Iedereen is altijd supervriendelijk

Geen toevoeging nodig. Prima service over all

Goed gedaan

Keurige mensen

Prima geregeld

Nette service

Auto heeft één beurt gehad. Met een klein mankement deze is meteen op gelost. Verder een klein probleempje maar netjes opgelost door Nefkens

Klantvriendelijk

Er wordt mee gedacht en zijn zeer klantvriendelijk

Snelle service

Na melding van een storing bleek dat het erg druk was en dat het wel enige tijd zou duren voordat ik geholpen zou worden. Tot mijn verbazing werd ik de volgende dag gebeld zodat het probleem verholpen kon worden. Ik waardeer natuurlijk deze supersnelle handeling. Tevens was de communicatie met de monteur uitstekend. Zeer prettig en werd uitstekend geholpen.

alles goed

de afspraak de keuring en de tijd (mits geen herkeuring) alles was goed kan niet beter

Prettig ontvangen en geholpen.

We zijn prettig bij Nefkens Tilburg geholpen met betrekking tot de terugroep actie. Fijn ontvangen, snel geholpen en een goede toelichting van wat ze hebben uitgevoerd.

Prima geholpen!

Super klantvriendelijk

Mijn auto hielt er plotseling mee op, dus kwam zonder afspraak langs en hebben de auto meteen nagekeken en mij heel goed op de hoogte gehouden. Helaas waren de kosten te hoog om de auto nog te laten repareren :(.

Helemaal prima

Vriendelijk ontvangen, er werd mij vooraf de werkzaamheden verteld en hoe lang het ongeveer zou duren. Daarna prima aan de koffietafel zitten wachten en een boek gelezen. Toen de auto klaar was kreeg ik nog uitleg wat er gedaan was en de sleutel. Mijn telefoon per ongeluk zichtbaar in mijn auto laten liggen en is niets mee gebeurd.

wordt altijd correct en goed geholpen onder een genot van een kopje koffie

heb het als zeer goedervaren

1 ste keer dat ik me auto hier gebracht heb voor onderhoud en de service is geweldig super netjes geholpen super vriendelijk alles netjes uitgelegd was een zeer prettige ervaring

Vriendelijk en duidelijk uitgelegd wat ze hebben gedaan

Gewoon goed

* er wordt precies besproken wat er is gedaan. * auto netjes gewassen. * er loopt iemand met je mee om de auto weer in ontvangst te nemen. * goede sfeer dus gewoon nuchtere mensen achter balie met een gezellige babbel.

Prima onderhoud, wel prijzig.

Ik word altijd prima en correct geholpen! Wel vind ik werkzaamheden duur. Zo betaalde ik vanochtend €350 voor een nieuwe accu voor een Peugeot 208 en dat vind ik serieus veel geld. Werkplaatstip: als t.b.v. het onderhoud de verlichting is gecheckt, zet dan de schakelaar weer op ‘automatisch’ ipv uit. Net als na mijn onderhoudsbeurt vorig jaar reed ik vanavond wederom in het donker zonder licht de weg op. Natuurlijk moet ik daar zelf ook op letten, maar als je aan die automatische stand gewend ben, dan vertrouw je daar toch op.

Heel goed geholpen

En erg klant vriendelijk

Ouderwetse service!!

Mijn ervaring is dat ik het gevoel had in een garage te zijn waar de klant nog klant is. Waar service nog met hoofdletters wordt geschreven.

Goede service!

Fijn geholpen

Duidelijk en vriendlijk

Netjes te woord gestaan en deskundig

Geen vervelende verrassingen en alles volgens afspraak.

Afspraak maken ging handig via de website. De diagnose was duidelijk en ook de kosten waren vooraf helder. Geen onaangename verrassingen. Contact aan de balie was ook prettig en helder. Er werd ruim de tijd genomen om alles duidelijk toe te lichten. Heel fijn!

Prima service, goed overleg voorafgaand onderhoud.

prima service

Vlotte hulp bij vervangen koplamp. Daarbij werden ook de banden gecontroleerd.

prima verzorging, maar het duurt vaak lang voor je weer weg bent.

Teveel mensen voor je dus moet je 20 minuten wachten voor je weg kunt met je auto.

Gastvrij ontvangen en na sleutelafgifte heerlijk met een kop koffie rustig kunnen lezen tot mijn auto klaar stond. Na het afrekenen is medewerker meegegaan naar de auto om plastic hoezen te verwijderen zodat de auto rijklaar was.

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg