Goede service, fijne leenfiets

Goede service, duidelijke prijsopgave en fijne leenfiets

Prima werk!!

Ik ben prima geholpen zeer vriendelijke medewerkers en zeer beleeft.

Niets op aan te merken

Voor zover ik kan beoordelen is alles prima uitgevoerd en zijn alle opmerkingen verwerkt. Prima service

We zijn goed geïnformeerd over de afwijkingen aan de motor. De banden wissel is goed uitgevoerd. We zijn tevreden.

Alles was prima voor elkaar

De auto bevalt prima en de service ook.

Geweldig geregeld

Meteen geholpen

Opdracht perfect uitgevoerd

Vriendelijk personeel. Zeer goede uitleg van de werkzaamheden gekregen. Alle werkzaamheden keurig binnen de afgesproken tijd uitgevoerd.

vooraf weten wat de kosten zijn is fijn

nadat de auto is weggebracht volgt er een bericht als er meer moet gebeuren dan alleen de beurt. ook de prijzen daarvan worden vermeld. Na je akkoord gaan ze daarmee aan de slag. Zo kom je niet voor verrassingen te staan als je auto komt halen. Die was ook keurig op de afgesproken tijd klaar trouwens....

Prima service!

Alles keurig volgens afspraak geregeld.

service zoals ik die verwacht

auto gebracht, leenfiets om op het werk te komen, vriendelijk personeel, netjes een melding dat de auto klaar is met een duidelijk rapport online en overzicht kosten, dus geen onverwachte kosten! anders krijg ik al een belletje als de prijs hoger is dan vooraf opgegeven, al is het maar een paar euro.

Ik heb mijn auto gebracht voor een apk en en kleine beurt. Voor de apk waren een paar extra reparaties noodzakelijk. Per telefoon is duidelijk uitleg gegeven over deze reparaties, mogelijke alternatieven en de kosten, voordat de reparaties werden uitgevoerd. Ook krijg je via een email een duidelijk overzicht van de werkzaamheden en kosten. De auto is netjes en schoon afgeleverd.

Prima ervaring qua service met Nefkens Eindhoven

Het maken van een service afspraak en de ontvangst is heel makkelijk verlopen. Ook is het gesprek met de service medewerker inzake de onderhoudsklachten leaseauto prima verlopen, er stond conform afspraak ook een leenauto klaar. Uitvoering van de service werkzaamheden n.a.v. de klachten was dik in orde en de auto werd ook nog een gewassen. Bij aflevering van de auto werd er precies verteld wat er aan de auto is gedaan en mochten er nog klachten komen meteen even melden. (nazorg). Prima gedaan.

Werkplaats goed Planning niet goed

Ik had een afspraak om 9 uur Gaarne zou ik daar ivm met mijn demente vrouw 9.30 van maken. Een week voor de afspraak belde ik de receptie voor wijziging. De medewerker van de werkplaatsreceptie gaf doordat dit geen bezwaar zou zijn. Daarna kreeg ik een gewijzigde afspraak van 9.00 uur gemaild. Ik reageerde dat de afspraak 9.30 was. Hierop kwam een afspraak van een planner dat de tijd 9.00 moest zijn indien anders een andere afspraak Dit ging niet dus een opvang voor mijn vrouw regelen . Om 9.00 uur was ik aanwezig

Vriendelijk ontvangst

professionele planning, terugkoppeling en uitvoering!

zie bovenstaand

Snelle service en goede voorzieningen

Snelle service en goede voorzieningen om tijdens het onderhoud te kunnen werken

Prima service.

Aardige mensen en goede service.

Car Maintainance

Amazing service, perfectly in time and without any single problem. I'm absolutely satisfied with the result.

Opdracht tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Zoals altijd vriendelijk en correct.

Heel goed!

Het ging ontzettend snel en ze hebben heerlijke koffie! Ik kon voor een paar uren werken zonder verstoring.

Het is de eerste keer sinds dat ik in Nederland woon dat ik mijn onderhoud hier doe en ben echt zwaar onder de indruk, hier wordt zelfs je auto gewassen en gestofzuigd na het onderhoud, heb ik in België nooit voorgehad, echt top dat jullie dit doen! En bovendien is het personeel ook super vriendelijk! Doe zo verder!

Helder en duidelijk.

Denken mee, naar de juiste oplossing, waardoor ik met mijn auto veilig de weg op kan blijven gaan

Goede service en heel vriendelijk en gastvrij personeel.

Goede service en heel vriendelijk en gastvrij personeel.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven