Filters

6

Service prima maar fout in rekening

Service aan auto prima maar rekening klopte niet apk keuring wel gerekend terwijl op de site staat gratis bij beurt er over gebeld en moest toen kopie van mijn indentiteitskaart mailen om mijn geld terug te krijgen heb ik geweigerd is niet nodig volgens de wet zelfs verboden volgens Nefkens kreeg ik anders mijn geld niet terug na 4 werkdagen mijn geld retour ontvangen kan dus wel pas hier beleid op aan Mvg HJA Theunis

  • Aanbevelen? Ja
10

werkplaats heeft persoonlijk steeds contact gehouden over de voortgang van de langdurige reparatie.

Bij de bijna nieuwe auto bleek bij afhalen de radio niet te werken. Reparatie onder fabrieksgarantie duurde wel erg lang vanwege zoeken van het probleem (antenne unit) en communicatie met Frankrijk over fabrieksgarantie. Ik ga het resultaat dinsdag bekijken. Fabrieksgarantie wordt verlengd vanaf 11 maart, omdat ik de auto nog niet heb kunnen gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Degelijk en goed

Informatie voorzieningen over de onderhoud werkzaamheden zijn goed (intake -> onderzoek-> akkoord geven-> uitvoer). De kosten zelf zijn fors (ook al is het een economy beurt). Dit heeft uiteraard allemaal te maken met de gestegen kosten. Ze werken nauwkeurig (b.v lek in band had ik niet aangegeven maar hadden ze bij het onderzoek snel gevonden). Koffie, leenfiets allemaal prima. Wat wel een kritiek punt is dat bij een "economy" beurt de APK niet gratis is. Die heb ik nu niet hoeven te betalen, maar dit zou geen discussie moeten opleveren. APK staat los van de kosten van onderdelen wat mij betreft.

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect prima service

ga zo door.

  • Aanbevelen? Ja
10

........

........

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed en snel

Goed en snel

  • Aanbevelen? Ja
8

Prma

Prima envriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Vooraf een offerte gehad van de werkzaamheden. Tijdens het onderhoud was een onderdeel niet noodzakelijk, dus dit is uitgelegd en van de factuur gehaald. Eerlijke service

  • Aanbevelen? Ja
8

Prettig

Ik ben goed geholpen aan de balie. Je moet wel iets te vaak bevestigen wat je allemaal aan je auto gedaan wilt hebben. Vóór de afspraak vul je het online in via de link in je e-mail, aan de balie checken ze het mondeling en dan krijg je nog een e-mail van monteur. En ik werd ook nog gebeld omdat er iets niet duidelijk was. Dat kan wellicht makkelijker, bijvoorbeeld alleen contact als er iets afwijkends gevonden wordt of als de prijs ineens anders is.

  • Aanbevelen? Ja
10

Weinig last gehad van de terugroepactie!

Auto is opgehaald en weer thuisgebracht, dus geen zorgen gehad!

  • Aanbevelen? Ja
10

Netjes, correct en volgens afspraak gewerkt

.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correct en betrouwbaar

Van afspraak tot afhandeling, TOP

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Wij zijn goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
8

Zijn goed en vriendelijk

Maar erg lange wacht tijd voor een af spraak

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Auto heeft een beurt gehad, prima verlopen en heldere communicatie.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en correct

Electrische peucgot 208 startte niet meer, opgehaald en naar Nefkens in Tilburg gebracht. Snel bericht dat de auto daar was, vervolgens is de reparatie klantgericht en correct uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer goed geholpen!

Peugeot onderhoud laten uitvoeren door Nefkens. Netjes te woord gestaan en er is goed uitgelegd wat er gaat gebeuren. Auto ingeleverd, leenauto meegekregen en netjes naderhand gebeld door Nefkens om te laten weten dat m'n auto weer klaar stond. Auto opgehaald, zelfs nog netjes gewassen. Tot de volgende keer!

  • Aanbevelen? Ja
10

top geholpen!

Top geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Altijd de beste!!!

Altijd de beste!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Super goede service, uitleg en afhandeling bij het ophalen van de auto

n.v.t.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klant gericht

Eerste keer ivm verhuizing. Service is best,

  • Aanbevelen? Ja
10

Fijn contact en goede service

Geen verdere opmerkingen.

  • Aanbevelen? Ja
4

de sofware update gedaan de andere dingen nieuwe afspraak maken

bij de afspraak om een terugroep actie voor de software van uit peugeot gemeld dat de sleutel soms weigert om de auto te openen zou na update over moeten zijn anders nieuwe afspraak 1.5 maand verder probleem niet opgelost waarschijnlijk is de accessoires accu slecht of defect daar de auto in de besparende modes gaat . Auto peugeot 308 electisch 5 maand oud

  • Aanbevelen? Nee
8

Premium prijs maar geen premium service

Het is duidelijk te druk in de werkplaats. Een SMS waarschuwt me dat er een email is gestuurd met een diagnose. De email komt niet aan. Zelf bellen maar de werkplaats neemt niet op. De terugbellen actie wordt wel uitgevoerd want de jongens zijn hartstikke gedreven en doen hun best [Johan en Bas]. Maar ik ben om vijf uur weg en niet om half vier. En de auto mag ik zelf wassen. Dit was gewoon geen premium service.

  • Aanbevelen? Nee
10

Optimaal meedenken

Ook al in review geplaatst. Ik zelf ben herstellende van een ziekte en ook nog onder behandeling. daardoor kon ikzelf niet de auto brengen en halen en op locatie blijven. De auto was smorgens keurig opgehaald en kwam einde middag keurig gewassen en gezogen terug. Was allemaal zo gepiept. Klasse

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg

013 463 4355

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.