Goede, snelle service

Kundig en vriendelijk personeel

vakkundig

Mijn auto heeft zijn houdbaarheidsdatum bereikt. Ik heb hem nieuw gekocht en 15 jaar lang is hij naar alle tevredenheid bij Nefkens in onderhoud geweest.

Een beetje jammer !

Auto hoefde alleen APK. Had 3 maanden geleden een (grote) beurt gehad. Er werd aanbevolen de aandrijfriem te vervangen ivm haarscheurtjes. Sinds de beurt heeft de auto slechts 1.000 km gereden. Er zat een gat in de mat aan de bestuurderszijde. Advies was een nieuwe set mat. Erg jammer dat die niet 100% passend is. Ga ik nog over reclameren!

Ben tevreden.

Ben tevreden. Kan natuurlijk niet in de motor kijken maar de auto loopt goed. Extra punt voor het poetsen en stofzuigen van de auto. Stel ik zeer op prijs.

Goede service, vriendelijk en goed geholpen. Ik ben tevreden.

zie boven.

Super service, mijn 3e remlicht unit moest vervangen worden, snel opgelost en er werd goed meegedacht. Top geregeld met vervangend vervoer. Heel tevreden!

Ik word gezien en gehoord, communicatie is duidelijk en transparant, service is top.

Men doet wat men afspreekt, voor de prijs die men afspreekt, dat is wederzijds. Daardoor kan je als klant vertrouwen op het resultaat.

Een schone en mooie Peugeot garage, met vriendelijk en professioneel personeel. Na de servicebeurt is mijn auto zelfs door de wasstraat gegaan. Voelde als een nieuwere auto toen deze mee naar huis ging :)

Netjes ontvangen en geholpen

Super service

Keurig volgens afspraak is mijn auto thuis opgehaald en op vriendelijke wijze en netjes gepoetst weer afgeleverd. Ik zie geen enkele ruimte voor verbetering!

Garage heeft zich correct aan alle afspraken gehouden.

Prettig, adequaat en snel geholpen!

Vriendelijk en correct geholpen.

De beurt is naar tevredenheid uitgevoerd, de motor loopt weer soepeler. De adviezen om de accu en banden te gaan vervangen zijn juist.

Denken mee en helpen

Super goede service, ontzettend klantvriendelijk, zeer correct in de communicatie, hoewel het een grote organisatie is, hebben ze nog echt oog voor hun klanten en denken met je mee.

Efficient en vriendelijk

s'Middags gebracht en opgehaald. Vriendelijk en efficient.

prima service

Ik ben tevreden

Bij het onderhoud hield de service niet op. De auto was gewassen en keurig in de hoezen bij het ophalen.

snelle, efficiente service en een prima ontvangst.

snelle, efficiente service en een prima ontvangst.

Vooraf wetende wat af te rekenen is een grote plus..

Snelle en goede service

Super service

Goede communicatie En snelle service

geweldige klantenservice

na diverse schade reparaties en onderhouds beurt blijft een zeer tevreden klant trouw aan Nefkens, de leenfietsen zijn ook super, binnenkort wellicht een leenfiets overnemen van Nefkens :-)

Prima, maar..

Het aftanken vond k vervelend. Ik moest ongeveer 3 liter bijtanken. Waarom hanteren jullie geen km-stand. Kijk hoeveel km iemand gereden heeft en reken dat om liters benzine en laat ze dat bijbetalen.

Professioneel, deskundig en klantgericht

De communicatie van Nefkens is helder en vriendelijk. Ik vind de wijze van communiceren via de mail en de "webshop" innovatief en makkelijk te gebruiken. Wel werd ik daarna nog gebeld met advies over mijn keuze. Wellicht had dat nog net iets beter toegelicht kunnen worden in de webshop, maar ik waardeer het advies en de klantgerichtheid enorm.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven