Wederom een zeer goede ervaring

Nefkens heeft nu een nog beter systeem om de diagnose te communiceren aan de klant en dat stelt je in staat om de voorgestelde reparaties en onderhoud per stuk wel of niet te accepteren. Vervolgens wordt het precies zo uitgevoerd als afgesproken. Daarnaast zijn de medewerkers van Nefkens erg behulpzaam en uiterst vriendelijk en correct. Gewoon TOP.

Prima, niets op aan te merken.

Prima, niets op aan te merken.

Houden zich aan afspraak

Keurig netjes behandeld

In overleg de onderhoudsbeurt correct uitgevoerd

Zeer teleurstellend

Helaas niet voor de eerste keer een negatieve ervaring gehad met Nefkens Eindhoven. Afspraken worden niet nagekomen, verkeerde adviezen en geef je dit aan, dan wordt er niks mee gedaan. Je bent een nummertje en voor jou 100 anderen. Een kwalijke zaak en meer dan genoeg te verbeteren daar!

Gewoon goed.

Gewoon goed, volgens verwachting.

Matig

Update auto is niet uitgevoerd

Goede service.

Goed en snel geholpen.

Goede communicatie.

Nette klantvriendelijke bejegening. Ondanks dat de leasemaatschappij geen toestemming gaf voor een beurt zijn toch alle vloeistoffen bijgevuld en was de auto weer fris gepoetst!

Prettige en goede service beurt

Duidelijke uitleg.

Mijn auto ingeleverd voor een onderhoudsbeurt. Ik kreeg een vervangende auto mee, omdat ik eerst altijd in best klant was. Handig via de mail kunnen aangeven welke dingen ik wilde laten uitvoeren.

Netjes geholpen

Vriendelijk te woord gestaan. Netjes te werk. En netjes afgeleverd

Perfect en snel geholpen met mijn probleem.

Ik kwam onaangekondigd binnen met een afgebroken ventiel. Er zou binnenkort een apk keuring volgen. Zij verhielpen dit probleem zeer snel en ook de apk werd afgehandeld, klasse.

Snelle en vriendelijke inplanning. Flexibel en accuraat.

Clearly explained, clean job

APK check was done properly on time with clear explanations

• Would you recommend us? Yes

Goede en snelle service, vriendelijke ontvangst

Elke keer nog op een fijne manier geholpen.

goed en snel geholpen

ik had een tijd afspraak gemaakt zo dat ik er op kon wachten deze is geheel naar behoren uitgevoerd

Goed maar het kan beter

Mij werd gemeld dat ik de auto afgetankt moest terugbrengen ik kreeg namelijk een volledig afgetankte auto mee maar 3,4 liter voor 25 km vond ik erg veel. De opmerking dat ik dat de volgende keer maar moest melden dan zou ik bij vervangend vervoer niet hoeven af te tanken. Lastiger vond ik dat ik bij het online bevestigen van de werkzaamheden ik alles heb goedgekeurd maar ook had aangegeven dat 3 van de vier matten die niet versleten waren gewoon in de auto konden blijven liggen. Dan heb ik die als reserve namelijk maar dat was niet gedaan.

Goed maar

Bij de APK keuring en de grote beurt heeft ook de GPS een update gehad. Sinds die tijd heb ik geen prijsinformatie meer van de brandstof. De garage zegt dat zij daar niets aan kunnen doen

zoals altijd ; dik voor elkaar.

Al meer dan 25 jaar klant bij Nefkens Eindhoven. Dat zegt genoeg, lijkt me.

Balen dat ik weer terug moest

Na de reparatie van 17 sept begon de ventilator te loeien als de motor uit ging. Zaterdagochtend terug gebracht en er bleek een slang niet aangesloten te zijn. Dit veroorzaakte motorstoring. Wij vinden dit een schandalige fout. Mag echt niet gebeuren in een vakgarage. Bovendien moest ik hierom een bezoek aan Arnhem afzeggen zaterdag. Wij waren dus echt niet blij!

uitstekend

altijd accuraat, zorgvuldig, klantvriendelijk enz.

Top service!

Goed contact vanuit Nefkens over het tijdstip wanneer ze de auto kwamen halen en weer brengen. Helaas niet mogelijk om voor een vervangende auto te kiezen.

Heel goed geholpen.

Ben zo maar binnen gelopen met een kapotte spiegel en meteen door een monteur gemaakt stond binnen 10 min.weer buiten. Heel erg bedankt!!!!

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven