Filters

10

Behulpzaam en prettig

Prima ervaring. Auto werd snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

ik voel me niet serieus genomen

nadat ik zowel met Peugeot Den Bosch en daarna Peugeot Tilburg, telefonisch heb uitgelegd wat mijn probleem is, de bevestiging daarvan kreeg ik ook via de mail, kreeg ik niet het gevoel dat men snapt hoe vervelend het probleem. het probleem is dat ik niet kan snelladen met mijn auto. Dus wordt op donderdag de auto doorgemeten en gereset maar kunnen ze niets vinden en krijg ik te horen dat de auto beter op 20% accu naar de garage had moeten worden gebracht. Heel jammer dat me dat dan niet verteld is voordat ik de auto inleverde. ik heb nl ruim een maand moeten wachten voordat er ergens plek was. Nu mag ik zelf weer gaan uitvinden of de auto bij een fastned kan laden......

  • Aanbevelen? Nee
8

.

+ Vriendelijk geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakkundig opgelost

We waren over een opstakel gereden . En todaardoor ontstond de klacht Na analyse is moest er een afgebroken kabel vervangen worden. Helaas was de kabel niet op voorraad en kwam er een onbekende wachttijd. Gelukkig was de kabel woensdag erna gemonteerd. We zijn verder heel tevreden over de afhandeling door Nefkens Tilburg.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en duidelijke communicatie

Goede service en duidelijke communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles was prima , lekker snel en zelfs de hond mee naar binnen

Vriendelijk mensen , snel geholpen !

  • Aanbevelen? Ja
10

8

Een 8, alles prima verlopen maar wel erg veel mailtjes/sms'jes gedurende de tijd dat autobij jullie was

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goed

Netjes en duidelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Super vriendelijk!

Super service en vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
10

De service bij Nefkens in gewoon goed,

Wordt deze beurt ook in My Peugeot vermeld ?

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed bedrijf en goede medewerkers

De werkzaamheden werden goed uitgelegd met de bijbehorende kosten

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geholpen!

Top geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Behulpzaam en denken mee met een probleem.

Proberen mee te denken en problemen op te lossen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Achterlichten deden het niet kon er heen zonder afspraak dat was wel fijn. Bij de balie goed geholpen,vriendelijke medewerkers. Wachtruimte gewacht met een heerlijke bak koffie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service. Duidelijke communicatie en vakkundige mensen.

De servicemedewerker was bij aankomst duidelijk over de te verrichten werkzaamheden en gaf uitleg over de te verwachtte tijdsduur.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima

keurig opgehaald en teruggebracht en precies gedaan wat er moest gebeuren

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam

Ontzettend behulpzaam, meedenkend en uiterst vriendelijk. Mijn auto moest enkele dagen langer blijven dan gepland om alles goed te kunnen doen, maar werd steeds netjes op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Goede communicatie en snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn en snel geholpen.

Reparatie binnen de afgesproken tijd gedaan. Fijne service in Tilburg. Jammer dat er zo weinig plaats is om te parkeren.

  • Aanbevelen? Ja
6

Ik vond het heel rommelig.

Ik ben goed geholpen bij aankomst. Ik vond het anders dan anders, het kwam bij mij erg rommelig over, misschien dat het te druk was? Auto om 10 uur weggebracht voor een APK en beurt. Netjes gebeld over de extra werkzaamheden voor mijn auto. Tegen 4 uur zelf gebeld wanneer mijn auto klaar zou zijn. Niet teruggebeld. Zelf weer gebeld, niet prettig geholpen aan de telefoon. Was dit jullie centrale? Het was niet jullie showroom. Zelf maar richting de garage gereden en om 10 voor 5 kreeg ik een mail dat de auto klaar was, toen stond ik net bij jullie balie. Mijn onderhoudsboekje meegekregen, maar de volgende dag een telefoontje dat de documenten van het onderhoud die dag nog bij jullie lagen. De mijnheer stelde voor of ik ze op kon halen. Vanuit Oosterhout vond ik dat iets te ver. Zelf voorgesteld om de papieren naar mijn huisadres op te sturen. Ik vond het om die redenen rommelig en dat ben ik niet gewend van jullie. Auto netjes afgeleverd, netjes gepoetst, maar van binnen deze keer niet. Dus anders dan anders niet de normale service. Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, José Selders

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel duidelijk perfect

Snel duidelijk en perfect

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfecte service en duidelijke uitleg

zonder kosten professioneel advies en uitleg

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke diagnose en goede uitleg

Reden van ezoek was een diagnose op beperking van laadcapaciteit E208. Duidelijke antwoorden en goede uitleg.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede service

Ik ben goed geholpen nadat mijn koppakking stuk was gegaan. Aangezien er veel gerepareerd moest worden, vind ik dat de prijs-kwaliteitverhouding goed is. Ik had het alleen ontzettend fijn gevonden om in die paar weken dat mijn auto gerepareerd werd een leenauto te krijgen, maar dat was helaas niet mogelijk. (Wel een huurauto, maar de reparatie was al €3300+, dus een extra €60 p/dag kon ik mezelf niet veroorloven.) Vandaar 4 ⭐️

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Vriendelijk geholpen, antwoord op mijn vragen gekregen met duidelijke toelichting.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.