Prijzig en probleem niet verholpen

De auto heeft een beurt gehad incl oplossen van het gemelde issue, in misschien 50 minuten waren ze al weer klaar, top! Daarvan was, volgens de rekening 0,5 eenheid (denk een half uur) gespendeerd aan de rammel die ik had gemeld die onder de auto vandaan komt t.h.v. het dashbordkastje. De rammel was t.h.v. de trekhaak volgens de monteur en zou opgelost zijn, helaas niet. 60,- in rekening gebracht, maar probleem nog niet opgelost. De beurt zelf zal niet veel langer dan 20 a 30 min hebben geduurd, dan vind ik 300,- voor olie verversen en wat verder bij een standaard beurt hoort erg prijzig. Vorige keer, juli '23, toen ik langs kwam met een melding, auto stottert bij gaspedaal intrappen, was ik 50,- kwijt en het probleem ook niet opgelost. De 'oplossing', de oliedop zat er niet goed op, bleek later verkeerde bougies te zijn. 0 uit 2 is geen goede score.

Prettige benadering.

T was geen ramp maar mijn afspraak stond niet genoteerd. Ben ondanks dat toch geholpen. Hartstikke fijn.

Service uitstekend

Prettig, duidelijk. Telefonische bereikbaarheid was slecht op 18 juni om vervolgafspraak te maken.

Helemaal top !

Goed en snel geregeld !

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en goede uitleg van de reparatie, zeer tevreden

Ik werd netjes geholpen. En ze waren heel vriendelijke.

Goede afspraak nagekomen en vlot afgewikkeld.

Halverwege het onderhoud een duidelijk voorstel gegeven welke zaken nodig zijn en andere zaken eventueel nu of later te behandelen. Na goedkeuring goed en snel afgewikkeld. Na onderhoud en APK ook de benodigde verklaring afgegeven.

Ik heb tot nu toe(ca.12 jaar) alleen goede ervaringen.

Zie boven!

Goede afstemming en duidelijke afspraken

Wederom prima service bij het uitvoeren van de beurt voor onze Peugeot 208. Duidelijkheid vooraf zowel wat reparaties als kosten betreft.

Prima verlopen

Prima verlopen.

Snel en goed geregeld

Snelle service

Prima service, fijn bedrijf!

Altijd vriendelijke goede service. Auto is altijd vlot weer klaar.

Snelle hulp

Ik was wat zorgelijk over een lampje, dat bleef branden. Na telefonische feed-back kon ik dezelfde dag langskomen om het euvel op te lossen. Hele geruststelling, waarvoor dank!

Service zoals service moet zijn! Klasse receptie mensen!

Slechte aankondiging sluiting Bunnik helemaal goed gemaakt door team Nieuwegein! Hulde aan Barry en zijn collega’s!

Goede communicatie en auto prima onderhouden

Heel goed.

Barry weet veel en is super vriendelijk. Topgozer. Auto was heel netjes afgeleverd.

Heel netjes en duidelijk behandeld

Goed en attent

Goed en attent

Uitmuntend

Top service, komen met passende oplossing. Goede prijs en snel

Prettige sfeer en service

Personeel is behulpzaam en prettig in de omgang. Het wachten ter plekke is een goede oplossing in combinatie met werken op afstand. Het enige nadeel is dat dit een zeker maand van tevoren moet worden aangevraagd.

TOP!!!

Alles prima in orde gemaakt.

Prima service om de mislukte nav update alsnog uit te voeren

Mislukte update nav alsnog geïnstalleerd, doet het weer goed. Duurde wel lang voordat ik terrecht kon

Geweldige service, direct geholpen, effectief en uiterst plezierig

Geweldige service, direct geholpen, effectief en uiterst plezierig, niets aan toe te voegen

Prettig

De rekening valt altyd tegen

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein