Vriendelijkheid en professionaliteit

Goede uitleg bij kostenplaatje, geduldig met de klant. Prettige ervaring.

wisselend

Al in mei meldde ik mijn Peugeot Boxer camper aan om de distributieriem te vervangen. Kort daarna kreeg ik bericht dat een en ander uitgesteld moest worden omdat de de riem, spanrol en geleiderol nog niet leverbaar waren. Dhr. Van Gils zou zijn best doen om bij Peugeot de benodigde onderdelen geleverd te krijgen. Vele telefoontjes van mij volgden. Weken, zelfs maanden verstreken. Plotseling een bericht dat de riem was aangekomen. We besloten dan toch maar alleen de riem te vervangen. Ondertussen ging ik zelf op onderzoek uit en bleek het simpel om de juiste onderdelen (op jaar en type enz) te krijgen en wel bij CarParts in Roosendaal. In twee dagen waren ze geleverd!! Ik sprak af zelf de spanrol en geleiderol dan maar te leveren. Dat gebeurde, maar toen kwam het bericht dat de riem (die dus door Nefkens zelf was geleverd) verkeerd was, Weer een paar dagen uitstel. En zo werd het na vele telefoontjes oktober. Ik was niet tevreden over hoe het tot nu toe gelopen was. Maar ik maak hier een een duidelijke uitzondering voor Johan Ruijs, die mij aan de telefoon op een bekwame en vriendelijke met raad en daad terzijde heeft gestaan en die de riem plaatste. Waarvan acte! Gelieve mijn dank aan hem over te brengen. En zo hoop ik nog vele jaren van mijn camper en mijn reizen te kunnen genieten.

Redelijk tevreden

Bij aanmelden bezoek heb ik gemeld dat de peugeot app niet goed werkte (betreft opladen) kreeg als antwoord dat dit bekend was en dat ze er mee bezig zijn. Vervolgens bij het overdragen van de autosleutel, kaarten ik het probleem opnieuw aan met de medewerkster die zou contact opnemen met Peugeot Nederland. Bij dit contact is naar voren gekomen dat op 11 oktober 2023 de auto niet juist is geregistreerd (import auto). Daardoor heb ik geen terugroepactie ontvangen over het software probleem App. Heb mijn eerste peugeot 205, precies 40 jaar geleden bij Nefkens Den Bosch gekocht. Zou graag een reactie van Nefkens ontvangen over bovengenoemde ervaring. Met vriendelijke groet, Jos Wenting

Uitstekende service en helder onderhoudsrapport!

Zie boven

Topservice

Netjes ontvangen, netjes gemaakt en daarna netjes uitgelegd hoe ze het hebben gemaakt.

Het personeel is deskundig, klantvriendelijk en behulpzaam

Medewerkers was zeer klantvriendelijk

Prima behandeling en service,

Erg klantvriendelijk en behulpzaam. Goede aandacht en geen haastwerk. Klant staat op nummer 1.

Efficient , klantgericht

Snelle afwikkeling

Teleurstellend

Emissie storing in mijn Peugeot. Na telefonisch contact, de auto mogen brengen met de kant tekening dat het ontzettend druk was, minstens 10 auto's voor mij. Ik ging een week op vakantie dus dat zou wel los lopen. 's middags ontvang ik een offerte van ruim 2200 zonder onderbouwing. naar een half uurtje telefoontje de auto kon voor 345 euro gerepareerd worden. de auto laten maken die was een half uur later gerepareerd. binnen een maand de zelfde storing terug. waarvan hij ook nog een week bij Nefkens heeft gestaan. Nu moest de auto voor 1400 euro gerepareerd worden. De eerste keer is er een grondige diagnose gesteld waar ook €110,- euro voor berekend is. we hebben er voor gekozen om de auto elders te laten repareren.

EC 4

professioneel team

Goed werk!

Gewoon, goed werk.

Gewoon goed

Gewoon goed

Snel en efficiënt

Van te voren online inchecken. Auto parkeren, duidelijk te horen krijgen dat het Max 1,5 u duurt. Tijd doorbrengen met de krant, of leesmap met koffie en een koekje 1,5 u later staat de auto klaar en kan ik weer weg. Zo moet het dus!

Waarom? Allereerst ben ik zeer correct geïnformeerd omtrent de onderhoudsbeurt waarvoor ik mijn auto bracht. Wat wel en wat niet uitvoeren? Alle info is zeer welkom, daar ik een leek ben op autoservice gebied. Correcte informatie, rustige uitleg indien nodig herhaling. Als de auto klaar is, goede uitleg over de rekening, tekst en uitleg waarom en hoe de reparatie gemaakt. Personeel is er in geslaagd. Om mijn auto weer te repareren en veilig de weg op te sturen. Dat verdiend een 10!!!

Goeie ervaring met Nefkens

Medewerker van Nefkens woont bij ons in het dorp en heeft onze auto meegenomen en terug gebracht voor een onderhoudsbeurt. Alles perfect geregeld en de auto had zelfs een wasbeurt gehad. Langs deze weg nog bedankt voor de goede service.

Helemaal Goed !!

Leenfiets stond klaar. Tijdens onderhoudsbeurt op de hoogte gehouden. Was op tijd klaar en mooi gewassen. Vriendelijk te woord gestaan. Helemaal top!

Snel en super

Meteen geholpen zonder afspraak Super snel

Uitstekend.

Niets aan toe te voegen: uitstekend is uitstekend.

aardige, behulpzame meedenkers

auto werd met onderdelen van een nieuwe auto gerepareerd, daardoor kreeg ik hem sneller terug en dat kwam heel goed uit!

Super geholpen.

Snel en vakkundig.

Top service! Heel goed geholpen, vriendelijke mensen!

Alles ging soepel, top vervangend vervoer gekregen en hele vriendelijke mensen.

Wij zijn er erg tevreden over.

Altijd goed en correct geholpen. En vriendelijk personeel.

Prima opgelost door Nefkens Tilburg

Onze distributieriem is vervangen door Nefkens met een goede regeling. Afspraken zijn gemaakt voor het onderhoud in de toekomst.

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg