vriendelijk en duidelijk.

Middels internet handig en snel een afspraak kunnen maken. Aan de balie deskundig en vriendelijk te woord gestaan.

Prettig, zakelijk en helder

Nadat het online maken van de afspraak in 2e instantie alsnog was gelukt, is verder alles naar wens verlopen. Ben wel van mening, dat de kleinschalige opzet van voormalige vestiging in Veldhoven mij toch beter beviel.

Positief

goed!

Het kostte me veel moeite om mijn VIP kaart te verlengen tot de volgende beurt.

Al het onderhoud vindt bij jullie plaats. Jullie kennen de auto en toch werd gevraagd om de auto naar de garage te brengen voor een inspectie voordat VIP-kaart verlengd kon worden. Uiteindelijk is er een oplossing gevonden.

Ophaal en breng service

Super snel en vriendelijk

Nadat ik de ANWB had laten komen, verwachtte ik grote kosten en dat ik m'n auto voor een paar dagen kwijt zou zijn. Maandag ochtend nog naar Nefkens gereden, 20 minuten later was m'n auto gemaakt, blijkbaar 2 kapotte lampen en geen kapotte schakelaar of iets dergelijks.

alles naar wens!

alles naar wens !

Hele goede afspraken

Snel en goed geholpen.

Prima, maar met een opmerking

De beurt aan de auto was prima uitgevoerd, maar ik kreeg 's middags het bericht dat de auto pas de volgende dag klaar zou zijn. Dit was gelukkig een foutje, maar gaf toch enige paniek.

Geen verdere toelichting.

Vriendelijk geholpen

Ik heb mijn lease auto hier afgelopen voorzien van een servicebeurt. Medewerkers waren zeer attent. Ik had alle voorzieningen om te wachten tot de auto klaar was.

op tijd afspraak, goede afhandeling, vriendelijk

op tijd afspraak, goede afhandeling, vriendelijk

Transparant en vriendelijk in de communicatie

Tip: het reparatierapport van afgelopen jaren was duidelijker voor de klant, met uitgebreidere omschrijvingen, kleurcodes, bedragen en foto's. Dit werd direct na de APK controle via de mail gestuurd. Dit was erg helder en transparant, waarna in samenspraak werd besloten welke reparaties zouden worden uitgevoerd. Het definitieve rapport volgde later. Tijdens deze APK werd een kort overzicht geprint en getoond aan de klant. Het APK rapport werd pas na de reparaties verzonden via de mail. Op dit overzicht stonden de prijzen van onderdelen vermeldt inclusief btw, maar bij de garage stonden de prijzen zonder btw vermeld. Dit maakte het lastig om de prijzen te vergelijken (totaalprijs week af).

Prettige bejegening

Tot nu toe bevalt het goed, 1 minpuntje. Een dag na de beurt ging lampje van de bandenspanning branden.

Teleurstellend

De oorzaak van "het stotteren" van mijn Peugeot 308 kan niet gevonden worden. Meerdere keren het voertuig al bij jullie aangeboden,, maar nog steeds geen resultaat!

Zoals afgesproken

Telefoontje vooraf en weer voor terug brengen auto.

Je word goed op de hoogte gehouden, gedurende de werkzaamheden.

Graag een betere leenauto, Een 108 kan echt niet als je een 2008 E voor een check achterlaat

prima service

prima service en duidelijke communicatie

Goede planning, prettige ontvangst, goede cocommunicatie en keurig afgeleverd.

Kosten onderhoud niet volgens afspraak

Offerte opgevraagd, maar na de onderhoudsbeurt wordt een hoger bedrag in rekening gebracht. De korting in de offerte is men ‘vergeten’. Na contact hierover wordt het bedrag alsnog verrekend. Vervelend dat er op deze manier wordt omgegaan met afspraken die duidelijk zijn vastgelegd in een offerte.

Snel geholpen

Defecte sleutel meteen gerepareerd.

Snel en volgens afspraak

Goed, duidelijke prijsopgave vooraf

Gewoon TOP!

Een prima,zeer goede service waarbij alles gewoon goed en duidelijk was! De prijsopgave,werkzaamheden,mailcontact over de uit te voeren werkzaamheden kortom duidelijker kon niet vandaar een zeer tevreden klant! Ga zo door!!!

Goed advies, keurig geholpen

Vriendelijke medewerkers, goed advies (over update van de navigatie), gratis leenfiets, handig zo'n overzicht van werkzaamheden / offerte per email. Zoontje van 5 was ook enthousiast...

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven