Prima service!

Altijd deskundig en accuraat geholpen en weer snel op weg!

Zeer Klantvriendelijke, persoonlijke en deskundige benadering je voelt je hier echt een gewaardeerde klant en er is geen vraag of opdracht te veel!

goede service

Vriendelijk personeel, goede communicatie, prima plek om tijdens het wachten even te kunnen werken.

goede behandeling

Altijd een welkom en veilig gevoel!!!

Al bij het maken van een afspraak de vriendelijke stemmen en dit ook wanneer ik in de werkplaats aankom. Een oprecht welkom gevoel en meedenkende werknemeners. Chapeau! En nadien een veilig gevoel weer in m’n auto te stappen.

Prima!!

Goede service, vriendelijke medewerkers en er wordt meegedacht

Super, jullie verdienen een 10!!

Zo klantvriendelijk en correct !! Blij mee..

prima service, goede communicatie en goede prijs

Goede service, komplete beurt, alles goed bijgevuld, geen onnodige dingen en een udpate navigatie inclusief. Vriendelijk geholpen en goede communicatie.

bijzonder prettig en behulpzaam

bijzonder prettig

Netjes geholpen

Netjes geholpen

Behulpzaam vriendelijk meedenkend

Altijd fijn dat je tussendoor voor kleinigheden langs kunt komen. Denken met je mee al ruim 10 jaar!

Zoals altijd, TOP SERVICE.

OK

Behulpzaam en zeer klantvriendelijk

Rustige baliemedewerker die de tijd nam om mijn verhaal te horen. Wees mij op de leestafel en kon ik een kop koffie drinken.

Vriendelijke en duidelijke communicatie

Goede service, duidelijke communicatie en auto fijn en schoon afgeleverd

Bandenwissel uitgevoerd maar fout en daarna onbereikbaar

Ik heb vrijdag een Bandenwissel gedaan maar dit is niet volledig goed gegaan. Een lampje in de auto ging branden over een sensor aan de banden. Daarna op zaterdag en op maandag onbereikbaar. Wel echt slecht!

Snel en behulpzaam

Topservice

De medewerkers zijn erg vriendelijk. Niet alleen over het zakelijke gedeelte maar ook even bereid voor een praatje. Service is van A tot Z top. Alle info word mondelijk en via de e-mail gedeeld. Auto wordt naar reparatie ook nog even van binnen en buiten onderhanden genomen en staat brandschoon voor de deur om opgehaald te worden. Ik wens het gehele bedrijf Nefkens Nieuwegein mooie en gezellige dagen en een mooi, gelukkig maar vooral een gezond 2024 toe.

Het is heel fijn om mijn auto bij Nefkens altijd te kunnen brengen voor een keuring. Goed contact en deskundig personeel.

Zorgvuldig

Goed overleg en kontakt. Auto rijdt weer als een zonnetje. Heel fijn in de winter

Snel geholpen

Onaangekondigd gekomen voor een nieuwe koplamp. Snel weer op weg geholpen. Prijs viel mee.

toppie

snelle service, aardig aan de balie

Snel en duidelijk

Snelle service en vriendelijk !

prima geholpen

beurt snel gedaan. hoefde maar kort te wachten

prima geholpen

zeer tevreden

Er wordt kwaliteit geleverd

Was prima, duidelijk advies en alles vlot afgewerkt.

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein