We zijn erg goed geholpen en de auto is weer in topvorm.

zie hierboven

Goede service en vriendelijk geholpen.

Bedankt voor de service.

mijn ervaringen zijn prima.

prima kwaliteit en service.

Snelle service, vriendelijk

Vlotte reparatie, goed overleg

Jullie zijn snel, correct en vriendelijk. Schone showroom. Erg handig dat je online een afspraak kan

Helemaal prima.

Heel klantvriendelijk

Duidelijke uitleg. Leuke verblijfhoek en de koffie is heerlijk.

Heel fijn en professioneel bedrijf.

Te verwachten kosten worden vooraf doorgenomen, alles is duidelijk en transparant en de klant beslist hier of een extra reparatie uitgevoerd wordt. Sinds de aanschaf van mijn Peugeot klant van Nefkens en al jaren naar volle tevredenheid!

Vlotte en snelle afhandeling van de servicebeurt met een duidelijke uitleg wat er gedaan was.

Zelfs Bob de verkoper van onze auto had nog belangstelling.

Heel erg tevreden

Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Alles was duidelijk qua communicatie. Auto zag er na de kleine beurt heel netjes uit en zelfs gestofzuigd van binnen. Hele fijne ervaring met Nefkens, geen opmerkingen over de service.

Alles in orde en de auto ook nog schoon

Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg, en een goede leenfiets. Duidelijk overzicht van de werkzaamheden. Op tijd klaar.

Slechte communicatie, afstemming en service.

Slechte communicatie, afstemming en service. Verkeerde info: op mijn verzoek om de navigatie te updaten werd me verteld dat dit bij een onderhoudsbeurt past en niet bij een servicebeurt (of je moet het betalen en langer wachten). Deze info klopt niet werd me achteraf gezegd. Zonder afstemming is er toch een update gedaan, waardoor ik, zonder te weten, beduidend langer heb moeten wachten. Bij het aanspreken van een verkoper hoelang het wachten nog zou duren, verdween hij om te checken maar is niet meer bij me terug gekomen. Daarna heb ik een baliemedewerker aangesproken. Het onderhoud was gedaan, de update klaar, maar de auto stond te wachten om gewassen te worden. Dat zou nog eens 20 minuten duren. De service ervaar ik als niet optimaal en heel onpersoonlijk. Ipv het wachten op de wasbeurt heb ik een kaartje gekregen om de auto een volgende keer te laten wassen. Ik moet dan wel zelf de binnenkant stofzuigen werd me verteld. Ik vraag me af of het prepareren van een filter ter voorkoming van schimmel niet standaard hoort bij het leveren van een kwaliteitsproduct. Ik ben tot twee keer toe aangesproken met 'mijnheer' terwijl ik - ook met monddoekje - duidelijk een vrouw ben. De auto staat op mijn naam, niet op de naam van mijn man, dus dat zou niet de reden kunnen zijn. Ik heb dit punt al herhaaldelijk gemaakt. Zelfs op het voor-ingevulde digitale on-line formulier zie ik ‘mijnheer’ staan. Heel onpersoonlijk.

Werkzaamheden uitgevoerd zonder opdracht!!!

Zie boven

heel tevreden

goed advies en prima service

Een monteur kwam thuis onze auto ophalen en werd dan in de garage gemaakt en daarna ook weer terug gebracht. Mooie fijne service, erg vriendelijk en behulpzaam!

Prima!!

Prima service!

Goede snelle service met medewerkers die met je meedenken

Wat makkelijk probleem doorgegeven aan schadeherstel bedrijf

Telefonisch probleem gemeld, wat volgens mij een onderhoudsprobleem was en een afspraak gemaakt. Vervolgens kreeg ik van het schadebedrijf een afspraak bevestiging. Die gingen er meteen van uit dat dit ten koste zou gaan van mijn eigen risico. Ik heb nogal wat moeite moeten doen om de PSA finance er van te overtuigen dat dit een onderhoud probleem was en dat is met hulp van het schadebedrijf gelukt

correcte behandeling zeer vriendelijk en goede service

zeer goed behandeld

vriendelijke en correcte service

Telefonische afspraak gemaakt . Keurig geregeld .Dat zelfde geldt voor de service balie . Vriendelijk en duidelijk

Erg goed

Goede service. Vriendelijke medewerkers.

Geweldig goede behandeling.

Na het wegbrengen kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat er enkele werkzaamheden moesten worden gedaan, waarvan er 1 al gauw zou moeten gebeuren. Besloten is om alles te doen. We zijn zeer tevreden!

zeer tevreden

goede service en vriendelijk personeel.

Goed.

Goede service en een vriendelijke afhandeling, dus 5 sterren!

Goede ontvangst

Goed ontvangst en goed tussentijds bijpraten hoelang het nog duurt. Top.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven