Vriendelijk, betrouwbaar en komen de afspreken na. Ben zeer tevreden met de service.

Goede service, auto op tijd terug na jaarlijks onderhoud, netjes afgeleverd

Prettig, vriendelijk en afspraak is afspraak.

zie boven

Wederom weer snelle service en duidelijkheid met betrekking tot de kosten.

Auto weer geheel nagekeken en was meteen te merken toen ik bij de garage wegreed.

Geen bijzonderheden tegengekomen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt.

Keurig geregeld

Alles is geregeld en goed geïnformeerd door service afdeling

Snel en makkelijk.

Snel en makkelijk.

alles verliep volgens afspraak

Een stagiaire haalde mijn auto op en bracht hem na afloop weer thuis, dus ik hoefde de deur niet uit!

Ik was hier voor de eerste keer voor een onderhoudsbeurt

Aan de servicebalie heb ik schriftelijk mijn opdracht verstrekt wat er aan mijn auto moet gebeuren. Dit zijn de medewerkers waarschijnlijk niet gewend waardoor eerst door twee medewerkers een lange zoektocht op Internet is opgestart om op de site van Peugeot op te zoeken wat ik wilde en wat voor een prijs hier bij hoort. Ook was er vermeld dat de koplampen goed moeten worden afgesteld, helaas is dat niet gebeurt! Slecht, deze werkzaamheid hoort toch bij elke onderhoudsbeurt uitgevoerd te worden. Positief was het toesturen van het diagnoserapport.

Goede inzage gegeven in het onderhoud dat gepleegd moet gaan worden en vooraf overleg over de kosten. Tips: Als de auto klaar is, wordt er alleen een email gestuurd, beter ook een sms sturen, zoals bij de gestelde diagnose. Op de website juiste openingstijden van de werkplaats vermelden. Je kunt je auto tot 17.45 uur ophalen, dit staat niet op de site. In het overzicht staat gratis auto wassen en stofzuigen. De auto was bij ophalen niet gezogen.

Nette garage waarin je zeer vriendelijk wordt geholpen

Nette garage met vriendelijk personeel waarbij je vriendelijk wordt geholpen. Alles conform afspraak, leenauto stond netjes klaar. Binnen 1 dag was de auto gereed

geweldig

vriendelijk personeel en zeer alert prachtige servies

Teleurstellend

Afspraak niet ingepland Sleutel kwijt geraakt Probleem niet gevonden Altijd 30min aan de desk, bij brengen en ophalen. Nog 3 sterren omdat de mensen wel hun best doen.

Naast de onderhoudsbeurt zijn ook de vloermatten voor gestofzuigd. Erg fijn! Waarom geen 10? De matten achterin zijn ze vergeten. :)

Direct zonder omwegen ter zake komen

Meteen volledige en directe aandacht voor probleem

Goede service, duur, beurtomschrijving alleen een code.

Ontvangst vriendelijk, tussentijds aangeven extra ingreep goede procedure, alleen code voor beurtomschrijving is weinig inzichtelijk en de kosten lijken hoog voor een auto die maar weinig gereden heeft. Garage straalt overigens wel vertrouwen uit, daar ga je dan ook van uit.

Vreemde rekening

Rekening zowel analoog als digitaal vreemd. Geeft maar half inzicht wat gedaan is. Zaken als verlichtingcontrole, ruitwisservloeitstof en band reparatie uitgebreid toegelicht met foto's. Zaken waar het om gaat (motorolie en filter, luchtfilter motor, remvloeistof en interieurfilter) niet inzichtelijk. Welk vertrouwen willen jullie dan wekken met de foto's? Software-update navigatie niet mogelijk, verder nergens vermeld en ook niet aangegeven wanneer dit dan wel gaat gebeuren. Vip-card wel toegezegd via mail, maar moest ik om vragen; anders niet gekregen.

Inflexibel, traag en duur

Ik had voor mijn Peugeot 5008 (ik heb drie Peugeot's) een APK afspraak om 10.15 uur. Ik was ruim op tijd. Na een uur kwam de melding dat de banden vernieuwd moesten worden (mij al bekend) en een prijsopgave van € 804,13. Dit was mij te gortig. Een mogelijk alternatief werd niet geboden. Na aandringen zou het wel mogelijk zijn met wellicht €30 lagere kosten per band. Deze banden moesten dan apart besteld worden. Mijn voorstel was dat ik zelf voor nieuwe banden zou zorgen en zij , na controle, de auto de volgende dag zouden afmelden. Na overleg kwam de melding dat dit niet mogelijk was. Ik besloot het verder zelf te regelen. De factuur liet nog een half uur op zich wachten zodat ik een uur en drie kwartier later onverricht ter zake, na betaling van de APK kosten, ben vertrokken. Ik heb inmiddels de banden laten vervangen (een goed merk) en was daarvoor €380 kwijt. De tijdsduur voor het vervangen was 20 minuten (best snel). De arbeidskosten voor het vervangen bij Nefkens zouden €122,11 zijn. Bij een tijdsbesteding van 1/2 uur zou dit een uurkosten zijn van €244,22 !!! Dit is hoger dan het tarief voor een advocaat of notaris. Kortom, inflexibel, traag en stervens duur. Dit was mijn eerste en tevens laatste ervaring met Nefkens. De afspraak voor het uitvoeren van het onderhoud heb ik ook maar afgezegd.

heel goede service / betrokken personeel, nemen de tijd en beantwoorden alle vragen

zie boven

Prima! ;)

Goede service en vriendelijk personeel

Makkelijk om online afspraak te maken. Verder vriendelijke en goede service.

Goed geholpen en een schone auto

Service is goed, personeel is vriendelijk en duidelijk. Wat ik niet had verwacht is dat mijn auto de hele dag weg zou zijn. Ik had m vroeg gebracht in de verwachting de auto weer vroeg terug te krijgen. En ik wist niet dat de receptie van de werkplaats in de showroom is. Het was de eerste servicebeurt, dus dat was even zoeken.

Goede, snelle service

Kundig en vriendelijk personeel