Filters

10

Goede service en kwaliteit zoals altijd

Prettige en professionele ontvangst. Men is bekend met het voertuig en informeert altijd of er andere bijzonderheden zijn. Goede indicatie van de wachttijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

prima

goed ontvangst, wel bleek dat de auto al nagekeken was, helaas duurde het toen alsnog een tijdje voor ik het kon komen ophalen, waardoor ik dik in de file kwam. verder prima

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijk, oplossingsgericht

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Geholpen en lekker snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Nieuwe auto daar mankeert niks aan

Ik had een vraag over de airco van de auto. De ruiten beslaan snel in de eco stand maar ook in de normale stand. Dit ervaar ik als niet prettig. Weet zelf wel wat ik er aan kan doen maar dat is elke keer een tijdelijke oplossing. Ik heb liever een passende oplossing die het ook blijft doen. En dan niet een waarbij ik meer kosten moet maken door minder kilometers per accu lading te kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service

Vriendelijk te woord gestaan

  • Aanbevelen? Ja
10

prima geholpen

auto gebracht voor een kleine beurt. Door de monteur foutje gemaakt waardoor men op onderdeel moest wachten. Direct een leenauto ter beschikking gekregen en mijn auto een dag later opgehaald. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snel geregeld, alleen door de 1e beurt is mijn zorgvuldig gevonden stuur stand veranderd. Dat vond ik niet zo leuk, maar begrijpelijk

  • Aanbevelen? Ja
1

customer communication is very poor

I dropped my car to Nefkens Utrecht for regular miantenance in early morning on 5th April. I was supposed to pick up my car at 5pm. I received no calls for Nefkens Utrecht during the day. Then I called the reception to check the status of my car, no response from the reception. Then I drove to Nefkens. The reception informed me that my car is not ready and they have to keep it 3 more days. No information was given to me until I went to Nefkens at 5pm. So I was not able to drive my car in the weekend. I waited until Monday that my car would be fixed. I had to call Nefkens 3 times to receive an answer that my car was ready to pick up. Communication with the customer is poor, informing the customer on time is also poor. Nefkens Utrecht need an urgent improvement on this.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en correct geholpen!

Fijne ervaring!

  • Aanbevelen? Ja
2

Vanwege “ drukte” niet terug gebeld en zelf maar op Bonne fooi naar garage gegaan

Probleem opgelost ter plekke maar service afdeling ver beneden peil in vgl voorgaande kwesties

  • Aanbevelen? Nee
10

Ik ben zeer tevreden

De auto werd opgehaald en thuisgebracht. De monteur belde mij dat de auto APK was goedgekeurd en de olie werd ververst. Op mijn vraag of ik de auto nog 3 jaar veilig zou kunnen rijden , kwam een positief antwoord. Ik mag nog tot mijn 90e verjaardag rijden en hoop dan weer goedgekeurd te worden !

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld.

Auto was snel weer klaar met een verse APK

  • Aanbevelen? Ja
6

Onvoldoende op de hoogte gebracht van voortgang onderhoud

Helaas dit keer minder goede ervaring gehad voor een beurt plus APK. Rekening van alle werkzaamheden veel hoger dan verwacht. En dan wordt ook nog voorgesteld om de airco een beurt te geven van ruim €450! Die was met afgelopen zomer al gedaan. Beetje makkelijk om zo je centjes te verdienen. Daarnaast was het niet mogelijk om de auto binnen een dag gereed te krijgen. Daar moet ik zelf achter komen. Dag daarna zelf maar weer gebeld hoe het er voor staat. Blijkt dat hij al gereed is. Al met al heel andere ervaring gehad dan normaal. Hopelijk volgende keer weer 5 sterren. Ps. Onderhoud was bij Nefkens Utrecht niet in Nieuwegein

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte

Perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel klaar en perfect schoongemaakt

Heel erg bedankt dat jullie naast het onderhoud ook mijn (heel erg vieze) auto (schaam) zowel aan de binnen- en aan de buitenkant helemaal schoon hebben gemaakt. Echt heel blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super

Ze denken hier echt met je mee!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Was geweldig

Auto is zelf gewassen

  • Aanbevelen? Ja
4

offerte niet ontvangen

Uitlezen storing €90,— nogal prijzig voor kwartiertje werk. De toegezegde offerte heb ik niet ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
1

Reparatie uitstekend verricht. Persoonlijk contact prima.

Op 16 november 2023 is de diagnose gemaakt dat de BPGA module defect was. Men ging dit bestellen. De levertijd kon men op dat moment niet geven. Theoretisch kon ik wel doorrijden, maar de kans dat de accu het ging begeven was aanwezig. Na een week begaf de accu het inderdaad. Doorrijden of een nieuwe accu is dan zinloos. Kortom de auto was vanaf 22 november november niet voor gebruik beschikbaar. Info over de levertijd kon men nog steeds niet geven. Een tegemoetkoming in de vorm van bijvoorbeeld een leenauto was totaal geen sprake van. Uiteindelijk kreeg ik via Peugeot Nederland, die ik in de tussentijd had benaderd, op 14 januari 2024 te horen dat de BPGA module was gearriveerd bij Nefkens. Wie denkt dat ze deze module, nog geen uur werk, er meteen gaan inzetten als kleine tegemoetkoming, komt bedrogen uit. Via een telefoniste, die ik na 4 keer bellen op verschillende tijdstippen, kreeg ik te horen dat ik een afspraak volgens het systeem kon inplannen. De eerste mogelijkheid daar voor was 30 januari, dus weer ruim twee weken verder. Gevraagd of de werkplaats receptie mij kon terugbellen, waarbij ik de situatie kon uitleggen. En waarbij ik dan wel normaal gesproken verwacht dat er wel iets in deze bijzondere site was te regelen. Helaas het terugbelverzoek heeft nooit tot terugbellen geresulteerd. Toen maar zelf de afspraak op 30 januari ingepland. Op die datum is de reparatie ook netjes verricht. Uiteindelijk heb ik mijn auto, een Peugeot 508 sw vanaf 22 november tot en met 30 januari NIET kunnen gebruiken omdat er een onderdeel niet meteen leverbaar was. Bijna 2,5 maand. Een auto die gekocht is bij Nefkens in Amersfoort, die altijd door een vakgarage prima en op tijd is onderhouden. In de tussentijd minimaal 10 x geprobeerd om Nefkens Nieuwegein telefonisch te bereiken. NIET gelukt. 2x een telefoniste gesproken die een terugbelverzoek zou doen. NOOIT teruggebeld. Geen enkel contact gehad of tegemoetkoming oid in de tussentijd ontvangen. Met de klant meedenken:NUl

  • Aanbevelen? Nee
4

X

X

  • Aanbevelen? Nee
10

Service

Ontvangen van rapport met advies welke werkzaamheden wel/ niet gelijk noodzakelijk zijn met opgave van kosten. Gebeld toe de auto klaar was. De auto reed merkbaar rustiger. Ik kon merken dat de auto een beurt heeft gehad en een APK.

  • Aanbevelen? Ja
10

Volgens afspraak

Duidelijke analyse en onderhoud volgens afspraak uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse

Uitstekende service. Persoonlijke aandacht. Binnen de afgesproken tijd afgewerkt.

  • Aanbevelen? Nee
10

Superrr

Vriendelijk en goed werk verricht!!

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein

030 606 3834

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.