Alles naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen

Volgens afspraak

Alles volgens afspraak keurig geregeld en afgehandeld !

Uitstekend geholpen

Prima efficiënt en vriendelijk geholpen

APK op het laatst ingepland en kosteloze analyse storing

Vlak voor een gepland bezoek aan Nefkens Eindhoven vanwege haperen van de motor van onze Citroën Jumper kregen we het bericht dat de APK verlopen was. Dat kon gelukkig op het laatst nog in de planning meegenomen worden. Verder hadden we vanwege de storing gevraagd de bus uit te lezen via de OBD stekker. Dat kon bij geen enkele garage die we kennen, maar dus wel bij Nefkens. Helaas heeft dat uitlezen geen bruikbare diagnose opgeleverd. Daar stond tegenover dat er ook geen kosten voor gerekend werden. Erg tof hoor! Nefkens heeft ook geholpen met mogelijke vervolgacties.

bandenwissel ging snel en er was goede koffie en wifi

Bandenwissel goed verlopen, maar jammer dat na een kwartier rijden de lampjes van de bandenspanning gingen branden en de banden niet op de juiste spanning bleken te zijn.

Gewoon goed

Alles goed gegaan en prijs was goedkoper als de begroting Dus meevaller

Snel en correct

Goede ontvangst door receptionist. Keurige behandeling. Goede diagnose. En lekkere koffie

onbegrijpelijke prijsverhoging

Ik heb aan Nefkens medegedeeld dat ik zeer verbaasd ben over de enorme prijsverhoging van de bandenwissel: vorig jaar betaalde ik € 74,95 en dit jaar € 99,= voor exact dezelfde activiteit; dat is een prijsverhoging van maar liefst ongeveer 25%! Hierover is tevoren niet gecommuniceerd. Ik heb laten weten dat ik dit niet acceptabel vind en een goede reden om voortaan maar geen bandenwissel meer te doen. Een reactie op mijn e-mail heb ik niet gekregen. Ook dát deugt niet.

Prima werk

Alles netjes uitgevoerd.

Fijne garage

Goede service. Onze auto kreeg een onderhoudsbeurt. Ook fijn dat je per mail krijgt toegestuurd wat ze aan de auto hebben gedaan. De prijs viel ook mee!

Afspraak nagekomen, keurig geholpen.

Onduidelijk

Storing binnen 5 maanden ! Vervang auto ???? Ja / nee toch ja of nee kortom zelf een hoop gedoe met regelen voor vervanging was er toch een vervanger tja ,,,,,

Prima service en een geroutineerde vriendelijke behandelaar.

Ik blijf in de toekomst zeker bij u als klant,

Prettig en professioneel

Goede service en goede koffie

Goede service en goede koffie

Niet geweldig

Ik kwam om de winterbanden te laten wisselen. Op de terugweg kreeg ik een melding lahe bandenspanning en kon dus de banden gaan oppompen. De auto was niet gewassen. Er is veel te vaak iets niet in orde na werkplaats bezoek.

Niet tevreden.

Mijn mail van 14 maart is tot nog toe niet beantwoord Toen ik mijn auto kwam brengen werdt er verteld dat er kosten aan verbonden waren

Er is een goede en juiste communicatie geweest betreffende de voortgang en acties die zijn genomen betreffende het onderhoud van mijn auto. Ook is er bv. eerst gekeken naar de mogelijkheid om de accu niet te vervangen maar eerst eens goed door te laden. Hierbij is geconstateerd dat deze alsnog niet vervangen hoefde te worden. Ondanks dat e.e.a. wel in rekening was gebracht is e.e.a. alsnog netjes terug betaald.

top

prima service

Klantvriendelijk en uitstekende service en reparatie

Klantvriendelijk en uitstekende service en reparatie

Vond het rommelig

Wanneer ik vraag of het lang duurt om 4 velgen te voorzien van 4 seizoenen band en deze erop te monteren en men zegt duurt ongeveer 1.5 uur dan weet ik niet waarom het zolang moet duren .neem toch aan dat men de nieuwe banden er al op de velgen heeft liggen en dan is het oude velgen eraf en de nieuwe velgen met band erop is toch een kwestie van voorbereiding.ik werk ook p de manier een goede voorbereiding is het halve werk .en zorg ook ervoor dat ze schoon zijn en niet vuil en vettig Met vriendelijke groet John Laarmans

Uitstekende service!

Goed ingericht plek om (online) te werken terwijl de onderhoudsbeurt aan de auto gebert. Snel internet, lekkere koffie, goede werktafels.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven