Filters

9

Is een goede ervaring

De ontvangst was netjes en de informatie wat er ging gebeuren was goed. Tijdens het wachten werd er ook gevraagd voor een update van de navigatie , welke gelijk geregeld is. Ook tijdens het wachten werd me verschillende keren koffie aangeboden.

  • Aanbevelen? Ja
10

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht

Ondanks dat ik voor deze reparatie moest uitwijken naar een ander adres was ook hier service, vriendelijke benadering en kennis ruimschoots aanwezig.

  • Aanbevelen? Ja
6

matige ontvangst bij de receptie van de werkplaats Parkerbaan

Afspraak gemaakt voor een onderhoudsbeurt. Bij de balie aangekomen, zijn er 2 medewerkers bezig achter de computer. Ik groet, er wordt niet gereageerd. Ik moet minutenlang wachten, voordat ik geholpen wordt. Komt niet sympathiek of klantvriendelijk over. Moet echt veel beter.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima geen probleem.

Hetwas de eerste beurt voor onze nieuwe auto prima geregeld en goede koffie

  • Aanbevelen? Ja
8

beurt auto snel uitgevoerd, werkzaamheden goed toegelicht

De werkzaamheden zijn uigevoerd op een andere locatie dan de Limburghaven. Graag was ik hierover van te voren geinformeerd, nu was ik afhankelijk van een medewerker van de Limburghaven. Gaat de vestiging echt dicht?

  • Aanbevelen? Ja
6

Moesten naar een ander locatie

We hadden geen bericht gehad dat we naar een ander locatie moesten. Eenmaal aangekomen werd dit verteld.

  • Aanbevelen? Ja
4

Verwarrend en onbetrouwbaar

Juiste werkplaats niet gecommuniceerd Vandaag klaar heeft geen waarde Niet gebeld. Zelf gebeld 2 x niet opgenomen Auto niet klaar dus extra dag afwachten Weinig feedback over het gevraagde het zal wel gedaan zijn Al met al Weinig professioneel als dit je code business is.

  • Aanbevelen? Nee
8

Oliepeil was te laag, zelf bijgevuld de volgende dag

Bij het wegrijden na de beurt, gaf hij aan dat het oliepeil te laag was. Teruggegaan en medewerker zei dat de auto dat morgen niet meer zou aangeven. Dat deed hij echter wel. Na de rit zelf bijgevuld.

  • Aanbevelen? Ja
6

Werkzaamheden prima uitgevoerd

De werkzaamheden prima uitgevoerd. Telefonisch bereikbaarheid is echt een drama. Locatie gewijzigd wat zeker geen vooruitgang is. Je kan je auto niet kwijt als je een bezoek moet brengen. Als je belt krijg je een centrale telefonist/telefoniste aan de telefoon die totaal niet weten hoe e.e.a. geregeld wordt binnen de vestiging. Na 2 x een half uur aan de telefoon gezeten te hebben, ben ik maar langs het filiaal gereden en toen kwam ik tot de ontdekking dat de locatie verplaatst wat. Echt een drama. Gelukkig ga ik verhuizen en heb dan niets meer te maken met deze locatie. Wel jammer voor de contacten met het personeel achter de balen, die waren altijd correct en beleefd. Daarnaast heb ik nog een probleem met onze andere Peugeot, wat gewoon niet opgelost wordt. Peugeot Nederland doet hier ook niets aan. Dus waarschijnlijk worden onze volgende auto's geen Peugeot meer.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Niks mis mee.

  • Aanbevelen? Ja
5

slechte communicatie nav onderhoud

Ik heb mijn overtuig weggebracht voor onderhoud. Werd die middag rond 15.00 uur gebeld dat de remmen aan vervanging toe waren. Heb toestemming gegeven voor vervanging en gevraagd of de auto deze dag nog gereed was. Ze gaven aan dat dat waarschijnlijk wel zou lukken. Echter heeft niemand mij gebeld dat de auto niet gereed was aan het einde van de dag. Volgende dag gebeld, waarom ik niet gebeld ben dat voertuig niet gereed was. Duidelijke oorzaak bleef onduidelijk. Ook de dinsdag werd ik gebeld dat het niet zou lukken om het voertuig gereed te krijgen. Aangegeven dat ik het voertuig woensdag echt nodig had. Op woensdag gebeld dat het voertuig gereed was. Ze zeiden dat de oorzaak was, vakantieperiode, te weinig personeel. Mijn inziens moet de garage weten dat het vakantieperiode is en er weinig personeel beschikbaar is. Misschien idee om minder onderhoud in te plannen in deze periode. Verder onderhoud goed uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
2

Zeer slecht

Na reparatie kun weer terug de storing zit er nog in of er is een nieuwe storing En het is normaal dat je auto 12 weken in de garage staat

  • Aanbevelen? Nee
8

altijd tevreden o ver nefkens

prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig en snel geholpen.

Prettig en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Netjes geïnformeerd, niet lang gewacht.

  • Aanbevelen? Ja
2

Ongelooflijk kwalitatief uitermate teleurstellend

1 van de banden werd onterecht afgekeurd!! Men wilde wel even 4 nieuwe banden onder de auto zetten.... Auto is beschadigd op de kofferbak deksel, gordels zaten nog vast geklikt na keuring en er lag nog een klepje wat niet terug geplaatst was. Nog nooit zo'n slechte ervaring hier gehad, geen excuus niets...volgende keer zoeken we wel een ander adres voor de apk keuring. Hier zijn ze duidelijk uit op geld verdienen!

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima service zoals altijd.

Twee punten vielen op: heen reminder paar dagen vantevoren zoals anders. Ook kwam ik er ter plekke achter dat het op een andere locatie was.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima gehoplpen

mijn enige aanmerking is dat ik niet op de hoogte was gebracht van de verhuizing van de werkplaats.

  • Aanbevelen? Ja
8

Graag electrische fietsen als leenfiets aanschaffen

Leenfiets en electrisch aanschaffen, is klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
4

Communicatie was niet mogelijk

1. Ik bracht mijn auto naar de garage voor een beurt en werd daar naar een andere locatie doorverwezen. Had gecommuniceerd moeten zijn. Was niet gebeurd. 2. Auto zou zsm klaar zijn. Ik zou er eerst op wachten, maar omdat ik vervoer geregeld had, ben ik naar huis gegaan. Om 10.15 gebracht. Daarna niets meer gehoord. 3. Vanaf 12 uur gebeld met Nefkens Nieuwegein. Omdat niemand de telefoon opnam, werd ik steeds doorverbonden met Nefkens Nederland. Die maakten een terugbelverzoek waar niet op werd gereageerd. 4. Om 14 uur maar weer gebeld en wederom doorgeschakeld naar Nefkens Nederland. Die boden aan een terugbelverzoek te maken. Toen ik daar wat schamper over deed, kreeg ik te horen dat ze niet met me in discussie wilden gaan, want daar hadden ze geen tijd voor. 5. Om 15.30 uur kreeg ik via de mail een link naar het diagnose rapport. Link was direct verlopen omdat de reparaties blijkbaar al waren uitgevoerd. 6. Direct naar de garage gereden, omdat de auto blijkbaar klaar was. De twee heren die daar zaten, maakten geen aanstalten om op te staan vanaf hun computer tijdens het gesprek. Ik heb gevraagd of ze met me wilden komen praten aan de balie of dat het de bedoeling was dat ik naar hun toe kwam. Nee, het was de bedoeling dat ik aan de balie bleef wachten tot nummer 3 kwam om me verder te helpen. 7. Nr. 3 kwam na weer 5 minuten wachten . Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat ze niet bereikbaar waren 'telefoon staat waarschijnlijk naar de andere locatie, maar daar is niemand, alleen de verkoop '. 8. Er werd laconiek gereageerd op de mededeling dat niet was gereageerd op het terugbelverzoek ' mevrouw, u zou eens moeten zien hoeveel mails hier binnenkomen . Daar kunnen we echt niet allemaal op reageren'. 9. Dat de beurt meer dan 5 uur in beslag nam ' o, maar we dachten dat u de auto wel langer kon missen' . Hoezo dan? 10. Diagnose rapport zou nog nagestuurd worden. Tot nu toe helaas alleen een rekening ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
10

was te laat voor de afspraak

ze hebben me toch kunnen helpen en de seizoenscheck meteen uitgevoerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

.

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet een al te beste comunicatie

Vrijdag 05-6 ging mijn auto stuk. 08-06 is mijn auto door de ANWB bij jullie afgeleverd. Er is al heel snel een diagnose gesteld. Er is tegen mijn vader gezegd dat de auto vrijdag klaar zou zijn. Als deze niet klaar zou zijn dan regelen wij een auto werd er gezegd. Als dit op deze manier wordt gecommuniceerd ga je er vanuit dat deze 'geregeld' wordt en dat dit niet € 45,- per dag gaat kosten. Mijn vader heeft aangeven dat wij al meerdere problemen hebben gehad met deze auto sinds aankoop 1,5 jaar geleden en dat wij wel wat meer service verwachten omdat deze niet zo lang geleden bij jullie is gekocht (dit is ook te zien in jullie systemen) De desbetreffende persoon zei aan de telefoon dat dit gewoon, maar dikke vette pech is. Zondag op maandag nacht zouden de onderdelen binnen komen. Helaas was dit niet het geval. Woensdag komen de onderdelen binnen. Ook helaas was dit weer niet het geval. Vrijdag komen de onderdelen binnen de ESU is zo aangesloten werd er gezegd. Nou vrijdag waren de onderdelen eindelijk binnen. Maar er waren geen monteurs in huis om dit te repareren en was er dus niet zo ingezet. Nergens was er service, begrip of coulante voor een leenauto of wat voor manier dan ook, zodat ik mijn afspraken in de weekenden kon doen. Er zijn meerdere toezeggingen gedaan, maar deze zijn niet na gekomen. Doe dan geen toezeggingen en geef gewoon eerlijk aan dat je het op dat moment allemaal niet zeker weet. Waardeer ik meer dan toezeggingen die niet worden na gekomen. 22-7 eindelijk mijn auto terug. Wel met haperende (rechter) klapspiegel. Verder rijd die beter dan ooit daarvoor.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima contact en opvolging

Prima contact en opvolging

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein

030 606 3834

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.