Wederom een slechte ervaring (2 uit 2)
Dit is de 2e keer dat ik mijn auto naar jullie heb gebracht voor onderhoud/reparatie en wederom gaat het niet goed.
De vorige keer bleek de navigatie die ge-update was niet te werken (was niet gecontroleerd dus kon ik een dag later weer terug naar Eindhoven).
Ditmaal voor een reparatie van isolatie materiaal in de motorruimte. 2 weken vantevoren een afspraak gemaakt en alles leek geregeld.
Auto gebracht en zou aan het eind vd dag klaar zijn. Tegen eind vd middag een telefoontje dat de auto nog niet klaar was, omdat de spullen nog niet binnen waren. Zou de volgende dag geregeld zijn. De volgende zelf maar eens gebeld aangezien ik niks hoorde, bleek dat de spullen nog steeds niet binnen waren. Ik kon mijn, niet gerepareerde, auto komen ophalen en ze zouden bellen als de spullen wel binnen waren.
Nu is de auto inmiddels gemaakt gelukkig, maar ik vind de hele gang van zaken behoorlijk slecht. Als je ruim vantevoren een afspraak maakt dan zorg je als garage toch dat de juiste spullen binnen zijn?