Kon meteen komen en direct geholpen! Super!

Goed geholpen, duidelijk antwoord op mijn vragen.

Prima maar de APK had wel eerder vermeld mogen worden, dan kon dit misschien tegelijk

Misschien kon de APK tegelijk?

Prima geholpen alleen vergeten te melden dat hij klaar was

Zie titel

Altijd een vriendelijke receptie medewerker die je op een correcte manier je ontvangt. En zeker voor de monteur die mijn auto de servicebeurt heeft gegeven. Een compliment.

Netjes onderhoud gepleegd

Wegens garantie termijn heeft men mijn auto voor afloop garantie nog onderhoud gepleegd..

Kundig en vriendelijk

Vriendelijk en vakkundig personeel

Veel keuze bij het maken van de afspraak. Snel opgelost (ramen zijn opnieuw gelijmd)

Top service!

De reparatie aan mij auto stond niet gepland en er was eigenlijk geen tijd voor, toch zochten ze bij Nefkens in Uden naar een oplossing! Dezelfde dag mocht ik mijn auto gerepareerd weer ophalen!

Vriendelijke en snel

Auto was sneller klaar dan verwacht. Vriendelijk geholpen.

vriendelijk en meedenkend

deze garage is vriendelijk en meedenkend ben erg tevreden

Snelle afspraak en goede communicatie

Snelle afspraak en goede communicatie

zeer fijn dat direct actie werd ondernomen!!!!

Ik had een probleem met mijn sleutels, alle 2 contactloos en alle 2 werkten niet meer. ik mocht dezelfde dag nog komen en heb dat gedaan. Nu doen ze het alle 2 weer en werkt alles weer perfect.

Wat een service

Wordt je auto op kantoor afgehaald en weer terug gebracht, Top.

Geweldige service!

Mijn auto moest terug voor een terugkomactie. Er zou een fiets voor mij klaar staan. Ik mocht echter ter plekke wachten tot het klaar was. Scheelde mij zoveel tijd. Super fijn!

vriendelijke ontvangst

Ben er geweest voor een terugroep actie. vriendelijk en snel geholpen

Alles verliep volgens afspraak.

Ik werd vriendelijk en vakkundig geholpen bij de werkplaats receptie en keurig gebeld toen de auto klaar was.

Alles is na wens verlopen.

Geen klachten.

Afspraak correct nagekomen, vriendelijke ontvangst en afhandeling

Zie boven

Kapotte aircopomp

Prima geholpen met een kapotte aircopomp. Onder garantie verholpen, terwijl de officiele termijn al verlopen was. Zeer servicegerichte en vriendelijke Jan aan de werkplaatsbalie. Zelfs gratis elekrische leenauto. Alle lof voor Nefkens Uden

Auto laten checken voordat we op vakantie gingen

Wij hebben de auto op maandag laten checken voordat we op vakantie gingen. Op zaterdag was het zover , we vertrokken. Net de duitse grens over en de we kregen een oliedruk probleem. De wagen naast de snelweg moeten zetten op een gevaarlijke plek. Anwb gebeld maar moest een Duits nummer bellen. Deze gebeld en die konden alleen sleepdienst leveren. Alleen in Nederland wordt er gerepareerd in zulke omstandigheden. Daar wij 40 kilometer van de grens waren toch de auto gestart en kunnen omkeren bij een kruispunt. Weer viel de wagen stil maar we stonden wat veiliger. Daarna weer gewacht en een stukje kunnen rijden. Zo hebben we uiteindelijk de grens toch gehaald. Olie tussendoor gecheckt maar genoeg olie in de wagen. Nu staan we in Venlo te wachten op hulp. We zijn al 6 uur aan het wachten ik totaal en hebben enorm veel gevaarlijke situaties moeten doorstaan. Nu vraag ik mij af, wat is er afgelopen maandag allemaal gecheckt?

Uitstekende en adequate behandeling door kundig personeel

Uitstekende en adequate behandeling door kundig personeel.

vriendelijk en professioneel

dhr heer Kai is altijd zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Deze keer helaas slecht

Bij aanschaf van deze elektrische e-208 was 6 jaar gratis onderhoud bij de koop inbegrepen. Nu doen ze daar telkens moeilijk over en hebben we alsnog euro 277 af meten rekenen.

Kan er weer een jaar tegen

Goede afspraak op tijd; vriendelijk en deskundig contact; meedenkend.

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden