Goede en vriendelijke service

Onderhoudsbeurt keurig volgens afspraak uitgevoerd. Fijn dat je de mogelijkheid hebt om te wachten. De wachtruimte is keurig, met verschillende zitmogelijkheden en lekkere koffie.

Alles goed geregeld

Makkelijk afspraak maken, vriendelijk personeel en auto weer schoon terug gekregen.

Super en fijn geholpen

Fijn en netjes geholpen. goede service en snel afgehandeld

Auto naar 3 dagen weer defect

Heb mijn Peugeot laten repareren bij de peugot dealer omdat hij ver van huis stil bleef staan en ik hem niet meer bij mij vertrouwde garage kon krijgen. Mijn aaname dat deze bij een Peugeot dealer in goed handen is bleek onjuist. Ik werd snel snel en vriendelijk geholpen bij de garage, wat natuurlijk fijn is bij pech onderweg. Echter stopte de auto 3 dagen nadat hij terug was uit de garage er weer mee. Conclusie van de ANWB, hetzelfde probleem waardoor hij daarvoor bij de garage heeft gestaan. Het lek was wel gemaakt, maar de bekabeling waar de vloeistof op was gekomen was niet gedroogd, waardoor de auto weer stil staat. ANWB heeft de auto weer aan de praat gekregen, maar de mogelijkheid bestaat dat dit nog wel een keer kan gebeuren voordat alles goed droog is. Zou zeggen dat je bij een reparatie van ruim 300 euro wel mag verwachten dat ze het hele probleem oplossen, niet het halve.

Alles gewoon top !

Prima gedaan.

Goede en duidelijke communicatie. Duidelijk en volledig verslag van het gedane werk. Behulpzaam en vriendelijk personeel.

Goede service, klantgericht meedenken

Vrijdag moest mijn auto een APK krijgen. Had geen afspraak gemaakt om te wachten. Maar het personeel dacht mee. En gaf mijn auto voorrang. Op de andere werkzaamheden van die dag. Een uur later kon ik met een nieuw APK bewijs weer naar huis. De volgende keer zal ik vervoer regelen, want elke keer voordringen wil ik niet

Super service!

Ik heb mijn eerste afspraak bij jullie als ontzettend positief ervaren. Er werd mee gedacht met mijn persoonlijke situatie en ook het advies was eerlijk, ook als het betekende dat jullie minder omzet daardoor draaien. Ik kom zeker terug!

Niet echt goed

2 nieuwe banden gekocht bij nefkens voorbanden zouden achter gelegd worden en nieuwe banden voor volgens afspraak toen ik de wagen ophaalde was dit niet gebeurd, volgende dag terug moeten komen om banden te verwisselen, dit was niet prettig. Factuur zat voor mij gecompliceerd in mekaar?

Zeer vriendelijke medewerkers

APK snel klaar, zeer vriendelijke medewerkers. Mooie nette zaak waar je prima kunt werken als je op je auto wacht.

Geweldig tevreden

Niets dan lof. De ontvangst, uitleg en reparatie zeer tevreden.

Heel makelijk

Alles was makelijk en eenvoudig

Alles netjes gedaan volgens afspraak.

Afspraak was online gemaakt voor APK. Gelijkertijd storing aan de parkeersensoren en een lekke band gerepareerd. Ik kon blijven wachten en onder genot van een koffee heb ik gewoon kunnen werken in een van de hokjes. Altijd goede service bij Nefkens!

Simpelweg top

Nvt

goede service, transparant in kosten

goede service, transparant in kosten

Goed op de hoogte gehouden

Grote garage, geeft geen persoonlijk gevoel.

Groot garage bedrijf. Geeft mij niet het gevoel van de aandacht in ee kleinere garage.

goed met goede uitleg

Uitstekende snelle, correcte en goede service.

Uitstekende snelle, correcte en goede service.

It was quick and without problems.

Good one in everything but would be nice to have a heads up that some liquids might be needed or something extra which increased the expected cost.

Auto netjes op tijd volgens afspraak opgehaald Onderhoudsbeurt uitgevoerd Werkzaamheden en report gegevens op tijd via mail gedeeld Auto weer netjes en gewassen thuis afgeleverd

Klantvriendelijk, duidelijk en netjes

Auto gebracht voor een APK en bandenwissel. Ik ben tevreden over de afhandeling!

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven