet ging lukken. (Werkplaats problemen) Er ontstond een zeer onaangename discussie waarbij hij bij op zijn standpunt bleef staan. Van mij werd dus verwacht dat ik meer dan een uur moest gaan zitten wachten op een bandenwissel op afspraak. Dit ondanks mijn verzoek om een uur later (11:45 uur) uiterlijk te kunnen wegrijden. Anders moest ik maar een nieuwe afspraak maken. Ik heb toen maar besloten om te wachten. Gelukkig kwam de eerder vermelde zeer vriendelijk chef werkplaats een half uur later mijn sleutels brengen, zelfs nog met het excuus dat het iets langer had geduurd (30 minuten) Door zijn optreden was mijn aanvankelijke onmin met de baliemedewerker snel naar de achtergrond verdrongen. :-) Waar was deze hele onsympathieke discussie aangezwengeld door de baliemedewerker nu voor nodig?

Ik wordt altijd uitstekend geholpen!

Uiterst klantvriendelijke behandeling en keurig op de afgesproken tijd.

Snelle en goede afhandeling van het probleem: vervanging accu

Ik breng mijn auto al heel lang naar Nefkens, waar ik de auto ook gekocht heb en ik ben zeer tevreden over de bejegening en de aanpak in technische zin, dusdanig dat ik vertrouwen heb in Nefkens en dat vind ik een belangrijk uitgangspunt om je veilig op de weg te begeven.

Vertrouwen totaal kwijt

Afgelopen 15 april is de auto APK (goed) gekeurd. De profieldikte van de banden was toen 4.5 en 4.6 mm voor en 3.7 en 3.3 mm achter. Afgelopen maandag ben ik bij de garage gekomen, na geconstateerd te hebben dat de voorbanden geen (!) profiel meer hadden. De achterbanden hadden toen een profiel van 3.5 en 4.5 mm (!?), meer dan een 1/2 jaar daarvoor (??). De heer van de servicedesk-werkplaats snapte daar ook niets van. Hij is gaan overleggen met het hoofd werkplaats en ook die snapte het niet. De enige uitleg was dat het aan 'onze rijstijl' moest liggen. Op mijn antwoord dat wij al meer dan 40 jaar rijden, en uiteraard onze 'stijl' niet veranderd is, zei deze heer dat hij niet met ons meerijdt en onze rijstijl daarom niet kent. U zal begrijpen dat wij meer dan ontevreden zijn over de hele gang van zaken. Er werd zelfs 'uit coulance' niets aan de prijs gedaan. Vandaar deze lage score.

Altijd vakkundig gemaakt.

Altijd goed geholpen. Goede service.

een fijn ,plezierig bedrijf

16 jaar lang altijd alle beloftes nagekomen en meegedacht . de rekening viel nooit tegen .al met al een dikke 10.

Goed en vriendelijk geholpen

Prettig dat je vooraf weet wat de kosten zullen zijn. Ik werd door iedereen op een prettige manier geholpen, vriendelijk en behulpzaam.

Als vanouds weer zeer betrouwbaar en accuraat!

Zie vorige mededling/oordeel!

perfecte service

onverwachts moeten stoppen vanwege een leeglopende band, hebben ze meteen de beurt die later die week stond gepland uitgevoerd.

Goede en snelle service

Snel een afspraak kunnen maken en de service en uitleg was goed en duidelijk.

Vriendelijke ontvangst en redelijk snelle afhandeling.

Terwijl er aan de auto gewerkt werd ç nam men contact op om eventuele toekomstige reparaties te bespreken.

Fijne, snelle, vriendelijke behandeling

Snelle prima behandeling en goede reparatie

Snel en goed

Plotselinge storing aan mijn aauto (lekke band) Werd meteen en goed opgelost. Bovendien heeft men een lampje vervangen.

Snelle en correcte afhandeling

Bandenwissel. Snel afgehandeld en een lekker kopje koffie in de wachtruimte

Alles volgens planning en afspraak afgewerkt.

Een zeer vriendelijk ontvangst en kordate keuring van mijn auto vervolgens een persoonlijke uitleg vervolgens persoonlijk afscheid.

Zeer slechte service

- Geen roetfilter te regelen in 2 dagen, niet beschikbaar in Nederland, Duitsland en België. De roetfilter moet uit Frankrijk komen (zeer slechte service organisatie). - Leenauto was niet vol getankt toen ik hem op kwam halen, moest wel vol getankt terug anders 10 EURO extra kosten. - Meerdere afspraken niet nagekomen: auto zou op dag 1 klaar zijn, in de middag gebeld dat dit niet ging lukken. Auto zou de dag erna klaar zijn, in de middag gebeld dat dit niet ging lukken. Er kon ook niet aangegeven worden wanneer de benodigde roetfilter wel binnen zou komen. - Bij aflevering zat het klepje voor afscherming van de aansluitingen naar de boordcomputer los. Al met al zeer matig voor een Peugeot dealer. Als Peugeot eigenaar verwacht je dat je bij een Peugeot dealer op de beste plek bent voor onderhoud van de auto. Het enige wordt wat ik regelmatig hoorde was 'overmacht'. Voor een servicebeurt + APK die nu 1600 EURO heeft gekost (excl. roetfilter), vind ik dat Peugeot zich niet service verlenend heeft opgesteld.

Transparante informatie over inhoud reparatie

Transparante informatie over inhoud reparatie. Met mail goed op de hoogte gebracht van stand van zaken.

Excellente service

Vriendelijke bejegening, je voelt je als klant echt koning. De service wordt goed afgestemd op je persoonlijke wensen.

ontzorgd

Via de website kon ik geen combinatie van een beurt en de bandenwissel kiezen maar telefonisch was dit zo gebeurt. Op de afgesproken dag en tijd werd de auto opgehaald en na afloop kreeg ik een telefoontje dat de auto weer gebracht zou worden en of dat uitkwam. Ik ben volledig ontzorg en heb geen moment last gehad van deze 'verplichte' onderhoudsbeurt en bandenwissel.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven