Slechte communicatie, afstemming en service.
Slechte communicatie, afstemming en service. Verkeerde info: op mijn verzoek om de navigatie te updaten werd me verteld dat dit bij een onderhoudsbeurt past en niet bij een servicebeurt (of je moet het betalen en langer wachten). Deze info klopt niet werd me achteraf gezegd.
Zonder afstemming is er toch een update gedaan, waardoor ik, zonder te weten, beduidend langer heb moeten wachten.
Bij het aanspreken van een verkoper hoelang het wachten nog zou duren, verdween hij om te checken maar is niet meer bij me terug gekomen.
Daarna heb ik een baliemedewerker aangesproken. Het onderhoud was gedaan, de update klaar, maar de auto stond te wachten om gewassen te worden. Dat zou nog eens 20 minuten duren.
De service ervaar ik als niet optimaal en heel onpersoonlijk. Ipv het wachten op de wasbeurt heb ik een kaartje gekregen om de auto een volgende keer te laten wassen. Ik moet dan wel zelf de binnenkant stofzuigen werd me verteld.
Ik vraag me af of het prepareren van een filter ter voorkoming van schimmel niet standaard hoort bij het leveren van een kwaliteitsproduct.
Ik ben tot twee keer toe aangesproken met 'mijnheer' terwijl ik - ook met monddoekje - duidelijk een vrouw ben. De auto staat op mijn naam, niet op de naam van mijn man, dus dat zou niet de reden kunnen zijn. Ik heb dit punt al herhaaldelijk gemaakt. Zelfs op het voor-ingevulde digitale on-line formulier zie ik ‘mijnheer’ staan. Heel onpersoonlijk.