Gewoon goed

Nefkens doet altijd zijn best om de klant te helpen en slaagt hierin uiteindelijk altijd

Prima service, zowel aan de receptie als in de werkplaats

Isem

Prima service, niets op aan te merken.

Prima service, niets op aan te merken.

Altijd een goede service!

Altijd vriendelijk en hoge kwaliteit service!

Snel en gied!

Erg klantvriendelijk en goede service

Het rapport met reparaties was duidelijk. Toen ik belde om te overleggen of een reparatie nodig was ben ik goed geadviseerd

Ontzettend goed geholpen na problemen met de multiriem.

Onderweg naar onze vakantie bestemming, begon de multiriem veel lawaai te maken. Besloten om dichts bij zijnde Peugeot dealer te gaan. Daar werden we uitstekend geholpen. Omdat de onderdelen niet op voorraad waren, besloten dat we door konden, maar we waren Eindhoven nog niet uit, en er kwam rook onder de motorkap vandaan. Hebben ze ons gehaald en via ANWB vervangend vervoer kunnen regelen. Zo kon onze vakantie dan toch nog dezelfde dag voortzetten.

Teleurgesteld

Bij binnenkomst was receptioniste luidruchtig aan het telefoneren en lachen met iemand. Geen aandacht voor mij als klant. Bij de werkplaatsreceptie waren 2 mannen intensief bezig met de computer. Geen aandacht voor mij als klant. Ik heb bijna 5 minuten moeten wachten, tot er tijd was voor mij, zonder enige excuses. Toen zij klaar waren, kwam er een mager excuusje voor het wachten. Ik had gevraagd om mijn auto te laten wassen, dat was geen probleem,werd gezegd, want het was niet druk, zei hij. Maar uiteindelijk werd mijn auto toch niet gewassen, het was te druk, zei hij. Deze gang van zaken ben ik helemaal niet gewend van Nefkens. Ik ben altijd zeer tevreden over deze garage. Overigens heeft mijn auto natuurlijk een goede zomercheck gehad.

perfekt

klantvriendelijkheid staat hoog aangeschreven

Prima snelle service

Werkzaamheden vakkundig en snel uitgevoerd. Personeel erg vriendelijk.

Ontspannen

Mijn onthaal was warm en welkom Alles stond klaar Tussendoor nog even een e mail met de noodzakelijke reparaties,heel fijn Bij het op halen alles keurig afgedekt in de auto Het stuur,de stoel,de bodem,geweldig!

Netjes geholpen, jammer van de beschdiging

Ben netjes geholpen, maar jammer dat bij het vervangen van de ruitenwisser hendel er iets afgebroken is bij het terug plaatsen van de afdek kap, waardoor hij nu kiert. Verder stond er een Peugeot 2008 klaar als leenauto, welke ik graag wilde uitproberen (prive)

Jaarlijkse beurt met prima advies en uitvoering in goed overleg

vakkundigheid

Alles geheel volgens afspraak

Alles geheel volgens afspraak

Bedankt!

Makkelijke manier van afspraken maken en ook nakomen. Service

Vooraf kostenopgave, behorende bij je onderhoudsbeurt. Tijdige melding wat er uit de diagnose komt. Keuze om wel of niet te laten uitvoeren.

PRIMA SERVICE. TRANSPARANT

PRIMA SERVICE. TRANSPARANT

Efficient, vriendelijk, professioneel.

Vriendelijke ontvangst, snel contact, onderhoud uitgevoerd zoals toegezegd binnen één uur, kon er comfortabel op wachten met een krant van de dag en een kopje koffie.

Gaarne wil ik volgende keer weten hoe lang de beurt duurt

Goed!

Duidelijke afspraken, vriendelijke medewerkers, auto netjes afgeleverd.

Ik ben super geholpen, door vriendelijk personeel.

Ik ben tevreden.

Geen opm

Over de medewerkers van Nefkens ben ik heel tevreden. Goed bereikbaar, komen afspraken na.

Over de service en klantencontact heel tevreden. Peugeot verkoopt een prijzige auto, zodra er onderdelen aan stuk gaan, wat niet bij de leeftijd vd auto hoort of bij normaal gebruik dan is de klant financieel de dupe. Komt op mij over als een verdienmodel.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven