werk is netjes uitgevoerd.

nette en vriendelijke mensen aan de balie

Voldoet aan alle verwachtingen

Zoals je mag verwachten is het onderhoud gedaan 3n het was tijdig klaar.

10.

Medewerkers aan de balie zijn zeer behulpzaam en deskundig.

Ik kan met al mijn vragen over mijn auto hier terecht. Krijg een deskundige en voor mij vooral begrijpelijke antwoorden. Ik ben hier heel tevreden over. Daarom krijgt Nefkens Tilburg 5 sterren van mij

Goede service. Auto was ook nog gewassen toen ik heb op kwam halen. Helemaal super.

Professioneel

De service is bijzonder goed.

Echt super

Had een terugroep actie en super geholpen en ze zijn echt vriendelijk

Goede snelle service, aardig personeel!

Het onderhoud van mijn Peugeot e-208 is naar volledige tevredenheid verlopen. De auto werd terwijl ik wachtte onderhouden en ik ontving de auto gewassen weer terug. Het enige verbeterpuntje zou zijn dat de parkeersensoren tijdens de service waren gedeactiveerd en niet waren geactiveerd. Het duurde even voordat ik kon achterhalen waarom deze het plots niet meer deden. Maar buiten dat uitstekend!

Nefkens krijgt van mij een 10. Wordt altijd netjes en zo snel mogelijk geholpen. En het het personeel van de werkplaats is ook erg kundig!

Topservice

Prima afhandeling nadat afspraak is gemaakt. Je hoeft mij niet te bellen voor het maken van een afspraak. Dat houd ik zelf bij.

Uitstekend zoals altijd.

Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Eerlijk advies

Na telefonisch overleg met de monteur, eerlijk advies gekregen bij vervanging over onderdelen in ons voordeel. Ook werd er meegedacht om de kosten zo veel mogelijk te beperken. Dat schept vertrouwen.

Prima!

Helemaal tevreden

Snel geholpen

Kapot voorlicht. Snel tussendoor geholpen. Medewerker loopt ook altijd mee naar de auto. Op een of andere manier voel je jezelf dan wel een beetje speciaal. Niet nodig, maar wel een fijne klantervaring

keurig ontvangen en te woord gestaan.

Prettig

Service op nummer 1

Mijn auto gaat al sinds dat ik hem heb naar deze garage. Service altijd top, mijn auto van 2008 rijdt daardoor nog steeds als een zonnetje

Prima ervaring

Ben netjes en vriendelijk geholpen. Er wordt meegedacht. De service is altijd goed. Mooie schone auto weer terug thuis. Dankjewel

Goed en professioneel

Ik ben snel en goed geholpen en zeker aan te bevelen aan anderen.

perfect

snel en vakkundig geholpen

Alles klopte

Alles klopte. Was top.

Te lang moeten wachten

Ik had een afspraak om half 12.Het zou ongeveer een klein uurtje duren. De monteur kwam pas na een dik half uur zeggen wat het ging kosten en toen zouden ze beginnen. Het was maar een kleine reparatie van de bedrading koplamp. Heb totaal bijna 2 uur moeten wachten. Vind ik wel lang voor zo een reparatie..Mvg Ans van Berkel

Netjes en aardig geholpen. Een uur van wachten door te komen aldaar, kost me veel energie.

Netjes geholpen

Ze hebben bij de auto de ruitenwissers vervangen. Dat werd gedaan zonder dat wij een afspraak moesten maken.

Iedereen is altijd supervriendelijk

Geen toevoeging nodig. Prima service over all

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg