Goede en snelle service, staan meteen klaar voor je

Ik had n afspraak gemaakt en werd goed geholpen. Met n gratis wasbeurt voor auto. Erg klantvriendelijk en ze staan ook voor me klaar als ik zo binnen kom lopen voor n controle vd bandenspanning en oliepeil. Het is voor mij weer nieuw om een auto te hebben en daarvoor ga ik naar n vertrouwd adres n.l. jullie als garagedealer.

tevreden over benadering en afhandeling

Om bij Nefkens doorverbonden te worden duurt erg lang. Is er geen directere lijn te bedenken?

TOP!

vriendelijk personeel en behulpzaam

wel waren alle instellingen op het dash board zoals radio zenders en temperatuur F / C ineeens anders , maar met hulp van de medewerkers goed gekomen

Gewoon goed geholpen!

Je wordt keurig netjes ontvangen en goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden. Prijs kwaliteitverhouding is goed. Auto stond weer netjes gewassen klaar bij het ophalen.

fijn en goed geholpen

Al vele jaren kom ik bij Nefkens. Prima service en klanthouding, deskundig onderhoud.

Goed.

De vertrouwdheid dat je auto hier op zijn plaats is een fijn gevoel!

Snelle service met bandenwissel

Netjes volgens afspraak mijn banden gewisseld.

Oke

Netjes ontvangen

Goede en snelle service

Zocht een reserve wiel was snel en voor redelijke prijs geregeld.

prima service volgens afspraak

bandenwissel, seizoensbeurt, vloeistoffen bijvullen, update en kleine reparatie keurig volgens afspraak en tegen net tarief. Geen telefoontje ontvangen dat auto gereed was. Bij ophalen wel gereed maar nog niet afgemeld.

Goede service, meedenkend

Goede uitleg, ook over extra kosten, nette wachtruimte en lekkere koffie.

Prettig en vakkundig.

De ontvangst als klant prettig ervaren en de reparatie is volgens afspraak goed en snel uitgevoerd.

Keurig netjes geholpen,helemaal tevreden!

Makkelijk een afspraak maken ,en het onderhoud is naar wens uitgevoerd .Vervangend vervoer stond al klaar .

Alles Prima naar wens.

Alles OK!!!

zeggen wat je gaat doen en doen wat je gezegd hebt

staat eigenlijk in bovenstaande zin.

Goed geholpen en vriendelijk ontvangen

Goed geholpen en vriendelijk ontvangen

Begripvol en meedenkend

Nefkens Eindhoven is altijd vriendelijk, ze denken mee voor oplossingen nu en in de nabije toekomst en doen alles in goed overleg. Super!

Hele duidelijke en prettige communicatie, ik werd in het hele proces goed op de hoogte gehouden. Er stond vervangend vervoer auto voor me klaar waar ik duidelijke uitleg bij kreeg. Ik kon op zeer korte termijn een apk afspraak maken. Geen wachttijd.

goede service

Onze auto kwamen ze ophalen en weer terug breng. Beurt en APK gehad en de auto is gewassen. top

Auto rijdt weer uitstekend.

Heel goed geholpen en geïnformeerd.

Prima klantvriendelijke garage

Doen wat je zegt en zeg wat je doet!

Vriendelijk en terzake kundig

Een minpuntje: Tijdstip voor afspraak was een beetje verwarrend,maar is keurig opgelost.

Absoluut TOP

Goede ontvangst, uitstekende service en adequate afhandeling van zaken.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven