Voortreffelijk

Prima hulp, verzorging, extra hulp en uitleg van het geheel. Erg tevreden.

Prima service en vlot geholpen

De ontvangst aan de receptie verliep vlot en vriendelijk en de koffie is top. Wat wil een lease rijder nog meer :)

Positief

Alles volgens afspraak

Absoluut waardeloos

Tijdens de APK werd ontdekt dat op 3 plaatsen koelvloeistof lekte. Vrijwel alles moest vervangen worden met een totale kostenpost van ongeveer € 1200,-. Ik woon dichtbij de garage, dus was zo thuis. Een week na de reparatie was mijn eerste rit naar Oostenrijk. Toen ik bij knooppunt Leenderheide de snelweg opreed gingen alle toeters en bellen af. Gelukkig is daar op de A67 een tankstation en kon ik daar uitrijdend komen. De wegenwacht constateerde dat er een slang niet (goed?) was vastgemaakt. Ruim anderhalf uur later kon ik mijn tocht vervolgen en voor de koelvloeistof zou ik de nota die € 22.83 bleek te zijn thuisgestuurd krijgen. Terug van wintersport gebeld en het verhaal verteld en ik zou compensatie gaan krijgen. Afgesproken dit te regelen bij de winterbandwissel. Die kosten zijn inmiddels ook al met ruim 30% gestegen! Men kon zich niets meer herinneren van dit verhaal en de toegezegde compensatie. Uiteindelijk de rekening erbij gezocht. Bij het afrekenen kreeg ik een compensatie van € 18,86, dus niet eens de kosten van de koelvloeistof die ik aan de ANWB had betaald…. Om over 1,5 uur kou lijden en de opgelopen vertraging nog maar te zwijgen. Ja, er was nog wel een lampje gratis vervangen, maar dat had ik zelf al gedaan. Ik wilde alleen maar weten of dat lampje kon vanwege een ander wattage. Opvallend is dat het in Eindhoven al vaker mis is gegaan of dat ik stukken heb of krijg direct nadat mijn auto uit de garage komt. In Veldhoven had ik dat nooit. Hier ging het mis met afmelden van de APK waardoor mijn auto een weekend in de garage moest blijven. In 2022 ging bij de 1e rit na de APK de stuurbekrachtiging kapot en afgelopen jaar na de APK moest ik het oliepeil controleren, er bleek vrijwel geen olie meer in te zitten (terwijl de lekkage koelvloeistof dus wel ontdekt was). Dus bij Nefkens 1 liter gehaald maar dat bleek onvoldoende. Nog maar 1 liter gehaald en toen kreeg ik de andere olie mee. Bleek dat men mij de eerste keer de verkeerde olie had meegegeven.

Goede en snelle service!

De autoreparatie verliep voorspoedig. Daarnaast was Nefkens zo attent om me een paar dagen later te bellen met de boodschap dat mijn jas was achtergebleven in de leenauto.

De lamp is prima gemaakt, maar de auto had niet afgeleverd moeten worden met een lamp vol vocht

Bij aflevering van de bij jullie aangekochte auto constateerde ik al dat de lamp vol vocht zat, maar dat zou wel wegtrekken, werd me gezegd. Daarnaast zat er een parkeerdeukje in de deur die niet was weggehaald. Dat laatste heb ik later zelf maar ergens anders geregeld. De lamp bleef uiteraard gewoon vol vocht en dat is uiteindelijk netjes opgelost, maar daarvoor moesten we wel 2x terug. Beetje zonde van onze (en jullie) tijd. Groet, Niels

Erg fijn

Ik kwam voor het bijvullen van mijn motor olie en alle vloeistoffen zijn bijgevuld, zelfs mijn adblue

Zeer vriendelijke baliemedewerker,duidelijke uitleg.

Gewoon goed

Netjes geregeld

service is goed maar er gaat wel eens iets fout.

Ik ben twee dagen achter elkaar naar de garage moeten gaan, omdat de eerste dag het systeem niet goed was geladen.

Goede servic,e vriendelijke mensen en snelle afhandeling.

Doen wat ze beloven en uitstralen.

Xxx

Zeer teleurstellend

Het euvel aan mijn auto was evident; een van de remschijven liep duidelijk hoorbaar aan. Er was ook een waarschuwing op het dashboard dat de automatische handrem niet werkt. Vooraf moest ik tekenen voor de kosten van het onderzoek; 109 euro. Na ruim een uur kwam de bevinding; er was niets aan de hand, ze konden niets bijzonders horen of zien. Ik kon gewoon blijven rijden. Toen ik aangaf dat het euvel toch echt te horen was, ging men nogmaals kijken. Na weer een uur werd gezegd dat er echt niets met de remmen aan de hand was, ik kon gerust zijn. Toen ik weg reed en het geluid nog steeds duidelijk hoorbaar was, ben ik naar de garage teruggekeerd. Vervolgens is er een monteur met mij meegereden; na 20 meter was hem duidelijk dat er iets niet deugde. Binnen 10 minuten bleek een van de remblokken inderdaad niet in orde. Ik mocht zelfs niet meer met de auto rijden. De 220 euro aan kosten voor de reparatie zijn uiteraard terecht, maar die 109 kreeg ik niet meer terug. De medewerker van de werkplaats receptie gaf aan dat die kosten nu ineens voor een software update waren, vanwege die melding op het dashboard. Onzin natuurlijk, die melding was het gevolg van het euvel dat de monteurs twee uur lang niet konden vinden, maar pas na mijn herhaald aandringen boven water kwam. Het is overigens niet de eerste keer dat deze medewerker van de receptie onzin verkoopt, of simpelweg geen idee heeft wat hij zegt.

Fijne service

Duidelijkheid over uit te voeren onderhoud

Heel nette service

Prima service. Netjes een leenfiets mee en het advies voor de auto wordt gemaild, waar ik dan zelf nog keuzes kan maken. Wel apart dat ze 90 euro rekenen voor het uitlezen van storingen /meldingen. En dat is dan alleen kijken, niets doen. Dat vind ik dan weer geen service.

Uitstekende en snelle service

Afspraak snel online gemaakt. Vervolgens vriendelijk geholpen. De auto was zelfs gepoetst!

Vetrouwd

Vertrouwd, vriendelijke medewerkers, transparant met diagnose.

Distributie riem 1 jaar vroeg vervangen

Districtieriem een jaar te vroeg vervangen. Onnodig op 5 jaar en 50.000 km.

Alle afspraken nagekomen van datum,tijd en uitvoering werkzaamheden Ook de haal en brengservice was uitstekend mede door zeer vriendelijke medewerker Kortom perfecte service en niets te klagen Ga zo door

Positief

Communicatie ophalen auto kan beter. Elke keer weer moet ik zelf contact opnemen om een tijdstip van ophalen door te krijgen.

niet alle opdrachten uitgevoerd

na telefonisch contact een extra opdracht op de werkopdracht laten zetten. na afloop gevraagd of deze opdracht ook was uitgevoerd. daar werd mij gemeld dat dit was uitgevoerd. helaas bleek dit achteraf niet zo. de eigenlijke reparatie wel goed uitgevoerd. toch achteraf niet een heel goed gevoel aan dit bezoek overgehouden helaas.

Zeer tevreden.

Vriendelijk personeel. Prima service.

Klantvriendelijk en eerlijk advies

Eerlijk advies en netjes geholpen

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven