Wat een fijne klantvriendelijke ontvangst en goede service!

Ik ben nu drie keer daar geweest voor onderhoud of een klein probleempje met sleutel en Apple Car Play. Had gekozen om erop te wachten en heb met mn laptop daar heel rustig kunnen werken, met wifi en koffie erbij. Dan hoor en zie je veel en ik vond de werksfeer er super! De manier waarop ze met elkaar en met klanten omgaan zegt ook veel over de service en kwaliteit. Alle keren zeer tevreden!

Goed overleg vooraf

Geen verrassingen achteraf, maar informatie over het onderhoud van de auto wat uitgevoerd gaat worden met de belangrijkheid ervan. De officiele dealer kost altijd wat meer, maar geeft toch meer zekerheid over de veilige staat waarin jouw auto verkeert.

Goede service vriendelijk contact

Goed en prettig

Vriendelijk contact met werkplaats receptie..

Netjes gerepareerd

Minder goede ervaring

Ik had een afspraak via de nefkens site gemaakt. Toen kreeg ik een overzicht van de werkzaamheden aan mijn auto om akkoord te gaan. Hier stond enkele onderdelen op die de vorige beurt al waren gedaan. (Bougies vervangen) hier melding van gemaakt. Bij aankomst stond het nog steeds in de computer. De onderhoudsbeurt heeft me 3,5 uur wachten gekost?? men zou beter met advies, tijdens de afspraak maken kunnen aangeven dat men erop kan wachten of niet. Ligt aan de grote van de werkzaamheden. Maar wat me opviel dat verkopers en balie personeel geen goedemorgen zeiden tegen mede peugeot rijders aan de wacht tafel. Waren teveel bezig met andere zaken. Ik had aangegeven dat airco minder werkte. Na 2 uur wachten kwam een jonge medewerker aangeven dat airco moest worden bijgevuld. Ik gaf hier toestemming voor. Na 3,5 uur wachten werd ik geroepen dat auto klaar was. Maar wat blijkt: dat ik opnieuw terug moest komen voor de airco. Dus de week erop weer naar nefkens tilburg..... Weer hetzelfde ritueel. 2 uur zitten wachten voor airco. En ik heb 2 uur alleen gezeten en door niemand aangesproken.... Toen moest ik zelf nog vragen om de mail van de werkzaamheden..... Ik heb betere ervaringen gehad in het verleden. Jammer..

Zeer goed zoals altijd

Wel geholpen maar dezelfde dag hetzelfde probleem teruggekregen

Bandenspanning lampje brandde al voor de tweede maal in een maand. Banden op spanning gebracht in garage en gereset. 10 km verderop brandde het lampje weer. Sensor kan pas 5 sept gerepareerd worden.

Geweldig mijn bus van Atag afgegeven voor een service beurt. Super geregeld en bus gereinigd . Superservice!

Hartstikke goed

Hulpvaardig, meedenkend en vriendelijk

Perfect en vakkundig geholpen.

Ik kon na een telefoontje na enkele uren al komen voor reparatie (vervangen van een Lambdasonde). Diezelfde middag was de auto gerepareerd. Top !

Prima service.

Goede service/dienstverlening

Goede deskundige service

Altijd goede service, snel geholpen en duidelijke omschrijving van mogelijke problemen.

Zeer goed geholpen

Kan niet beter

Alles netjes geregeld

Even snel tussendoor

Accu check

Vriendelijke, deskundige medewerkers aan de servicebalie. Werkzaamheden zijn ook naar tevredenheid uitgevoerd. Ook de leenauto was perfect!!

Bij binnenkomst werd ik netjes tewoord gestaan en goed geholpen.

Is gewoon heel goed. Ben netjes gebeld toen de auto klaar was. Auto werd door medewerker op gehaald en voor gereden. Vind het alleen jammer van de weinige parkeer mogelijkheden.

Snel en goede service

Ze hebben me goed en snel geholpen

Al jaren zeer tevreden met de service.

Idem als hier beneden

Ben goed geholpen

Snel en correct

Goed geholpen bij de zomercheck

Goed en vriendelijk geholpen

Vriendelijk geholpen en alles perfect verlopen.

Kraaivenstraat 26

5048 AB Tilburg