fijn geholpen

voor herhaling vatbaar

Niet volgens verwachting

Wederom een dure onderhoudsbeurt die niet aan de verwachtingen voldeed. Navigatie update werkt niet, hele navigatie loopt vast. Daarnaast zou de auto worden gewassen en uitgezogen (mag best voor €1400,-) en dit is ook niet gebeurt. Kortom; 2e jaar op rij dat Peugeot mij niet het gevoel geeft daar ook mijn volgend auto aan te schaffen.

All as planned, good communication and update about needed work

Very good and smooth check in and taking over car towards service. Health check and update about needed scope of work makes clear communication about scope and costs of service. The only small dissatisfier is the way how car is handed over back. It is not the same person and I had a feeling of luck of consistency about taking care and knowing all about my car condition. It would be good to have one person that takes over car, monitors progress of service and gives back car to you.

• Would you recommend us? Yes

Uitstekende 1ste ervaring met dit bedrijf

Voor zover ik het nu kan beoordelen is alles naar wens gegaan. Communicatie was goed

Op alle gebieden uitstekend.

Naar mijn idee, eerlijk, betrouwbaar en klant vriendelijk.

Naar mijn idee, eerlijk, betrouwbaar en klant vriendelijk.

Geweldig, vriendelijk en klant gericht.

Hele fijn klanten contact, maar de communicatie onderling kan beter. Mij was vrijdag al gezegd dat het enkele dagen zou duren, werd ik maandag gebeld dat ik de leenauto nog langer moest rijden. Dat was vrijdag eigenlijk al bekend. Wel de vraag waarom ik een 108 als leenauto gekregen heb. Voor het werk maak ik best veel kilometers, gemiddeld 200 per dag, dat is in een 108, met een lengte van 194 cm, niet echt fijn. Of ligt dit aan de afspraken met CelektRon??

Nefkens Eindhoven stelt de klant voorop en levert professioneel werk.

Zeer prettige ontvangst bij de werkplaatsbalie. Goede uitleg van de procedure, prima leenfiets, zeer snel en degelijk werk. Blinkend autootje weer mee naar huis!

Goed en netjes geholpen

Goed en netjes geholpen

Heel tevreden

Afspraak en geven van de beurt aan de auto waren zeer goed

Zeer goed!

Goede ontvangst; klantvriendelijk; meedenken in oplossingen. Uitstekende service. Klein aandachtspuntje. De prijsindicatie bij het maken van de afspraak bleek anders te zijn dan bij de medewerker van de werkplaats receptie.

Door omstandigheden kon ik zelf mijn auto niet brengen, was geen probleem meneer van den Eijnden , dan komen wij de auto halen en brengen en alles mooi op tijd Prima Service

De afspraak duurde veel langer dan gezegd

Ik had vrijdag vóór Pinksteren via internet een afspraak gemaakt voor de dinsdag na Pinksteren en daarvan een bevestiging per mail gekregen. Bij de balie werd gemeld dat de afspraak niet ingepland stond maar na het tonen van de bevestiging zou deze alsnog plaatsvinden. Er werd gezegd dat het 1 uur zou duren dus heb ik gewacht. Uiteindelijk heeft het 2 uur geduurd (airco check, pollenfilterbox reiniging en bijvullen vloeistoffen). Als goedmakertje ontving ik een bus interieurreiniging maar ik had liever een uur minder gewacht. In het rapport wat ik naderhand gemaild kreeg bleek ook na 3 kwartier al de foto's gemaakt te zijn waardoor ik me afvroeg waarom ik alsnog een uur langer heb moeten wachten. De verhuizing van de garage van Best naar Eindhoven is voor mij een flinke achteruitgang want het kost me een half uur heen en een half uur terugrijden.

Normaal goed tevreden, deze keer niet.

Op de weg terug naar huis komen we er al achter dat de update van de navigatie niet goed is uitgevoerd. Scherm springt al snel op zwart, komt weer even terug en is weer weg. Volgens ons hadden ze dit zelf al kunnen zien. Nu moet de auto komende week een hele dag terug.

Prettige en heldere communicatie

Prettige en heldere communicatie

Zeer goede communicatie

Ik werd netjes gebeld om te overleggen of het gemaakt moet worden en zo.

uitstekende service

uitstekende service

prima service!

Weliswaar alleen seizoen check, banden wissel en wat kleine issues opgelost. Netjes op tijd en goede afhandeling.

Snel en duidelijk

Ik was zeer tevreden met vriendelijk van medewerkers, snelheid en duidelijkheid van het communicatie door email (met fotos).

Prima communicatie

Dikke tien

Bij een spoedreparatie snel en adequaat geholpen. Uitstekende uitleg met extra compliment voor Marcel. Altijd vriendelijk.

Vakbekwaam en klantvriendelijk

Wij zijn uitstekend, duidelijk en vriendelijk geholpen

Gemengde gevoelens

Vier nieuwe banden aangeschaft. Als ik achteraf ga vergelijken met andere aanbieders zie ik dat er bij Peugeot Nefkens een behoorlijk prijskaartje aan de banden zit. Dat valt me eerlijk gezegd tegen. Ik hoef niet de bodemprijs te betalen maar ik zie nergens dezelfde banden voor een zelfde of hogere prijs, alleen een aanzienlijke lagere prijs.

Opmerking over kappotte richtingaanwijzer verklikker niet serieus genomen en niet opgelost

Sinds een tijd maakt het geluid van de richtingaanwijzer een vals geluid. Niet heel erg, maar na drie keer gemeld te hebben toch aangegven dat dit niet kan bij een auto van 45.000,- (5008). Toen ik dat bij de diagnose weer zag staan als niets aan te doen heb ik gebeld waarop er een overleg ontstond tussen de werkplaats receptie en de monteur. Dat hoorde ik en daarin gaf de monteur aan dat het verder geen probleem was en dat ik het er maar mee moest doen. Hoewel ik zeer tevreden was, vind ik dit een schoffering van een klant die allereerst een auto bij Nefkens koopt van 45000 en daar ook trouw het onderhoud laat uit voeren.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven