Netjes duidelijk vriendelijk en een snelle service !!

Netjes duidelijk vriendelijk en een snelle service !!

Conform afspraak

Probleem goed en snel opvelost

Mijn lamp was defect 1 telefoontje en ik werd al direct geholpen. Snelle service dus en vriendelijk personeel daarom een dikke 10

Alles prima geregeld en gerepareerd;

Duidelijke communicatie en inzet om de auto weer hersteld te krijgen. helaas was de leenauto van binnen niet al te schoon, maar dat wijt ik meer aan de vorige berijder dan aan Nefkens. Ik zou hem zo niet inleveren. De wagens worden permanent ingezet en er zal tussendoor nauwelijks tijd zijn om hem schoon te (laten) maken. Eigen auto rijdt weer helemaal top en is keurig gewassen en van binnen schoongemaakt afgeleverd.

Helaas niet goed schoon gemaakt

Mijn vrouw nam tel contact op, nadat er een indicatie op het scherm verscheen. De persoon aan de hand was en dat er een afspraak voor een beurt moest worden gemaakt. Op haar vraag hoelang dit zou duren werd haar vertelt dat het rond 1 - 1,5 uur zou duren. Toen ik de auto inleverde en aangaf om daar te blijven wachten, bleek het 3 tot 4 uur te duren..... had geen vervoer terug geregeld...... OV was niet ingecalculeerd. Er was ook aangegeven dat de auto gewassen moest worden. Helaas was de auto nog steeds vuil bij ophalen.... de persoon die de aflevering deed, zei dat het wel gewassen was. Hij zag zelf ook wel dat de voorkant van de auto nog helemaal vuil was. We hebben de auto meegekregen en hebben hem daarna zelf maar gewassen...... Dit waren alleen de zichtbare/ondervonden ervaringen hopelijk zijn de werkzaamheden (onder de motorkap) wel goed uitgevoerd. Maar hoe zeker kan ik nu hierover zijn..... Keep de fingers crossed!!! Hopelijk wordt er wel wat met deze opmerkingen gedaan.

geweldig

top garage

Prima service en kundige ervaring

Zie boven... :-)

open en transparante vestiging

Afspraken over onderhoudsbeurt en prijsopgave waren duidelijk, helder en ook goed nagekomen. Echter moet me nog steeds over een drempel heenzetten voor wat betreft de prijs die ik voor deze beurt moest betalen. Heb deze auto in deze vestiging van Peugeot gekocht met een kilometerstand van rond 19000 km. Moest toen rond 900 euro aan afleveringskosten betalen. Deze hielden onder andere een onderhoudsbeurt in, gepoetste auto en geüpdatet navigatiesysteem. ook een mooi kaartje dat de volgende beurt pas na rond 5000 km noodzakelijk was. De praktijk geeft echter aan dat bij 20 000 km het systeem aangeeft dat de auto een noodzakelijke onderhoudsbeurt nodig heeft. deze aanwijzing is zelfs op het randje van irritant zijn, af. Een "verplichte" onderhoudsbeurt, na ong 2000 km waarvoor ik weer 239 euro betalen moet, vind ik derhalve aan de zeer prijzige kant. Verder blijkt tijdens de onderhoudsbeurt dat de systeemsoftware geupdate moet worden. ook blijkt dat de navigatie geupdate wordt van een versie uit 2019 naar een versie 2021. Vind ik zelf zeer verdacht. Is dit dan niet bij de vorige beurt niet gebeurd???? Ook het poetsen van de auto is me erg tegengevallen. Op de auto zaten nog de overblijfselen welke een vogel op mijn auto had laten vallen en waarvoor ik op dat moment geen tijd had deze te verwijderen. al met al wel tevreden over het gepleegde onderhoud maar de daarbij horende kosten absoluut niet.

Fijne eerste ervaring!!

Vriendelijke ontvangst door de werkplaatsmannen en uitstekend en ook meteen geholpen door Satice!!

super

Alles netjes volgens afspraak gedaan, auto gewassen en van binnen ook mooi schoon. Toppie.

