Kon zonder afspraak langskomen voor het direct laten vervangen van twee ruitenwisserbladen. Snel en professioneel geholpen.

Prettig contact, doen wat ze zeggen en meer.

De klant staat hier centraal. Het wordt prettig geregeld. Het concept under promise and over deliver wordt hier uitstekend toegepast.

Top als altijd

Top als altijd!

Gewoon netjes en keurig alles afgehandeld.

Heb op de service kunnen wachten. Alles netjes op tijd. Lekkere koffie en aangename ruimte om te wachten.

Gewoon keurige afhandeling zoals gewoonlijk

Altijd keurig geregeld en lekkere koffie!

Auto altijd keurig schoon na onderhoud, goede voorlichting.

vlot, correct

prettig, snel, nette leenauto

Reguliere servicebeurt

Reguliere servicebeurt

Prima service, afspraak is afspraak.

Zeer net bedrijf, kundig personeel. Al 8 jaar kom ik graag op de vestiging in Nieuwegein

Vlotte reparatie en heel klantvriendelijk.

top!

Alweer goed geholpen

Ook deze keer werd ik weer op tijd , vriendelijk en volgens afspraak geholpen. De gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen.

Prima om bij Nefkens te wachten tot de auto klaar is.

Fijne koffietafel met snelle wifi om ook daar te kunnen werken

prima verlopen weer!

goede en nette service.

Prima service, komen afspraken na

Auto op afgesproken tijd afgeleverd voor een kleine servicebeurt. Ik had aangegeven dat ik erop wilde wachten. Was geen probleem, er was prima wifi (had laptop meegenomen om te werken) en de koffie was ook lekker. Ongeveer een uur later was de auto weer klaar en alles in orde.

Vriendelijke en vakmanschap

Vriendelijke en vakmanschap

Uitstekend geholpen met een leeglopende band

Ik was onderweg op de snelweg toen ik constateerde dat er een bout in mijn band zat. Ik kom niet uit de buurt van Nieuwegein maar ik vond Nefkens via Google Maps en zij hebben mij keurig geholpen op de vrijdagmiddag met het verhelpen van de leeglopende band.

Gewoon top!

Gewoon top!

Vriendelijk en duidelijk afspraken

Goede vriendelijke service

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen

Ik werd na een storingsmelding snel geholpen. De oorzaak werd gevonden en ik kon snel terecht voor de reparatie. Ik werd vriendelijk geholpen en er was voor mij een leenauto gereserveerd. Al met al prima

Betrouwbaar en effectief.

Er worden duidelijke afspraken gemaakt en de betreffende reparaties worden snel en overeenkomstig die afspraken uitgevoerd. Daarna krijg je gelijk een telefoontje dat de auto weer opgehaald kan worden.

Goede service met vriendelijk personeel

Mijn ervaringen zijn altijd goed met Nefkens. Vriendelijk personeel en goede service. Besloten om nog een peugoet 108 voor mijn zoon te regelen vanwege de goede service en kwaliteit. Bedankt.

vlot en vakkundig geholpen

Klein lek in band vlot en vakkundig verholpen. Chapeau!

Altijd netjes verzorgd en volgens afspraak

Altijd netjes verzorgd en volgens afspraak