Filters

10

Goede communcatie over de reparatiekosten.

Mijn auto is weer in orde en tegen niet teveel kosten.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, zoals verwacht

was alleen APK

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel snel

Alles snel , allemaal vriendlijk

  • Aanbevelen? Ja
8

Overall wel goed, goed geholpen fijne leenauto :)

Echter : Oude onderhoudskaart nog op de deur. Onderhoudsboekje niet ingevuld/afgestempeld. Medewerker heeft niet medegedeeld dat er nieuwe remblokken gemonteerd zijn voor en achter. Geen direct goede remwerking, eerste 100 km rustig pompend remmen weet ik uit ervaring Verder in orde

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed gedaan!

Auto is deskundig nagekeken en geüpdatet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en vriendelijk geholpen.

Op eigen verzoek de auto even laten checken op vloeistof en bandenspanning. Alles was in orde. Het geheel was gratis.

  • Aanbevelen? Ja
10

Lekker snel geholpen

Lekker snel geholpen

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede informatie en correcte afwerking

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel fijn rijden nu !!!

Ik ben heel goed en fijn geholpen bedankt hiervoor !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Vakmanschap en service

Informatie aangaande voortgang en goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Klantviendelijk en deskundig

Prima ervaring. Vriendelijke, klantgerichte en geïnteresseerde medewerkers die de werkzaamheden kundig en binnen de afgesproken tijd uitvoeren. Afspraak is bovendien binnen redelijke termijn te maken (itt collega-dealer in Breda).

  • Aanbevelen? Ja
4

Belachelijke levertijd op onderdeel

Levertijd van een onderdeel duurde veel te lang, mogelijkheid tot vervangend vervoer wordt niet geboden, want leasecontract.

  • Aanbevelen? Nee
10

Perfect.

Het probleem waar wij tegenaan liepen is op vakkundige wijze opgelost!

  • Aanbevelen? Ja
8

Alles strak geregeld.

nvt

  • Aanbevelen? Nee
8

Vriendelijk, fair en servicegericht

Tevreden klant

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geholpen goede service

Motor storing Dag erna de auto gebracht en snel een diagnose De volgende dag was de auto klaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Ik ben tevreden mbt de service die ik ervaren

Ik ben goed geholpen en ook een goede rapportage gehad van de werkzaamheden die men gedaan heeft aan mijn auto.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vriendelijkheid en professionaliteit

Goede uitleg bij kostenplaatje, geduldig met de klant. Prettige ervaring.

  • Aanbevelen? Ja
6

wisselend

Al in mei meldde ik mijn Peugeot Boxer camper aan om de distributieriem te vervangen. Kort daarna kreeg ik bericht dat een en ander uitgesteld moest worden omdat de de riem, spanrol en geleiderol nog niet leverbaar waren. Dhr. Van Gils zou zijn best doen om bij Peugeot de benodigde onderdelen geleverd te krijgen. Vele telefoontjes van mij volgden. Weken, zelfs maanden verstreken. Plotseling een bericht dat de riem was aangekomen. We besloten dan toch maar alleen de riem te vervangen. Ondertussen ging ik zelf op onderzoek uit en bleek het simpel om de juiste onderdelen (op jaar en type enz) te krijgen en wel bij CarParts in Roosendaal. In twee dagen waren ze geleverd!! Ik sprak af zelf de spanrol en geleiderol dan maar te leveren. Dat gebeurde, maar toen kwam het bericht dat de riem (die dus door Nefkens zelf was geleverd) verkeerd was, Weer een paar dagen uitstel. En zo werd het na vele telefoontjes oktober. Ik was niet tevreden over hoe het tot nu toe gelopen was. Maar ik maak hier een een duidelijke uitzondering voor Johan Ruijs, die mij aan de telefoon op een bekwame en vriendelijke met raad en daad terzijde heeft gestaan en die de riem plaatste. Waarvan acte! Gelieve mijn dank aan hem over te brengen. En zo hoop ik nog vele jaren van mijn camper en mijn reizen te kunnen genieten.

  • Aanbevelen? Ja
6

Redelijk tevreden

Bij aanmelden bezoek heb ik gemeld dat de peugeot app niet goed werkte (betreft opladen) kreeg als antwoord dat dit bekend was en dat ze er mee bezig zijn. Vervolgens bij het overdragen van de autosleutel, kaarten ik het probleem opnieuw aan met de medewerkster die zou contact opnemen met Peugeot Nederland. Bij dit contact is naar voren gekomen dat op 11 oktober 2023 de auto niet juist is geregistreerd (import auto). Daardoor heb ik geen terugroepactie ontvangen over het software probleem App. Heb mijn eerste peugeot 205, precies 40 jaar geleden bij Nefkens Den Bosch gekocht. Zou graag een reactie van Nefkens ontvangen over bovengenoemde ervaring. Met vriendelijke groet, Jos Wenting

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende service en helder onderhoudsrapport!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
9

Topservice

Netjes ontvangen, netjes gemaakt en daarna netjes uitgelegd hoe ze het hebben gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Het personeel is deskundig, klantvriendelijk en behulpzaam

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Medewerkers was zeer klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.