Filters

10

Perfecte service

VIP-kaart was in een oogwenk geregeld

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed: Vriendelijk adequaat

Jammer dat de leen auto niet afgedankt was. Helaas kwam ik daar pas achter met het aftanken.

  • Aanbevelen? Ja
2

Auto start niet meer

Vanmorgen naar tevredenheid de auto opgehaald. Het headup display ging niet omhoog. Op bestemming aangekomen ging hij niet op slot. Einde van de middag wilde ik naar huis en start de auto niet iets met de handrem. Melding dit repareren hij heeft net een beurs en apk gehad??? Hiervoor dit probleem nooit gehad

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima

Vriendelijk, correct, snel en betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Kleine controle snel gebeurd

  • Aanbevelen? Ja
10

Grandioos

Gewoon goed.

  • Aanbevelen? Ja
10

10

alles was goed en eerlijk

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service, deskundige hulp

Ook dit keer werd ik weer op een prettige en deskundige wijze geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Helemaal top

Nvt

  • Aanbevelen? Ja
10

Bandenwissel snel uitgevoerd

Altijd prima om even te wachten, met een lekker bakje koffie en WiFi om te werken is dat prima te doen. Voor ik het wist waren mijn winterbanden omgewisseld

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en vriendelijk geholpen.

Het feit, dat de auto werd opgehaald en ook weer teruggebracht vonden we echt service. Verder een beurt van de auto en het schoonmaken binnen en buiten! Heel fijn. Goede ervaring bij Uw garage! Bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig dat de auto ook is gewassen.

Voor zover ik nu weet is alles oké. Alleen datum dn gijdvan de klok stonden heel vreemd (2007!). Prettig wel dat de auto is gewassen.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima trekhaak, wel duur

Vorig jaar mijn auto besteld, trekhaak zou door Nefkens gemonteerd worden. Deze afspraak was niet doorgegeven door vorige verkoper. Dus enige weken later. De prijs was niet die ik vorig jaar gehoord heb, maar dat is snel door uw medewerker aangepast! Prima, ik had de nieuwe prijs ook niet betaald.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top service

Afspraak maken ging niet makkelijk via de planner op nefkens.nl maar uiteindelijk gelukt Bij de vestiging ben ik uitstekend geholpen en kreeg ik zelfs een rustige werkplek om te kunnen werken terwijl ik wachtte op de auto. Alleen jammer dat de onderhoudteller niet gereset is waardoor mijn auto nog aangeeft dat we binnenkort naar de garage moeten.

  • Aanbevelen? Ja
10

Servicegericht en netjes

Verrast door de wasbeurt van onze auto. Altijd fijn!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Duidelijk en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en bekwaam

Ik kon meteen geholpen worden en de monteur heeft problemen opgelost waar ik me zelf niet eens bewust van was.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte correcte goede service!

Ik werd snel via mail op de hoogte gebracht over wat er met mijn Peugeot moest gebeuren met de onderhoudsbeurt. Dus snelle communicatie. Peugeot is weer in topconditie. Daarvoor dank!

  • Aanbevelen? Ja
2

Alle beloften die ze u doen zijn vals. Lees de volgende artikelen om dit te bewijzen

Beste Ralph paper Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, ik schrijf in het Nederlands. Toen uw collega mij de auto verkocht, beloofde hij mij de jaarlijkse garantie te verlengen en stuurde mij zelfs een factuur van €603, en toen ik hem vroeg waar deze betaling voor was, antwoordde hij om de garantie van uw auto te verlengen. Ik weet niet of er iets duidelijker is dan dit? Als hier een fout is gemaakt, is dat nafkens Personeel schuld, niet de mijne. Je vertelde me zelfs dat omdat ik had besloten om het vermogen van de auto te veranderen, deze garantie niet werd nagekomen en nu zeg je heel anders dat dit niet mogelijk is. Ik hoop dat je een overtuigend antwoord geeft en niet het nog een keer herhaalt. Wat betreft uw eerdere verklaring, ik heb hier een op het mail dat Nafkens-dealer de autogarantie voor mij heeft verlengd en nu ontkent u dit. En ik zal niet alleen hulp krijgen van een advocaat, maar ik zal dit probleem ook op nafkens website opnemen om de mening van klanten van dit gesprek te uiten, zodat andere klanten weten dat er geen krediet is voor uw verkoopreuzen, . Dit is mijn laatste wens, en als je niet doet wat je collega me heeft beloofd om de garantie van de auto te verlengen, weet ik nu niet hoe Aaron Nederhof het gedaan maar het belangrijkste is dat uw verkoper zijn belofte nakomt. Het eerste wat ik zal doen is alle communicatie van mijn wens op uw site kopiëren en op de officiële site van Nafkens plaatsen in plaats van Review van ij aan koop en andere klanten informeren en mijn tweede stap is om hulp te krijgen van een advocaat namens mijn autoverzekering Rechtsbijstand. met vriendelijke groet Afshin mohammadi Op 1 mei 2023 om 12:41 heeft Ralph Peper | Nefkens <[email protected]> het volgende geschreven: Beste heer Mohammadi, Zoals inmiddels al heel vaak gezegd; ik kan de garantie niet voor u niet verlengen. Ik heb in de bijlage de voorwaarden, dan kunt u dat nog nalezen. Voor meer info kunnen jullie mij bellen o 0618444432

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Beurt en APK snel gedaan, na 2 uur kon ik weer verder

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede en snelle service

Fijn contact, ze denken mee en handelen snel. Helaas geen leen auto beschikbaar maar verder alles in orde

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima service

Prima service. Goede koffie tijdens het wachten.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

vriendelijk en deskundig geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Alles duidelijk uitgelegd, goede service.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein

030 606 3834

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.