Filters

10

Goed onderhoud uitgevoerd.

En autonetjes gewassen en gezogen.

  • Aanbevelen? Ja
4

Hectic

First got a quote for repairs that were not expected for APK. Then complained about the items and amount, turned out to be not for me to pay but on guarantee. Then parts for repairs were not available, and now waiting for new appointment. Not satisfied

  • Aanbevelen? Nee
10

Top

Super en goede service ! Goede feedback en info en overleg !

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel afgehandeld

Terugroepactie betreffend ABS en onderhoudsbeurt snel uitgevoerd. De auto stond bij afhalen gewassen en uitgezogen klaar.

  • Aanbevelen? Ja
4

slechte info

slechte info na dat ik een nieuwe 308 heb gekocht en de eerste servicebeurt gewoon moest betalen 400 euro voor een auto die pas 10 manden oud is. een nieuwe interieurfilter van 92 euro ? en benzinetank gereinigd ? servicebeurt van 250 kan ik dan nog wel begrijpen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect

Snelle en adequate service, alles netjes uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

Zeer goede service bij Nefkens Hilversum. Mijn auto gehaald en gebracht, en na reparatie gewassen retour gekregen. Topservice mensen!!

  • Aanbevelen? Ja
10

vriendelijk te woord gestaan

E netjes wat ik uitgevoerd wil hebben is gedaan

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Meteen een beurt gedaan met onderling contact leasmaatschappij. Prima!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en auto weer perfect!

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Alles is goed geregeld en snel weer afgeleverd gr

  • Aanbevelen? Nee
10

prima

Goed en vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk en efficiënt!

Zoals altijd prettig ontvangen, heldere afspraken en behoorlijk vlot gewerkt!! Tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snelle service

Vriendelijke. Mensen

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Één minpuntje Ik had aangegeven als vervangend vervoer een elektrische fiets te willen gebruiken maar die was helaas niet beschikbaar. Een reguliere fiets is voor mij erg lastig vanwege mijn conditie. Ik heb toen als alternatief moeten kiezen voor een huurauto, die gelukkig wel beschikbaar was tegen extra kostprijs!

  • Aanbevelen? Ja
8

In goede handen

De APK van mijn auto ging weer verlopen. Meestal laat ik dan een beurt uitvoeren en dan zit de APK er bij in. Tijdens dit gehele proces wordt er netjes gecommuniceerd en is mijn auto in goede handen. Nu rijdt mijn auto weer als een zonnetje en weet ik, dat ik ermee veilig op de weg kan.

  • Aanbevelen? Ja
9

Uiterst tevreden

Goede survice vriendelijk personeel deskundig goede adviezen

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service, auto gewassen en met nieuwe matten teruggekregen, top

top!

  • Aanbevelen? Ja
8

Klantvriendelijk en zorgvuldig

Klantvriendelijk, prima wachtruimte, lekkere koffie, aardige medewerkers en keurige aflevering van de auto na onderhoud!

  • Aanbevelen? Ja
10

Heldere communicatie, vriendelijk personeel.

Kom al jaren bij deze garage. Er wordt duidelijk uitgelegd wat er aan de hand is, wat er moet gebeuren en wat de kosten gaan worden. Medewerkers zijn vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
6

Goed

Woensdag 19 april was mijn auto voor een beurt, APK en vooral een controle van de distributieriem, (omdat ik deze niet meer vertrouw) bij jullie in de garage. Over de service en klantvriendelijke benadering van het personeel in Hilversum ben ik tevreden. Waar ik echter niet blij mee ben: is over de uitleg van de controle van de distributieriem. Er werd mij uitgelegd dat er met een meetlatje wordt gemeten ( volgens de regels van Stellantis ) en dat de distributieriem in orde was. Met alle informatie over de distributieriem, is het duidelijk dat het materiaal van de riem niet optimaal is en ik had graag gewild dat er met meer aandacht naar gekeken was, door de zijkanten te controleren op slijtage en de riem op scheurtjes. Maar volgens de garage is de riem in prima staat. Ik wil hier dus duidelijk mee maken: dat als ik met de auto van de zomer op vakantie ga, dat ik verwacht, dat de distributieriem niet voor problemen gaat zorgen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima. Direct geholpen.

Helder en duidelijk advies.

  • Aanbevelen? Ja
6

communicatie kan beter

Toen ik mijn auto kwam brengen werd mij verteld van een terugroepactie. Dit bleek het geval. Na akkoord op diagnose begreep ik dat het wel werk was. Vrijdag eind vd middag bleek de auto niet klaar. Maandag zou hij klaar zijn. Na meerdere belpogingen van mij bleek eind vd middag maandag de auto niet klaar.....

  • Aanbevelen? Ja
10

goede service

enige min puntje is dat jullie telefonisch moeilijk te bereiken zijn. Ik wilde 1st even bellen of het goed was dat ik langskwam, maar dat lukt dan helaas niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Niks op aan te merken

Auto weer probleemloos door de APK

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Oscar Romerolaan 21

1216 TJ Hilversum

035 621 0953

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.