Gastvrij ontvangen en na sleutelafgifte heerlijk met een kop koffie rustig kunnen lezen tot mijn auto klaar stond. Na het afrekenen is medewerker meegegaan naar de auto om plastic hoezen te verwijderen zodat de auto rijklaar was.

Na het bellen voor uitleg uitermate goed te woord gestaan met een uitgebreide uitleg chapeau

2 de keer terug en nog niet goed

Spoiler van 208 al 2 keer terug geweest en nu piep de spoiler nog en auto vies smeer op spoiler en auto niet schoongemaakt

Prima alles perfect zoals besproken extra service auto gewassen terug top

Voelde mij een echte VIP

Gewoon top geholpen vanuit VIP abonnement

Alle problemen professioneel opgelost.

Goede garage

Zeer service gericht om aan wensen klant te voldoen

Geen specifieke toelichting gezien bovenstaande zin

Vriendelijk en professioneel!

De service van Nefkens Tilburg was helemaal prima. Vriendelijk en meedenkend. Je krijgt foto’s van de te repareren onderdelen met prijsopgaaf en je kan online aangeven wat je wel/niet wil laten doen. Heel betrouwbaar. Mvg Laurens

Geweldig service

Net personeel, en prima geholpen.

Goed met een aantekening***

***Prima geholpen. Alleen jammer dat de to do-lijst per mail wordt gestuurd. Ik schrok nogal om het feit dat de distributie-riem vervangen moest worden. Waren we totaal niet van op de hoogte. Dat wordt er niet bij verteld als je een occasion koopt.

Afspraken netjes nagekomen en duidelijke uitleg.

Afspraken netjes nagekomen en duidelijke uitleg.

Perfect!

Flexibiliteit

Ik had afspraak voor airco check. Omdat deze afspraak verzet is van onze kant, brandde het lampje kleine beurt. Gevraagd of het samen kon en is uiteindelijk uitgevoerd. Perfect

vooraf was wachttijd niet duidelijk

Ik heb wel eens korter hoeven wachten. De volgende keer leen ik toch maar een fiets. Routeplanner-update heeft het routeplannen niet sneller gemaakt helaas. Vorige keer werd auto gewassen terug geleverd. NB. mijn email adres is [email protected]

Goede uitleg over de uit te voeren werkzaamheden voor APK keuring en prima service. De auto gewassen en gestofzuigd na de onderhoudsbeurt teruggekregen.

Gewoon goed.

Gewoon goede service

Het is alsof je daar elke week komt, in de positieve zin. Je voelt je meteen thuis en wordt goed en professioneel geholpen.

Snelle en goede service

Netjes , goede service en klantgericht

Geen toevoegingen

Helder, eerlijk en netjes.

Ik werd keurig te woord gestaan aan de balie, de vragen die ik vooraf al aangegeven had, werden geverifieerd. Na 2 uur kreeg ik al een update via een sms, zodat ik extra werkzaamheden kon aanvinken. De auto werd keurig gehaald en is ook nog gewassen. Top!

Vriendelijk en servicegericht

Kon wachten, kreeg info op vragen en vriendelijke service.

Ben goed geholpen

Altijd heldere communicatie en zeer snel geholpen.

Onderhoud gedaan volgens opgave uitvoering en prijs zeer tevreden

het personeel is altijd vriendelijk ook per telefoon

ik kom in deze garage al 10 jaar mijn volgende auto word toch weer een peugeot

Kraaivenstraat 26