Helder, duidelijk, netjes en vriendelijk

Goed en professioneel

Uitstekende ervaring met Nefkens

Wij worden al jaren goed geholpen door het personeel van Nefkens Best en Eindhoven

auto vakkundig gecontroleerd

zeer tevreden

Duidelijke communicatie

Heldere uitleg

De klant staat centraal

Deze garage is duidelijk, transparant in kosten en correct in informatievoorziening vooraf, tijdens en na onderhoud.

Goed geholpen, goed advies

Erg vriendelijk geholpen

Goede communicatie en vriendelijk geholpen, ook de zorg bij ophalen van de auto is uitstekend. Ze lopen even mee naar de auto en dan kun je eventuele vragen nog stellen mocht je die hebben.

Een vriendelijke ontspannen kennismaking met de vestiging van Nefkens te Eindhoven

+ Vriendelijk + Behulpzaam + Stipt + Klantgericht - Graag eerder een melding dat voertuig gereed is om ..... Niet iedereen woont om de hoek van de Geldropseweg. Zeker niet nu de vestiging in Veldhoven is opgeheven.

Vriendelijk en uitstekend geholpen.

Zeer vriendelijke balie medewerkers, geven ook de te verwachten kosten van de onderhoudsbeurt direct aan. Keurige overdracht van de leenauto. Telefoontje gehad toen de auto weer klaar was. Wederom keurig geholpen door de medewerkers. Kreeg als extraatje een speciale spuitbus mee voor onderhoud van dashboard.

5 sterren cijfer 10 uitstekend.

Geweldig geholpen zonder afspraak vooraf.

Niet oké.

Mijn lease auto had onderhoud nodig. Na het maken van een afspraak kwam ik aan in de garage, daar vertelde ze me dat ik niet op de planning stond. Ik had echter de bevestiging in de mail. Na ongeveer 30 minuten zuchten en steunen toch de auto in kunnen leveren en met de vervangende auto onderweg. Bij terugkomst duurde het wederom ongeveer 20 minuten voor ze alles administratief geregeld hadden. Onderweg naar huis merkte ik dat er meer geluid dan normaal uit de motor kwam. Bij het openen van de motorkap zag ik dat er stekkers en slangen niet aangesloten waren... erg slecht... serieuze vraagtekens bij de onderhoudsbeurten van Nefkens.

efficient en prettig gedaan

zie boven

Natuurlijk Nefkens

De facturering was niet correct. Zelf heb ik aangegeven dat er aanvullende werkzaamheden hadden plaatsgevonden ivm de airco. Hierdoor werd het factuurbedrag naar boven aangepast. Vriendelijke groet, Leon Canisius

goede planning, meedenken .

Super service!

Snel geholpen, duidelijk over de prijs vooraf, mocht wachten ondanks corona, en achteraf viel de prijs mee! En alles in de auto was bedekt met hoezen. Super service!

Klantgerichte communicatie en terugkoppeling is slecht

Ondanks 2 keer zelf contact op te hebben genomen heb ik pas naar 2 weken een reactie gekregen terwijl er beloofd was na 1 of 2 dagen.

kom ik voor alleen een zomerbanden wissel met complete wielen, duurt dat 1,5 uur, veel te lang

op afspraak geweest voor een zomerbanden wissel met aanleveren van complete wielenset. duurt de klus 1,5 uur, dat is veel te lang. Bij bv Profile sta ik na ca 20 a 25 minuten weer buiten. Neem wat toeslag omdat de auto ook gewassen is, maar dan nog is 1,5 uur veel te lang. Dat moet een volgende keer echt beter. Voor deze keer dus echt ontevreden en niet meer dan 1 ster waard.

Snel en deskundig geholpen.

Er was een storing, die meteen verholpen werd. Er werd een leenauto ter beschikking gesteld. Binnen 1 week was alles gerepareerd en klaar voor gebruik

duidelijke communicatie, goede service

Goede service en afhandeling, zelfs mijn auto gewassen teruggekregen

Makkelijke aanvraag voor werkplaats bezoek Goed op de hoogte gehouden bij onverwachte extra kosten Snelle en kundige afhandeling

Vak bekwaam

In de communicatie op reparatiedag ging van alles mis maar uiteindelijk is het zeer goed opgelost!!!

Makkelijk afspreken en prima service

Afspraak voor onderhoud was makkelijk om in te plannen. Vriendelijke ontvangst en service tijdens het wachten. Goede oplevering na afloop.

Teleurstellend

Slechte communicatie en van de 6 onderhoudsbeurten wordt de auto 4x ongewassen afgeleverd terwijl dit wel geregistreerd is.

Geldropseweg 191

5613 LM Eindhoven