In één zin "TOP"

Aandacht voor de klant ! Vriendelijk en adequaat ! Hartelijke groet, Wim & Joke Mira 9B 5505AR Veldhoven 0625236338

Prima team, prettig geholpen door diverse medewerkers!

Prima team, prettig geholpen door diverse medewerkers!

prima geholpen en vriendelijk

goed geholpen

Als verrassing was de auto ook nog gewassen na de beurt

Een verrassing toen bleek dat met de grote beurt en een APK keuring ook nog de auto gewassen was.

zoals altijd netjes behandeld door vriendelijke mensen goede service,gewoon top

zoals altijd,gewoon goed behandeld door vriendelijke mensen ,top

Prima!

Niets op aan te merken. Alles verliep snel en keurig.

Prima service en duidelijke communicatie

Nefkens geeft duidelijk en tijdig aan wat de te verwachten stappen zijn: - analyse van wat er gedaan moet worden, inclusief te verwachten kosten - klant krijgt mail en sms om aan te geven wat er gedaan mag worden - uitvoeren werkzaamheden - communicatie dat werkzaamheden zijn uitgevoerd en wat de kosten zijn

Goed geholpen. Goede service, volgens afspraak

een afspraak en dan nog 3 uur wachten

Ondanks het feit dat ik online een afspraak voor een standaard onderhoudsbeurt op internet gemaakt had, doe bovendien ook nog bevestigd was, duurde het 3 uur voordat de auto klaar was. Een verklaring kon niet gegeven worden. Een nieuw hulsje voor de sleutel die wel op de factuur stond was men vergeten aan te brengen. Nog een kwartier oponthoud. Jammer, zijn we niet gewend van Nefkens

Wederom een slechte ervaring (2 uit 2)

Dit is de 2e keer dat ik mijn auto naar jullie heb gebracht voor onderhoud/reparatie en wederom gaat het niet goed. De vorige keer bleek de navigatie die ge-update was niet te werken (was niet gecontroleerd dus kon ik een dag later weer terug naar Eindhoven). Ditmaal voor een reparatie van isolatie materiaal in de motorruimte. 2 weken vantevoren een afspraak gemaakt en alles leek geregeld. Auto gebracht en zou aan het eind vd dag klaar zijn. Tegen eind vd middag een telefoontje dat de auto nog niet klaar was, omdat de spullen nog niet binnen waren. Zou de volgende dag geregeld zijn. De volgende zelf maar eens gebeld aangezien ik niks hoorde, bleek dat de spullen nog steeds niet binnen waren. Ik kon mijn, niet gerepareerde, auto komen ophalen en ze zouden bellen als de spullen wel binnen waren. Nu is de auto inmiddels gemaakt gelukkig, maar ik vind de hele gang van zaken behoorlijk slecht. Als je ruim vantevoren een afspraak maakt dan zorg je als garage toch dat de juiste spullen binnen zijn?

Aardige mensen. Door communicatie fout lang gewacht.

Door miscommunicatie op de website waar ik de afspraak maakte moest ik 2,5 uur wachten ipv 1 uurtje. Het staat er niet duidelijk vermeld als ze vragen wil je op je auto wachten. Voor mij is het net te ver. Ik kwam voorheen in Best. Nu moet ik die de stad naar eindhoven. Ik overweeg om toch een garage in de wijk te zoeken.

Meer dan goed.

Prima geholpen, mooie garage maar helaas te ver weg. Helaas is er te laat aangegeven dat ik vervangend vervoer kon krijgen. Al met al toch dik tevreden.

klantvriendelijk

Stonden gereed om oplossing te zoeken. Administratieve gegevens verwerken duurde wel erg lang [eerste bezoek].

Altijd goed, prettig geholpen!

Wij zijn blij met Nefkens, hopen dat nog lang te zijn!

Ik heb buitengewoon goede ervaringen met Nefkens Eidhoven

De medewerkers van Nefkens Eindhoven zijn altijd behulpzaam en denke altijd mee met de klant. Zij doen dit met veel inzet, en hebben plezier in hun werk.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven