De eerste onderhoudsbeurt was prima geregeld!

excellent

Impressive

• Would you recommend us? Yes

Great

It was a great experience.

Vriendelijke mensen ,duidelijke uitleg

Snel en goed

Goed contact serieuze benadering en afhandeling met leasemaatschappij

Prima Service bij Eindhoven Nefkens

Een dikke 10 zeer tevreden.

Gewoon prima werk geleverd en dat verdient een pluim

Service beurt prima uitgevoerd. Tip: bandenslijtage voorband rechts afwijkend van de andere banden. Klant adviseren dit in de gaten te houden

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, die de tijd neemt om vragen te beantwoorden en uitleg te geven.

Mijn ervaring met bezoek aan uw Locatieis prima. Mijn auto is weer goed voor een jaar, nagekeken ApK gekeurd. Uw Garage is mij zeer goed bevallen, vriendelijk te woord gestaan. Kopje koffie of thee, gekregen, met koekje, komt altijd goed aan! En mooie banken om te wachten! Volgend jaar ziet u mij weer!

Ad hoc motorstoring

Kon direct langskomen om melding motorstoring te laten doormeten.

heel goed gertegeld

zeer goed

Professioneel en vriendelijk

Professioneel en vriendelijk

Alles perfect

van afspraak maken tot weer ophalen en nazorg perfect

Heel vriendelijke mensen

Er wordt veel moeite gedaan om je een prettig gevoel te geven bij Nefkens in Eindhoven. Dit geeft veel vertrouwen.

Lang wachten

Er was gezegd dat de werkzaamheden 15 min zouden duren. Dit was uiteindelijk een uur. Verder alles prima.

Houd zich niet aan afspraken qua tijden.

Auto werd door Nef. verwacht om 08:00 uur; kon pas 08:45 aanleveren, deels wegens verkeer-omleiding. Nef. gaf aan, ongeveer 12:30 auto klaar om op te halen. Kwam 13:30 om op te halen, auto niet beschikbaar. Nef. gaf aan ongeveer 1,5 uur later zeker klaar. Kwam ong. 15:30 weer bij Nef. en, je raad het al, auto niet te vinden. Heb toen bij Nef gewacht tot ongeveer 16:15 uur auto beschikbaar. Resultaat: Op en neer rijden naar en van Nef. Extra tijd op en neer rijden plus wachten ca. 4 uren. Hierdoor misgelopen ZZP-inkomen.

Goede dienstvelening

Ik raad deze website niet aan, de service is niet aardig, zelfs onaangenaam.

Ik werd bediend door de heer Jaris Aarts, hij was erg onaangenaam, onbehulpzaam, niet bekwaam, ik wilde dat de service basisonderhoud zou doen voor 119 euro, en de kaarsen zou vervangen, de poelie gecontroleerd die de V-riem leidde, de radiatorventilator gecontroleerd, controleer op ongelijkmatige werking van de motor, controleer de fout P0420, vervang de pakkingen onder de motorkappen omdat er olie over de hele motor lekt, waarvan ik van de heer Jaris hoorde dat de monteur op deze site het niet kan doen. In plaats daarvan deed de website: Eurorepar Onderhoud klein MF Directe injectorbescherming Ruitreparatie

Peugeot op zijn best.

Gaarne maak ik melding van de begripvolle en prettige afhandeling van ons probleem als gevolg van het overlijden van een van onze familieleden, klant van Nefkens, met name verzorgd door de heer Bob Mertens.

Hele goede en fijne service

Zéér makkelijk contact met "probleem" , direct de kosten te horen gekregen en afspraak gemaakt waarbij je nogmaals paar dagen vantevoren een herinneringsbericht ontvangt. Ook tijdens de reparatie word je keurig op de hoogte gehouden en evt andere bevindingen keurig aan je medegedeeld... ik heb dit werkplaats bezoek als zéér prettig ervaren

Prima ervaring

Goede begeleiding

Vanaf brengen van auto tot ophalen goed gegaan

Ontvangen door vriendelijke medewerkers en alles goed geregeld. Alleen maar positieve reactie. Top.

vriendelijk, correct en goed werk geleverd

goede ontvangst, verblijf tijdens wachten was prima en werk werd goed gecommuniceerd en uitgevoerd

Excellent service

Personnel is very professional and friendly. Time is well managed and the work on the car is well done. Everything was explained to me and written in the maintenance book.

Wederom teleurstellend

Afspraken worden niet nagekomen, na een eerdere negatieve ervaring (verkeerde dakkoffer geadviseerd), is dit de tweede negatieve ervaring in korte tijd. Er moest binnen een kwartier wel besloten worden of een bestelling á €300,- door kon gaan. Vervolgens stond de auto niet klaar op afgesproken tijd en waren er zaken niet afgerond. Voor mij serieus het overwegen waard elders te gaan kijken. Ik ben dan ook benieuwd hoe de after-sales gaat zijn na deze negatieve recensie.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven