Vriendelijke hulp

Uitstekend geholpen

Altijd zeer netjes en meedenkend.

Gemengde gevoelens

Het was onbekend dat de garage locatie op een andere plek zat dan de gewone garage/winkel. Echter was meneer van deze garage zeer geïrriteerd, uiten duidelijk zijn irritaties. Duidelijk dat klantgerichtheid niet binnen zijn begrip valt. Overigens waren de collega's bij de andere garage erg vriendelijk.

Netjes gewerkt

Fijn contact geweest , en het lijkt wel of de auto gewassen is dit volgens mijn vrouw Dankjewel

Tevreden volgens de nieuwe tijd

De onderhoudsbeurt is naar tevredenheid uitgevoerd. Auto was van binnen zelfs gestofzuigd. In het algemeen wordt de persoonlijke benadering gemist. Alles verloopt via kentekens, maar dit is bij de meeste merken gaande.

Wat afgesproken was, geen tijd

Een aantallen dingen moesten gebeuren maar geen tijd

vriendelijk en goed geholpen

vriendelijke mensen, goed geholpen, fijne plek om even te werken tijdens het wachten

Het ging vlot, kon de auto gauw ophalen. Echter stond er niet duidelijk in de mail dat ik naar een andere locatie moest. Hierdoor kwam ik te laat aan.

Is een goede ervaring

De ontvangst was netjes en de informatie wat er ging gebeuren was goed. Tijdens het wachten werd er ook gevraagd voor een update van de navigatie , welke gelijk geregeld is. Ook tijdens het wachten werd me verschillende keren koffie aangeboden.

Servicegericht

Ondanks dat ik voor deze reparatie moest uitwijken naar een ander adres was ook hier service, vriendelijke benadering en kennis ruimschoots aanwezig.

matige ontvangst bij de receptie van de werkplaats Parkerbaan

Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Bij de balie aangekomen, zijn er 2 medewerkers bezig achter de computer. Ik groet, er wordt niet gereageerd. Ik moet minutenlang wachten, voordat ik geholpen wordt. Komt niet sympathiek of klantvriendelijk over. Moet echt veel beter.

Prima geen probleem.

Hetwas de eerste beurt voor onze nieuwe auto prima geregeld en goede koffie

beurt auto snel uitgevoerd, werkzaamheden goed toegelicht

De werkzaamheden zijn uigevoerd op een andere locatie dan de Limburghaven. Graag was ik hierover van te voren geinformeerd, nu was ik afhankelijk van een medewerker van de Limburghaven. Gaat de vestiging echt dicht?

Moesten naar een ander locatie

We hadden geen bericht gehad dat we naar een ander locatie moesten. Eenmaal aangekomen werd dit verteld.

Verwarrend en onbetrouwbaar

Juiste werkplaats niet gecommuniceerd Vandaag klaar heeft geen waarde Niet gebeld. Zelf gebeld 2 x niet opgenomen Auto niet klaar dus extra dag afwachten Weinig feedback over het gevraagde het zal wel gedaan zijn Al met al Weinig professioneel als dit je code business is.

Oliepeil was te laag, zelf bijgevuld de volgende dag

Bij het wegrijden na de beurt, gaf hij aan dat het oliepeil te laag was. Teruggegaan en medewerker zei dat de auto dat morgen niet meer zou aangeven. Dat deed hij echter wel. Na de rit zelf bijgevuld.

Werkzaamheden prima uitgevoerd

De werkzaamheden prima uitgevoerd. Telefonisch bereikbaarheid is echt een drama. Locatie gewijzigd wat zeker geen vooruitgang is. Je kan je auto niet kwijt als je een bezoek moet brengen. Als je belt krijg je een centrale telefonist/telefoniste aan de telefoon die totaal niet weten hoe e.e.a. geregeld wordt binnen de vestiging. Na 2 x een half uur aan de telefoon gezeten te hebben, ben ik maar langs het filiaal gereden en toen kwam ik tot de ontdekking dat de locatie verplaatst wat. Echt een drama. Gelukkig ga ik verhuizen en heb dan niets meer te maken met deze locatie. Wel jammer voor de contacten met het personeel achter de balen, die waren altijd correct en beleefd. Daarnaast heb ik nog een probleem met onze andere Peugeot, wat gewoon niet opgelost wordt. Peugeot Nederland doet hier ook niets aan. Dus waarschijnlijk worden onze volgende auto's geen Peugeot meer.

Niks mis mee.

slechte communicatie nav onderhoud

Ik heb mijn overtuig weggebracht voor onderhoud. Werd die middag rond 15.00 uur gebeld dat de remmen aan vervanging toe waren. Heb toestemming gegeven voor vervanging en gevraagd of de auto deze dag nog gereed was. Ze gaven aan dat dat waarschijnlijk wel zou lukken. Echter heeft niemand mij gebeld dat de auto niet gereed was aan het einde van de dag. Volgende dag gebeld, waarom ik niet gebeld ben dat voertuig niet gereed was. Duidelijke oorzaak bleef onduidelijk. Ook de dinsdag werd ik gebeld dat het niet zou lukken om het voertuig gereed te krijgen. Aangegeven dat ik het voertuig woensdag echt nodig had. Op woensdag gebeld dat het voertuig gereed was. Ze zeiden dat de oorzaak was, vakantieperiode, te weinig personeel. Mijn inziens moet de garage weten dat het vakantieperiode is en er weinig personeel beschikbaar is. Misschien idee om minder onderhoud in te plannen in deze periode. Verder onderhoud goed uitgevoerd

Zeer slecht

Na reparatie kun weer terug de storing zit er nog in of er is een nieuwe storing En het is normaal dat je auto 12 weken in de garage staat

altijd tevreden o ver nefkens

Prettig en snel geholpen.

Prettig en snel geholpen.

Netjes geïnformeerd, niet lang gewacht.

Ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend

1 van de banden werd onterecht afgekeurd!! Men wilde wel even 4 nieuwe banden onder de auto zetten.... Auto is beschadigd op de kofferbak deksel, gordels zaten nog vast geklikt na keuring en er lag nog een klepje wat niet terug geplaatst was. Nog nooit zo'n slechte ervaring hier gehad, geen excuus niets...volgende keer zoeken we wel een ander adres voor de apk keuring. Hier zijn ze duidelijk uit op geld verdienen!

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein