altijd tevreden o ver nefkens

Prettig en snel geholpen.

Prettig en snel geholpen.

Netjes geïnformeerd, niet lang gewacht.

Ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend

1 van de banden werd onterecht afgekeurd!! Men wilde wel even 4 nieuwe banden onder de auto zetten.... Auto is beschadigd op de kofferbak deksel, gordels zaten nog vast geklikt na keuring en er lag nog een klepje wat niet terug geplaatst was. Nog nooit zo'n slechte ervaring hier gehad, geen excuus niets...volgende keer zoeken we wel een ander adres voor de apk keuring. Hier zijn ze duidelijk uit op geld verdienen!

Prima service zoals altijd.

Twee punten vielen op: heen reminder paar dagen vantevoren zoals anders. Ook kwam ik er ter plekke achter dat het op een andere locatie was.

prima gehoplpen

mijn enige aanmerking is dat ik niet op de hoogte was gebracht van de verhuizing van de werkplaats.

Graag electrische fietsen als leenfiets aanschaffen

Leenfiets en electrisch aanschaffen, is klantvriendelijk

Communicatie was niet mogelijk

1. Ik bracht mijn auto naar de garage voor een beurt en werd daar naar een andere locatie doorverwezen. Had gecommuniceerd moeten zijn. Was niet gebeurd. 2. Auto zou zsm klaar zijn. Ik zou er eerst op wachten, maar omdat ik vervoer geregeld had, ben ik naar huis gegaan. Om 10.15 gebracht. Daarna niets meer gehoord. 3. Vanaf 12 uur gebeld met Nefkens Nieuwegein. Omdat niemand de telefoon opnam, werd ik steeds doorverbonden met Nefkens Nederland. Die maakten een terugbelverzoek waar niet op werd gereageerd. 4. Om 14 uur maar weer gebeld en wederom doorgeschakeld naar Nefkens Nederland. Die boden aan een terugbelverzoek te maken. Toen ik daar wat schamper over deed, kreeg ik te horen dat ze niet met me in discussie wilden gaan, want daar hadden ze geen tijd voor. 5. Om 15.30 uur kreeg ik via de mail een link naar het diagnose rapport. Link was direct verlopen omdat de reparaties blijkbaar al waren uitgevoerd. 6. Direct naar de garage gereden, omdat de auto blijkbaar klaar was. De twee heren die daar zaten, maakten geen aanstalten om op te staan vanaf hun computer tijdens het gesprek. Ik heb gevraagd of ze met me wilden komen praten aan de balie of dat het de bedoeling was dat ik naar hun toe kwam. Nee, het was de bedoeling dat ik aan de balie bleef wachten tot nummer 3 kwam om me verder te helpen. 7. Nr. 3 kwam na weer 5 minuten wachten . Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat ze niet bereikbaar waren 'telefoon staat waarschijnlijk naar de andere locatie, maar daar is niemand, alleen de verkoop '. 8. Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat niet was gereageerd op het terugbelverzoek ' mevrouw, u zou eens moeten zien hoeveel mails hier binnenkomen . Daar kunnen we echt niet allemaal op reageren'. 9. Dat de beurt meer dan 5 uur in beslag nam ' o, maar we dachten dat u de auto wel langer kon missen' . Hoezo dan? 10. Diagnose rapport zou nog nagestuurd worden. Tot nu toe helaas alleen een rekening ontvangen.

was te laat voor de afspraak

ze hebben me toch kunnen helpen en de seizoenscheck meteen uitgevoerd

Niet een al te beste comunicatie

Vrijdag 05-6 ging mijn auto stuk. 08-06 is mijn auto door de ANWB bij jullie afgeleverd. Er is al heel snel een diagnose gesteld. Er is tegen mijn vader gezegd dat de auto vrijdag klaar zou zijn. Als deze niet klaar zou zijn dan regelen wij een auto werd er gezegd. Als dit op deze manier wordt gecommuniceerd ga je er vanuit dat deze 'geregeld' wordt en dat dit niet € 45,- per dag gaat kosten. Mijn vader heeft aangeven dat wij al meerdere problemen hebben gehad met deze auto sinds aankoop 1,5 jaar geleden en dat wij wel wat meer service verwachten omdat deze niet zo lang geleden bij jullie is gekocht (dit is ook te zien in jullie systemen) De desbetreffende persoon zei aan de telefoon dat dit gewoon, maar dikke vette pech is. Zondag op maandag nacht zouden de onderdelen binnen komen. Helaas was dit niet het geval. Woensdag komen de onderdelen binnen. Ook helaas was dit weer niet het geval. Vrijdag komen de onderdelen binnen de ESU is zo aangesloten werd er gezegd. Nou vrijdag waren de onderdelen eindelijk binnen. Maar er waren geen monteurs in huis om dit te repareren en was er dus niet zo ingezet. Nergens was er service, begrip of coulante voor een leenauto of wat voor manier dan ook, zodat ik mijn afspraken in de weekenden kon doen. Er zijn meerdere toezeggingen gedaan, maar deze zijn niet na gekomen. Doe dan geen toezeggingen en geef gewoon eerlijk aan dat je het op dat moment allemaal niet zeker weet. Waardeer ik meer dan toezeggingen die niet worden na gekomen. 22-7 eindelijk mijn auto terug. Wel met haperende (rechter) klapspiegel. Verder rijd die beter dan ooit daarvoor.

Prima contact en opvolging

Prima contact en opvolging

uitstekend

goede informatie en communicatie

Prima service!

Mijn auto gebracht voor een onderhoudsbeurt. Er werd kort uitgelegd wat er ging gebeuren en wat de verwachte kosten zijn. Daarna een schone leen auto gekregen. In de middag kreeg ik het dat ik mijn auto kon afhalen. De persoon aan de balie was vriendelijk en hielp mij correct. Mijn auto was mooi schoon van binnen. Over de feitelijke onderhoudsbeurt kan ik weinig zeggen, maar ik neem aan dat de werkzaamheden op de werkbon correct zijn uitgevoerd.

keurig afgehandeld

snel geholpen

Slechte vakantiecheck

Nadat ik er 2x via de mail om moest vragen kreeg ik pas op 25 juni (8 dagen na de vakantiecheck op 17/6) een overzicht van de gecheckte punten, maar toen was ik al op vakantie in Italië. Helaas moest ik toen lezen dat de rechterachterband afgekeurd werd en vervangen had moeten worden!! Toen ik op 17 juni de auto weer ophaalde werd mij verteld dat alles in orde was en rustig met de auto op vakantie kon gaan. Dit lijkt me geen juiste gang van zaken. Dus helaas, ik kan weinig sterren uitdelen, want terug uit Italië en 3000 km verder op een afgekeurde band voelt heel erg onprettig.

Uitstekende garantie reparatie

Fijn contact met de collega van de receptie Compressor airco bleek stuk Onderdeel is besteld Paar dagen later vakkundig gerepareerd

Uitstekend geholpen

Duidelijke uitleg en goede service

Gewoon goed

Gewoon goed

Rep band snel geholpen en vakkundig

Een lastig probleem netjes opgelost.

Onze camperbus heeft een 4-wielaandrijving waar niet veel garages vertrouwd mee zijn. Nefkens in Nieuwegein is dat wel. Een storing in dat systeem is opgelost, en omdat het om een fabrieksfout bleek te gaan is door Nefkens aangeboden om de kosten op de leverancier te verhalen. Wordt dus nog even vervolgd, maar so far, so good.

Goede service, duidelijke uitleg

Goede service , duidelijke uitleg

Klantvriendelijk en kundig geholpen

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede en duidelijke adviezen. Volgens afspraak kundig geholpen.

Prijzig en probleem niet verholpen

De auto heeft een beurt gehad incl oplossen van het gemelde issue, in misschien 50 minuten waren ze al weer klaar, top! Daarvan was, volgens de rekening 0,5 eenheid (denk een half uur) gespendeerd aan de rammel die ik had gemeld die onder de auto vandaan komt t.h.v. het dashbordkastje. De rammel was t.h.v. de trekhaak volgens de monteur en zou opgelost zijn, helaas niet. 60,- in rekening gebracht, maar probleem nog niet opgelost. De beurt zelf zal niet veel langer dan 20 a 30 min hebben geduurd, dan vind ik 300,- voor olie verversen en wat verder bij een standaard beurt hoort erg prijzig. Vorige keer, juli '23, toen ik langs kwam met een melding, auto stottert bij gaspedaal intrappen, was ik 50,- kwijt en het probleem ook niet opgelost. De 'oplossing', de oliedop zat er niet goed op, bleek later verkeerde bougies te zijn. 0 uit 2 is geen goede score.

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein