Voor het eerst zwaar teleurgesteld
Ik ben 16 jaar klant bij Nefkens Nieuwegein, heb in die tijd nieuwe en 2e hands auto's auto's gekocht en rij sinds 6 jaar via private lease. Ik was tot nu toe meestal positief over het personeel en de service bij Nefkens, een enkele keer niet.
1,5 jaar geleden een elektrische Peugeot e208 via private lease gekregen, welke een week geleden ineens een elektrische storing gaf, waarna de auto weg gesleept werd en ik vier dagen een leenauto kreeg via de sleepdienst. De auto gaf ineens storing, nadat er rustig op een bedrijfsterrein over een smalle verkeersdrempel gereden was en daarna rustig richting uitgang gereden werd ivm verkeer. Vlak voordat de weg opgereden kon worden, +- 15 meter na de drempel, gaf de auto ineens storing en deed helemaal niets het meer.
Maandag is de Peugeot e208 naar Nefkens gebracht. Dinsdagochtend heb ik naar Nefkens gebeld en zou ik terug gebeld worden. Dinsdagmiddag weer gebeld, men zou de e208 pas 's middags nakijken. 5 minuten later werd ik teruggebeld en vroeg men wat er precies gebeurd was. Toen ik bovenstaande vertelde, kreeg ik de vraag of dat alles was. Woensdag weer gebeld, kreeg ik te horen dat het accupakket vervangen moest worden, mits de leasemij toestemming zou geven en dat de auto voorlopig niet klaar zou zijn. Donderdag weer met Nefkens gebeld en gevraagd om een vervangende auto, omdat de 1e leenauto terug moest naar de sleepmij. Werd ik verwezen naar de leasemij. Leasemij Stellantis Finance daarna gebeld, kreeg ik te horen dat de dealer voor een vervangende auto moest zorgen, toestemming kon de dealer via het interne mailsysteem vragen. Daarna dealer gebeld en ingelicht over wat Stellantis Finance gezegd had. Zeiden ze geen auto te hebben, zouden eind van de middag en anders vrijdag terug bellen.
Ik wacht nog steeds. Waar ik voorheen altijd actief op de hoogte werd gehouden, ben ik nu zwaar teleurgesteld. Ik moet overal achteraan bellen, krijg nauwelijks informatie, laat staan service. Dit ben ik normaal anders gewend.