goede service

goed advies voor de all season banden.

zeer correcte handelswijze in alle opzichten

x

Erg goede service

Erg goede service

snel geholpen en prima opgelost

Prima grote beurt gehad waarvan de prijs toch tegenviel.

Iedereen bij Nefkens is uiterst correct en vriendelijk. Ik ben Vip klant, dus kreeg een auto mee die ik zelf moest aftanken. De auto had 2,2 liter verbruikt op de 13 km die ik had gereden. Ik vond dat veel, en de medewerker beaamde dat met tweemaal tja tja te zeggen ! Ik weet dat alles betaald moet worden, maar vond een beurt van Euro 850,00 voor een 3 jaar oude auto met 56000 km op de teller toch een hoop geld.

Maar toch: Controle van lampen was niet vermeld aan de klant, maar wel intern; Toch nog zwarte vingerafdrukken op binnenkant deurstijl.

Zeer positief

Effectief, efficiënt snel en vriendelijk

Positief

Ik ben heel tevreden . Met vriendelijk groet.

Gedegen, vakbekwaam en klantvriendedelijk

Uitstekend geadviseerd over bandenaankoop. Hoewel niet helemaal duidelijk was uit de offerte of het VREDESTEIN QUATRO of VREDESTEIN QUATRO 5 zou zijn.Uiteindelijk gemonteerd: 4x VREDESTEIN QUATRO 5.

attent en meedenkend

Super vriendelijke benadering en de auto is weer prima in orde

Auto is weer super in orde

Fijne garage met klantvriendelijk personeel!

Wat ik bizonder op prijs stel is de haal en breng service gedurende de jaarlijkse onderhoud beurt...

Snel en vakkundig

Snel en vakkundig.

Goede en snelle service!

Binnen gelopen bij nefkens en werd vrijwel meteen geholpen! Klantvriendelijk zijn ze en ik had het geluk dat mijn auto meteen gerepareerd kon worden. Ook de monteur was zeer vriendelijk en vrolijk.

Perfect geregeld

Fijn geregeld krijgt netjes mail tussendoor

Prima.

Zeer professioneel en klantvriendelijk

Vriendelijke ontvangst

Duidelijke info

Wederom prima

Kleine tip, reparatiediagnose en het gereedmeldingsbericht ook per sms / Whatsapp versturen.

Fijne service

Zoals verwacht

goede en vriendelijke service

Een 9 is niet te geven, dus een 8. Het is geen 10 geworden omdat de antenne niet teruggeplaatst was. Ik had ook mijn bedenkingen betreffende het uitzuigen van de auto. Over een vraag of na de grote beurt de 'wegenwacht-service' van Peugeot gehandhaafd blijft, bleef de medewerker het antwoord schuldig. Misschien de vraag niet aan de juiste persoon gesteld.

uitstekend

zeer tevreden.

Goede service.

Vriendelijke en goede service. Er wordt erg netjes gewerkt en een goede communicatie.

Gewoonweg prima!

Verloren vertrouwen niet goed te maken

Deze beurt is prima gedaan, maar door alle extra kosten die ik aan deze auto heb gehad door een slechte motor, heb ik mijn vertrouwen verloren in Peugeot als merk en hoe ze met klanten omgaan bij een slecht product.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven