Goed geholpen, erg tevreden

Goede service.

altijd uitstekend en goeie koffie

Voorheen ging ik met de bedrijfslease auto al naar de vestiging in Best. Bij de verhuizing naar Eindhoven ging ik zonder tegenspartelen mee. Toen het contract met de lease auto was geëindigd heb ik een 3008 bij u gekocht die ook weer goed bevalt.

Ik kreeg duidelijk reparatieoverzicht, gratis APK tijdens onderhoud, en gratis leen fiets.

Erg fijne mensen, helpen goed en denken mee met reparatie.

uitermate slecht

mijn wagen is al 1 jaar oud en is al 4 x terug geweest elke keer moeten ze hem een week hebben en het is nog niet opgelost omdat ze er elke keer de laatste dag pas aan gaan werken !!!!!

Alles is goed verlopen auto is goed nagekeken

We zijn zeer goed en vriendelijk geholpen

Alle opdrachten perfect uitgevoerd

Prima werk, alles naar wens.

Goede communicatie en uitleg,

Duidelijk wat er moet gebeuren, ook voor de niet-kenner op t gebied van auto’s.

prettige ontvangst, duidelijke info over het werk wat uitgevoerd werd.

Mijn ervaring met jullie service is uitstekend

Geheel volgens verwachting.

Na meerdere jaren een goede ervaring opgedaan te hebben bij de locatie Veldhoven, wordt dit door de locatie Eindhoven in positieve zin voortgezet.

Geduld

Reparatie duurde langer dan verwacht Werd wel door garage op de hoogte gehouden

Prima service en fijn contact.

Als ik mijn auto voor een beurt breng word ik altijd zeer netjes te woord gestaan en er word echt naar mijn opmerkingen geluisterd. Nadien bij het ophalen van de auto worden alle aandachtspunten en een paar meer uit eigen ervaring doorgenomen. Dat is de manier waarop het hoort te gaan. Ook de bescherming van matten stoel en stuur vind ik erg fijn. Al geeft het wel een boel plastic afval vermoed ik.

Snel vlot en fijne wachtruimte

Vlotte afspraak en vlotte behandeling .prima wachtruimte

Twee problemen meegegeven, beide niet opgelost

De radio-ontvangst slaat steeds over, dat probleem is niet opgelost. Het SOS-lampje brandt continu. Dat is van te voren gemeld. Nu moet er een onderdeel besteld worden en volgt later een nieuwe afspraak.

prefect en snel geregeld

Onverwacht had ik nieuwe band nodig ivm klapband. Ik kreeg snel hulp met vervangend wiel, dank

Probleem met me raam. Kon meteen terecht.

Goede ervaring. Raam mechanismen was kapot, kon dezelfde dag nog terecht.

Excellent!!!

Heb mijn auto ingeleverd en naar een paar uurtjes mocht ik het al meteen ophalen. Ze hebben me zeer geholpen want ik kon geen muziek luisteren in me auto en dat was een drama en nu dankzij jullie kan ik weer volop harde muziek draaien!!!

Wederom perfect uitgevoerd

De APK keuring en reparatie parkeerdetectoren perfect en binnen de afgesproken tijd uitgevoerd

Snel en klantvriendelijk

Niet tevreden

VIP voor 2 jr was niet bekend bij receptie werkplaats, 3x heen en weer gemaild. uiteindelijk nadat ik het verkoopkontrakt had gemaild waar het zwart op wit stond, begreep men het, maar kreeg ik geen reactie meer! Op dag van grote beurt 3 kwartier moeten wachten. vervangende vervoer was zoek. Uiteindelijk kreeg ik een zeer smerige auto mee.

Voor niks gekomen eerste afspraak

Ik had een afspraak op 2 juli en toen ik er was kon ik weer naar huis onverrichte zaken, spullen waren niet besteld, vrije dag genomen kon ik weer gaan. Ook geen enkele compensatie iets voor gehad, wel excuses maar goed daar koop ik niks voor, tevens is het moeilijk de juiste naam op de factuur te zetten. Voor de rest is het goed gegaan behalve het 2 keer langskomen voor een ruitvervanging

Goed alles uitgevoerd

Gewoon goed

Nefkens doet altijd zijn best om de klant te helpen en slaagt hierin uiteindelijk altijd

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven