Ik heb buitengewoon goede ervaringen met Nefkens Eidhoven

De medewerkers van Nefkens Eindhoven zijn altijd behulpzaam en denke altijd mee met de klant. Zij doen dit met veel inzet, en hebben plezier in hun werk.

Goede service en klantvriendelijk

In een woord GOED

Service subliem

Uitstekend!

Geen op- of aanmerkingen. Ben tevreden, zoals gewoonlijk.

Super service

Topservice door de auto in de ochtend op te halen en in de avond terug te brengen. Ongevraagd hebben ze ook nog de auto aan de buitenkant gewassen.

snel en goed geholpen!

heel goed auto mooi op tijd klaar geen verassing.

goed en vriendelijk

Zeer goede en snelle service

Heel vriendelijk personeel zowel live als aan telefoon

Dit is nou net dat extraatje.

Auto bij verschillende garages geweest met storingen. En jullie hebben dit gewoon verholpen. Zoals het hoort. Super service

Uitstekend,goede ontvangst,

Mijn auto moest apk gekeurd worden,en er zou ook een onderhouds beurt gedaan worden. Ik werd steeds goed op de hoogte gehouden van de werkzaamheden die uitgevoerd moesten worden met de daarbij horende kosten. Dit werkte uitstekend.

Netjes geholpen, prima wachtruimte om te werken.

Netjes geholpen, prima wachtruimte om te werken.

Organisatie nefkens is voor mij nog niet duidelijk.

Opeens komt mijn auto uit GB. Heel raar, daar ik altijd al het gevoel had dat er iets niet klopte. De verkoper uit Veldhoven deed erg raar over herkomst auto. Mijn twijfel was er ook wel toen ik auto kocht. Maar hij reed goed dus ja wat doe je dan? Achteraf had ik beter weg kunnen lopen. Ook de werkplaats heeft achteraf moeten zwijgen. Ik heb de auto inmiddels 3 jaar en er zijn geen rare kosten aan geweest. Alhoewel ik nog steeds denk dat t wel een auto is die een flinke schade heeft gehad. Dat is mijn gevoel. En ik ben er van overtuigd dat 2 mannen van admi/werkplaats Veldhoven zich ongemakkelijk voelden bij mijn vragen. De verkoper was snel na verkoop weer verdwenen in Veldhoven. Alles n beetje vaag en dan krijg ik ineens de vraag: zit het stuur wel aan de goede kant? Het zou fijn zijn als iemand mij eindelijk eens vertelt wat er werkelijk met die auto aan de hand is geweest.

Kwalitatief goed, enthousiast en prettig personeel.

Goed geholpen en geadviseerd, ik kon op korte termijn al terecht.

Prima, helder en geen verrassingen. Uitstekend.

Zoals gewoonlijk is alles vlot gegaan zoals afgesproken. Eindbedrag van het onderhoud valt altijd tegen als er iets extra's moet worden gedaan maar ik vertrouw op het advies van Nefkens Eindhoven. Adblue afsluitknop lag trouwens los in de deur maar die kon ik zelf wel terugplaatsen.

Niet duidelijk dat reparatie nog niet gedaan was.

Mijn raam regulator was kapot, dit zou indien voor 10 uur besteld dezelfde dag gemaakt kunnen worden. Maar bij ophalen bleek dit nog niet gedaan te zijn. Hierdoor was mijn auto nog 1 dag extra niet beveiligd voor diefstal, en extra risico op binnen regen in interieur en beschadigingen los zittend raam wat kapot kon vallen als de tape los zou komen. Hierdoor kon ik mijn auto niet gebruiken zoals gewenst.

Goede service uitstekend personeel

Fantastisch goed en snel geholpen. Deze garage verdient een pluim!!

kundig en voorkomend personeel

kleine controlebeurt kon zeer snel ingepland en uitgevoerd worden.

Vriendelijk en meedenkend

De tweejaarlijkse beurt uitgevoerd. Normaliter wordt dan de remvloeistof vervangen. Aangezien we onze auto jong gebruikt gekocht hadden bij Nefkens, 7 maanden oud, en hij toen al een afleveringsbeurt had gehad was de auto nog geen twee jaar oud. Normaliter moet bij de tweejaarlijkse beurt de remvloeistof vervangen worden maar ze hebben het in eerste instantie doorgemeten op hoeveelheid vocht en hoefde nog niet vervangen te worden. Dit jaar daarom dus € 85,- uitgespaard. Het enige minpuntje vind ik dat vanwege een software verbetering vanuit de fabriek, die veel tijd in beslag nam, ik niet kon wachten. Daar ik niet om de hoek woon was een gratis leenfiets geen optie. Daarom een leenauto moeten huren de kleinste a € 36, - exclusief brandstof. Er werd gevraagd hem weer vol af te tanken voor inlevering. Ik had er maximaal 40 km mee gereden en bij aftanken ben ik bij 4 liter gestopt want de pomp sloeg nog niet af. Een Peugeot 108 rijdt toch geen 1 op 10 lijkt mij. Mijn conclusie: klanten tanken niet allemaal netjes af na gebruik en dat koste mij daardoor teveel aan benzine. De benzine meter gaf bij mij zelfs na gebruik nog vol aan, digitale meter, dus zelfs ik had kunnen denken nou laat maar. Zo is degene die wel netjes gaat aftanken het haasje als hij/zij niet uitkijkt. Tip aan Nefkens tank hem zelf af na gebruik en bereken de juiste kosten door aan de klant.

goede service !

Ik kon meteen terecht en werd tussendoor geholpen

Goede service, correct personeel, vriendelijk, behulpzaam en duidelijke communicatie. Een opmerking: Op de werkzaamheden stond dat de auto gewassen was maar dat was helaas niet het geval.

Geweldige ervaring

Ze hebben echt keurig gewerkt.alles naar wens verlopen

Communicatie kan beter

Had gebeld voor onder houds beurt was niet gedaan toen ik de auto ging halen

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven