Zeer aangenaam

Aangenaam

Prima dienstverlening, open en eerlijk advies

Prima dienstverlening over het oplossing van kleine verbeterpunten aan mijn auto, open en eerlijk advies over wat er vervangen moet worden en wat nog niet.

Ze zijn vriendelijk en goed service.

Ik krijg altijd mijn auto heel netjes en schoon van binnen en buiten.

Er wordt samen naar een voor mij gunstige oplossing gezocht.

Rapid, precise, clear and kind

I should have done the periodic check in Mune, but my battery was off. Appointment scheduled quickly, quotation clear and precise with mandatory items and advised items (on my choice). Prices in line. Quick service, full availability of the emplyees for explanations and advice. I am fully satisfied.

Auto reparatie

Netjes behandeld, keurige mail ter beoordeling wat de kosten zijn.

Alles perfekt geregeld.

Prima ontvangen door de baliemedewerker en duidelijke uitleg gekregen. Alles keurig binnen de afgesproken tijd. Warm welkom door de dame bij de hoofdentree" WoW"

uitstekend

Goede communicatie van de uit gevoerde reparaties TOP..

Gewoon goed

Klantvriendelijk

zoals altijd TOP, secuur en compleet

Goede communicatie en uitleg omtrent de uit te voeren werken. Het feit dat ik binnen de Corornamaatregelen kon wachten tijdens de werkzaamheden en daardoor mijn eigen werk kon uitvoeren in de wachttijden is een bijzonder gunstige dienstverlening.

Netjes Behandeld , Alles OK !

Personeel is zeer vriendelijk ,

jammer dat het wat langer heeft geduurd.

De materialen waren niet met de nachtlevering meegekomen, waardoor de auto 3 dagen daar heeft gestaan en wij daar op hebben moeten wachten, waardoor we de planning hebben moeten omgooien. Maar verders hebben we nooit klachten gehad.

zeer goed

Juiste advies en snelle afhandeling

Heel goed!!

Keurig geholpen. Zeer tevreden

Zeggen wat ze gaan doen en doen wat ze gezegd hebben

Het was een gewone onderhouds- en APK beurt. Alles piekfijn in orde

prima geholpen

altijd n feestje bij nefkens

Zie beneden

Vriendelijke behandeling Goede service

Goed maar kan uitstekend

Goede kwaliteit service maar met de laatste bezoeken gaat toch de aandacht voor de puntjes op de I toch wat achteruit vind ik. Een paar voorbeelden: bij de grote beurt vergeten ze de remvloeistof te vervangen en moet ik toch nog een keer langs of meteen na de APK doet een knipperlampje niet meer en moet ik weer terug. In het verleden gebeurde hier dit soort mini incidenten niet. En dat is het net het verschil met uitstekend.

Zeer goede klantgerichte garage.

Na veel onderzoeken en overleg met meerdere chefmonteurs zijn we er uiteindelijk uitgekomen wat de verbrande oliegeur die in auto hing vandaan kwam . Dit is hiermee hopelijk opgelost. Maar na een dag rijden komt er nog een penetrante geur uit de vernieuwde interieurfiter. Zodoende kom ik a.s . Maandag nog eens langs om te laten ruiken waar dit vandaan komt.

Goede service, prettige sfeer

Plannen online, kosten vooraf bekend, prettige sfeer en vriendelijk personeel, ik kom hier sinds mijn nieuwe auto altijd! En ik ben niet duurder uit bij deze dealer garage dan de "alle merken garage" ondanks vaak extra service en de auto gewassen bij ophalen!

Netjes geholpen... zowel het maken van de afspraak... als tijdens het brengen en halen van de auto

Een heel goede service.

De medewerkers zijn vriendelijk en beleefd. Als bij de controle iets meer te voorzijn komt dan de opgegeven problemen, bellen ze en vertellen wat het is en wat de kosten waarschijnlijk zijn.

Hulpvaardig en klantvriendelijk, én het gevoel dat ze meedenken.

Ik kom graag bij mijn Peugeot garage in Eindhoven. Ze zijn altijd hulpvaardig en vriendelijk. Daarom een 10 voor de Peugeot in Eindhoven.

Toppie

Geldropseweg 191