Prima behandeling op alle fronten!!!

Zie bovwn

Goede kwaliteit, goede service

Altijd vooraf een duidelijke indicatie van mogelijke werkzaamheden en kosten.

alles prima volgens afspraak verlopen

alles prima volgens afspraak verlopen.

5 sterren, een ‘10’ dus.

5 sterren, een ‘10’ dus.

Fijne ervaring

Het contact is erg prettig. Er wordt helder gecommuniceerd over wat er gedaan moet worden.

Prettige wachtruimte met alle faciliteiten. Balie medewerker was erg behulpzaam.

Prima, alles geregeld.

Prima, alles geregeld.

Gewassen zeker!

Eerste kennismaking met onderhoud bij Nefkens Eindhoven is goed bevallen. De auto was bij aflevering zelfs gewassen.

Word altijd heel goed geholpen

Bij het brengen van de auto hoor ik wat de onkosten zijn. Mocht het daarna tegen vallen krijg ik direct een miail of belletje.

Goede service, zeer klantgericht

Helemaal goed!

Goede service zoals verwacht

Al jaren klant en altijd goed geholpen. Goede ontvangst en bij vragen nemen ze de tijd voor je.

Prima Service

Basisonderhoud wel aan de prijzige kant.

Weer heel goed geholpen en compliment aan Willem die me heel goed geholpen heeft.

ze gaven dat het 1 uur ging duren echter het duurde 5 kwartier .

...

APK + beurt. Lease voertuig met haal en breng service. Ideaal geregeld.

Je hebt er totaal geen omkijken naar. 's Ochtends vroeg opgehaald, 's middags retour kantoor. Zelfs gepoetst. Niets aan veranderen.

Goede service.

Uitstekend gedaan. Bedankt voor service.

top service

uitgebreide informatie, meedenken, advies.

Vooraf duidelijk wat er gaat gebeuren en wat de kosten zijn.

Prima geholpen en vooral snel

Zeer vriendelijke omgeving

prima uitvoering APK beurt, qua tijd , vriendelijkheid en kwaliteit

prima uitvoering APK beurt, qua tijd , vriendelijkheid en kwaliteit

Ruim voldoende

Vriendelijk contact met de medewerkers maar elke keer lang wachten aan de telefoon vanwege de drukte. En de volgende dag zag ik dat mijn motorkap niet goed gesloten was en nog op een kier stond! Gelukkig is deze niet tijdens het rijden open geschoten.

Geweldig!!

Zeer goede ontvangst Alles word je duidelijk uitgelegd en ze houden je goed op de hoogte van de te verrichten werkzaamheden En als klapper kreeg ik een vrij nieuwe Peugeot 5008 mee als leenauto Onze dag kon niet meer stuk !!! Het was hartverwarmend!!! Dank jullie wel

Makkelijk te plannen Uitgevoerd conform afspraak Auto mooi schoon opgeleverd!

Laat een beurt doen en je hebt problemen.

Nu voor de tweede keer na een beurt olie lekkage omdat het werk niet goed is uitgevoerd. Vorige keer op de dag dat ik op vakantie ging en nu op een dag waarop ik belangrijke klant bezoeken heb. Medeleven is ver te zoeken bij de baliemedewerker die me geholpen heeft.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven