Prima service!

Nette, snelle en goede service

Perfected service!

Veel zorg voor klant en auto.

helemaal goed

a;;es gped verzorgd en afspraken nagekomen

Een top service

Een fijne garage om te komen denken mee werken vriendelijke mensen

Goede service en uitleg

Goed geholpen met de uitleg en uitvoeren beurt

Goed.

Goede service alleen vind ik voor een basisbeurt 184 euro wel duur . heb in een jaar maar 1050 km gereden.

Goed geholpen, aardige mensen, goede koffie.

Altijd fijn als ik daar ben.

Auto voor onderhoud afgegeven. Gegevens werden gecontroleerd, nette leen (huur)auto meegekregen. Vriendelijke medewerkers die netjes meeliepen maar de auto toen ik de auto weg ging brengen en ophalen. Ik kan niet verzinnen wat er nog beter kan.

Super service!

Denken mee in oplossingen, maken afspraken waar en ern schone auto als service bij ophalen.

Klantvriendelijk maar inhoudelijk lastig

De airo: analyse en onderhoud vorig jaar kostbaar en na amper gebruik 1 winterseizoen later is er wederom betaald voor een analyse en is jullie voorstel met nog veel hogere kosten. Wat is er dan fout gegaan bij de vorige analyse? Dit voelt niet goed.

Alles is goed verlopen,

Goed geregeld, klantvriendelijke medewerkers. Alleen leen auto die ik gekregen heb was niet echt schoon.

Correcte afhandeling en snel

Kwam voor een APK, maar voorbanden en remblokken waren versleten. Dit alles in nog geen twee uur uitgevoerd

Snel en adequaat

Probleem prima verholpen en prettige contacten

Aanwezige probleem is vakkundig en snel opgelost Personeel werkplaats receptie vriendelijk en hulpvaardig

eerste afspraak bij nefkens

Mooie zaak, prettig geholpen. Ik had wel graag vooraf willen weten dat ik een kleine onderhoudsbeurt moest plannen voor de distributieriem die vervangen moest worden want dan had ik dat meteen gepland. Het was tenslotte een terugroepactie van Peugeot...

Goed advies, vriendelijk en volgens afspraak.

Uitgebreide diagnose per e-mail en daarnaast telefonische uitleg betreffende de reparatie. Reparatie tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Goede werkzaamheden, mindere vooruitziende blik

Helaas was het probleem met een tik bij het wegrijden (nog) niet te lokaliseren en dus moet ik waarschijnlijk over een tijdje nog een keer terug. Wel goede service dat ik een gratis leenauto kreeg toen de werkzaamheden wat langer gingen duren dan verwacht. Daarnaast werd er een lekkage in het koelsysteem ontdekt, dit keer bij het thermostaathuis. Aangezien de vorige keren er achtereenvolgens een slag en het expansievat zijn vervangen, was het wel balen dat nu het volgende onderdeel aan de beurt was. Hopelijk blijft het hier nu weer een tijdje bij.

Goed en correct

Vakkundig geholpen

5star

5star

Goede communicatie en service

Jullie vergeten mij te bellen als de auto klaar is. Dat is wel afgesproken. Het is de derde keer dat

Het is de derde keer dat mij dit overkomt in een jaar tijd. Bij de receptie ontstond verwarring omdat de orderbriefjes verwisseld waren. Tevens meldt u op drie verschillende momenten een verkeerde km,stand, tw. 131867, 111867 en heden 47507. erg slordig

10 plus

Goede service en snell klaar uitstekend

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven