Goede service en blij met de elektrische leenfiets

Wel jammer dat ik er niet op kon wachten doordat de bandenwissel gepland wad in de middag.

Alles is goed gegaan dus weer een tevreden klant!!

Goede ervaring goede service

Prima, snel klaar, goede koffie

Banden wissel snel gedaan, ondertussen gewacht onder het genot van een kopje koffie

Snelle afhandeling

Snelle afhandeling

Wederom perfect

perfect

Prima en vriendelijke service, snel en keurig geregeld.

Is erg goed

Is erg goed

Als altijd een goede ervaring.

APK goed gedaan. Lekker dat ik de auto een dag eerder kon brengen.

Heel prettig

Mijn ervaring met Nefkens was heel prettig. Ze hebben mij vragen aangehoord en daar goed en duidelijk antwoord opgegeven. Ze hebben mij heel snel geholpen.

Gewoon goed.

Keurig op tijd begonnen de werkzaamheden aan onze auto. Er is door de medewerker aan de service balie meegedacht over wat er gedaan moest worden.Ik had aangegeven dat het volledige pakket niet uitgevoerd diende te worden,omdat er zo weinig ki;ometers waren gereden.

Was heel goed!

Werd vlot en netjes geholpen

top geholpen

Vriendelijk personeel, en doen wat ze zeggen afspraak is afspraak !

Het blijft toch míjn Nefkens

Deze keer was het gewoon wat minder: -Het display was in het Engels -de tijd stond ‘s middags om 17.00 uur op 4.00 ‘s ochtends -de Gps stond op Frankrijk -het leek of al mijn adressen en andere instellingen weg waren, omdat er een ander profiel ingesteld was. Kon gelukkig weer mijn eigen profiel instellen. De app “ziet” nog wel de auto en signaleert ook nieuwe ritten, maar registreert ze niet. Ik heb van alles geprobeerd maar het lukt niet. Ook blijft de melding dat er updates klaar staan, steeds verschijnen. Dit waren dus allemaal instellingen, verder: Het is natuurlijk mijn eigen verantwoordelijkheid om de auto van binnen en buiten schoon te houden, maar vroeger werd ik nog al eens verrast bij een grote beurt, dat dát ook gebeurd was! Maar gezien de goede ervaringen in het verleden met “Nieuwegein”, gaan we gewoon door, ook al verhuizen we binnenkort naar Alkmaar: ik houd het op “Nefkens (Nieuwegein) natuurlijk “!

goede service

Onderhoud en verzoeken keurig uitgevoerd.

Onderhoud en verzoeken keurig uitgevoerd.

Slechte service

Mijn accu was defect de ANWB adviseerde mij om naar de garage te rijden en de accu te vervangen toen ik daar aankwam en vertelde dat mijn accu kapot was zeiden ze dat ze geen tijd hadden ik was verbaasd toen zei dat ik de auto nodig had voor mijn nachtdienst en zei dat het ongeveer een kwartier werk was na vervelende discussie werd hij gemaakt het verbaast mij dat een garage van die omvang zo’n probleem maakt voor een accu ben zeker niet blij dat ik zo behandeld ben

Goede informatie en snelle afhandeling

Bandenwissel prima geregeld.

Vandaag de Bandenwissel laten uitvoeren. Kon erop wachten. Krant gelezen. En weer op weg. Bedankt.

uitstekend

Duidelijk voorstellen, snelle en accuraat service

Prima geholpen, mogelijkheid gegeven om te werken en eventueel een apart kantoortje mocht dat nodig zijn.

Het betreft een leaseauto. Voorheen kreeg ik op de mail meen ik een rapport wat er zoal gedaan is. Die mis ik.

Goed geholpen, netjes een app dat de auto weer klaar was

Prima service: niets op aan te merken

Gewoon goede service: wintercheck en winterbanden. Prima

Limburghaven 1

3433 PK Nieuwegein