Perfect!

Snelle afhandeling en service was prima.

Goede

Snelle service.

100% tevreden

Super snel en professioneel

Slechte telefonische communicatie

Wij bellen om door te geven, dat onze auto niet wil starten. Dat hij allerlei technische problemen aangeeft. Degene aan de telefoon, kan niet zeggen wat er aan de hand is, ook niet na navraag in de werkplaats. Als advies krijgen we om de ANWB te bellen! Die geven aan, dat het de accu wel eens kan zijn. WAAROM WETEN JULLIE VAN DE GARAGE DAT NIET? Met hulp van de buurman, en startkabels is de auto weer gestart. En hebben jullie een nieuwe accu erin geplaatst. Dit verdient geen schoonheidsprijs, en het mag jullie garage wel eens aan het denken zetten!

geweldig

We hebben nog nooit zulke goede service gehad. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Na de service beurt was zelfs de auto gewassen . Nog nooit meegemaakt, Wat een service. Ga zo door. Groetjes

prima en betrouwbaar

teleurstellend

bel me maar op 0622246119 dan zal ik eenmalig de ervaring toelichten.

Altijd een goede oplossing vinden.

werd goed geholpen .

Fijn bedrijf en komen altijd hun afspraken na

Alles goed uitgevoerd en de prijsopgave vooraf, daar zat zelfs het te betalen bedrag iets onder.

Alles oké

Prima , zeer tevreden

Ben vriendelijk geholpen en kon gelukkig wachten tot het probleem was verholpen

Ben vriendelijk geholpen en kon gelukkig wachten tot het probleem was verholpen

De en8ge opmerking die ik heb ik had smorgens gevraagd of ze hem wilde taxeren, maar dat hebben ze weer niet gedaan helaas. Dit heb ik bij vorige auto ook gevraagd bij laatste keer APK en toen hebben ze het ook niet gedaan verder geen probleem of opmerking over de service

Top service, en mooi op tijd

Top geregeld, zoals altijd

Vriendelijk geholpen

Prima geholpen!

Prima geholpen tijdens het maken van een afspraak voor de eerste beurt van de auto. Ook de wissel van de auto en de verdere afhandeling is prima.

Prettige snelle service.

Prettige snelle service.

ik ben zeer tevreden in alle opzichten

Goede informatie en prima service!

Duidelijke omschrijving van geadviseerde reparatie(s) en toelichting van de kosten. Tijdafspraken zijn goed nagekomen.

Vertrouwde service

Wederom een prima ervaring met het inplannen van het onderhoud aan mijn auto. Van het plannen, tot het melden en het afleveren, ... Nefkens zorgt ervoor dat alles goed geregeld is.

Een geweldige service

Professionele en vriendelijke werknemers

Erg zorgzaam en attent

Duidelijke afspraak en afhandeling.

Erg transparant en klantvriendelijk

Erg transparant en klantvriendelijk

Snel en eerlijk.

Kundig en meedenken

Super.

Super, ook nog gewassen en gezogen

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven