Goed geregeld

Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang en medewerkers gaven antwoord op de vragen die ik had.

Normaal altijd goed

Ik stond met een lekke band en moest weggesleept worden jammer voor mij duurde het geen 45 minuten wat afgesproken was maar 90 minuten dat is niet fijn als je net je vrouw na een zware operatie uit het ziekenhuis hebt gehaald. De volgende dag laten maken maar helaas was de auto niet klaar op de aangegeven tijd, gelukkig was chef werkplaats er nog om het op te lossen.

Hij loopt weer als een zonnetje

Ben zeer tevreden hoe er met mijn auto wordt omgegaan.

Snel,vriendelijk en vakkundig...

Snel,vriendelijk en vakkundig

geweldige behandeling!

Alles goed gedaan

weinig niet goed

"gereed melden" was zeer laat. Na 17.00 uur (auto was al lang klaar) en receptie sluit om 18.00 uur. Omdat ik in Helmond woon, werd het wel heel erg krap om voor 18.00 uur (Files!!!) mijn auto nog op te halen. Graag eerder "gereed melden".

vertrouwwekkend gevoel

Ik heb altijd het gevoel dat alles dik in orde zal zijn, goede adviezen en alleen het noodzakelijke toe te passen, vriendelijke oprecht personeel zonder poespas.

Nefkens Gewoon Top

Kom al jaren bij Nefkens Eindhoven, altijd goed!

goed en netjes

afspraken goed nagekomen vriendelijk en nette mensen

Al vanaf 2007? ben ik bij jullie als klant dus dat zegt genoeg

Goede service, vriendelijk en erg snel.

gemiddeld

Tijdens mijn telefonische afspraak werd me gezegd dat de wagen ingepland zou worden tussen 0800 en 1200 uur. Ik heb om 1515uur zelf moeten bellen, en moeten horen dat het nog wel een uurtje zou duren, en dat ik dan gebeld zou worden. Zonder dat ze me gebeld hebben ben ik maar naar Eindhoven gereden, en daar stond de wagen gelukkig klaar, maar heb wel nog minimaal een halfuur moeten wachten ivm weinig personeel achter de desk. Al met al, niet echt tevreden over service level, ik ben Best gewend en daar ging het veel anders(positiever) aan toe.

Zo wil je geholpen worden!

Makkelijk online afspraak maken. Zeer overzichtelijk vooraf online inzage in de werkzaamheden en kosten. Als extra werd de auto gewassen en gestofzuigd!

goede en snelle service

klantvriendelijk

Vlotte apk en reparatie airco

Apk in 1 dag klaar en airco gerepareerd. Alleen de openingstijden zijn niet ruim waardoor je bij wegbrengen/ophalen van de auto na 18u (vrijdag na 17.30u) geen medewerker meer treft en dus geen vervangend vervoer krijgt (terwijl ik wel VIP member ben). Ik moest dus 2x lopen, wat toch een nadeel is in de hitte.

de onderhoudsbeurt is correct en naar wens uitgevoerd

Het ging om een standaard onderhoudsbeurt. Het vervangend vervoer kon op een heel plezierige manier worden geregeld zodat ik waar nodig toch met mijn vrouw, die niet kan lopen, met de auto weg kon, zonder dat daar extra kosten aan waren verbonden. Was aangenaam verrast dat de wagen na de onderhoudsbeurt nog even door de wasstraat is gegaan.

Alles gericht op 100% tevredenheid van de klant

Ik ben helemaal tevreden.

efficient en vriendelijk

auto afgeleverd voor een beurt -

Snel en prettig geholpen.

Een emissie storing werd meteen ingepland en na 2 dagen verholpen.

Jammer

Auto kwam voor apk en grote beurt. De auto is met de Franse slag gewassen maar wat me erg verbaasde was dat de auto apk (goed)gekeurd is terwijl de rem-lamp niet werkte. Meteen begin je dan te twijfelen of de overige werkzaamheden (goed) gebeurd zijn.

Als Christen zeg ik een prima onthaal door een vriendelijke werkplaats receptionist en een even vriendelijke algemene receptioniste. Alleen de Heer is volmaakt en dus vind ik een 9 op zijn plaats. Ik kreeg een geweldig onderhoudsrapport, maar eerlijk is eerlijk ik kan de door Nefkens verrichte werkzaamheden niet beoordelen, daartoe ontbreekt mij nu eenmaal de kennis. Ik doe niet aan aanbevelingen, dit omdat wij Nederlanders altijd alles beter weten over alls.

Heel snel en vriendelijk weer op weg

Ik was bij de Nefkens garage voor het toevoegen van Adbleu ik werd vriendelijk geholpen en kon er op wachten, was binnen 15 minuten klaar, ze hadden als extra service ook de ruitenwisser vloeistof bijgevuld, super klant vriendelijk.

Volgede keer iets meer duidelijk over auto op hallen

De service is goed. De auto is weer helemaal in orde. Heb alleen pech dat er iedere keer zoveel aan moet gebeuren. Hopelijk is dit t laatste jaar dat de rekening zo tegen valt. Heb wel vertrouwen dat t allemaal goed gebeurd. Volgend jaar meer geluk.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven