Auto laten checken voordat we op vakantie gingen

Wij hebben de auto op maandag laten checken voordat we op vakantie gingen. Op zaterdag was het zover , we vertrokken. Net de duitse grens over en de we kregen een oliedruk probleem. De wagen naast de snelweg moeten zetten op een gevaarlijke plek. Anwb gebeld maar moest een Duits nummer bellen. Deze gebeld en die konden alleen sleepdienst leveren. Alleen in Nederland wordt er gerepareerd in zulke omstandigheden. Daar wij 40 kilometer van de grens waren toch de auto gestart en kunnen omkeren bij een kruispunt. Weer viel de wagen stil maar we stonden wat veiliger. Daarna weer gewacht en een stukje kunnen rijden. Zo hebben we uiteindelijk de grens toch gehaald. Olie tussendoor gecheckt maar genoeg olie in de wagen. Nu staan we in Venlo te wachten op hulp. We zijn al 6 uur aan het wachten ik totaal en hebben enorm veel gevaarlijke situaties moeten doorstaan. Nu vraag ik mij af, wat is er afgelopen maandag allemaal gecheckt?

Uitstekende en adequate behandeling door kundig personeel

Uitstekende en adequate behandeling door kundig personeel.

vriendelijk en professioneel

dhr heer Kai is altijd zeer behulpzaam en klantvriendelijk.

Deze keer helaas slecht

Bij aanschaf van deze elektrische e-208 was 6 jaar gratis onderhoud bij de koop inbegrepen. Nu doen ze daar telkens moeilijk over en hebben we alsnog euro 277 af meten rekenen.

Kan er weer een jaar tegen

Goede afspraak op tijd; vriendelijk en deskundig contact; meedenkend.

Redelijk tot goed

Er werd mij verteld dat ik kon wachten op de onderhoudsbeurt van een half uur waarop ik mij had ingesteld. Het zou echter +/- 2.00 uur duren waardoor ik met een leenfiets op en neer moest. Dat was even net iets minder aangezien ik hier ook niet op gekleed was!

Goed en duidelijke service

Vriendelijk personeel en duidelijke diagnose.

Oke

Oké

Snelle oplossing nog voor de vakantie

Pro actief meegedacht en spullen besteld om te zorgen dat we (hopelijk) probleemloos op vakantie kunnen.

Goede ervaring

Er wordt goed met je meegedacht

prima ocntact

duidelijke afspraken en prettige communicatie

prima geregeld weer

Vervangend vervoer stond klaar, eigen auto weer prima in orde na een beurt.

Alles tot volle tevredenheid.

Zie boven.

Geweldig!!

Een hele goede en aardige medewerkers!! Super bedankt!!

Goeie service

Goeie service en mooi op afspraak

Correcte en transparante communicatie

Geen verrassingen achteraf. Vooraf wordt duidelijk gecommuniceerd en wordt gewacht op akkoord voordat ze met de onderhoud aan de auto verder gaan.

Vriendelijke medewerkers

Allemaal vriendelijke meedenkende medewerkers. Top.

Makkelijk om een afspraak te maken. Geweldige service. Ik kwam hier voor de 1e keer maar zeker niet de laatste keer

Weer prima geholpen

Weer prima geholpen

Klantvriendelijk

Fijne toegankelijke medewerkers

Hoewel de reparatie die nodig was nogal kostbaar was, ben ik tevreden want . Deskundige informatie . Goede reparatie . Begrip voor mijn positie

Ze hebben mij geweldig geholpen

Heel erg goed , zeer behulpzame dame aan de receptie, die ervoor gezorgd heeft dat ik weer zsm op pad kon

Goede, nette garage, maar toch met een bijsmaak

Wij doen al jaren zaken met diverse vestigingen van Nefkens (Apeldoorn (toen het nog Nefkens was), Den Bosch en Uden) en we zijn er eigenlijk altijd wel goed geholpen. Nooit grote problemen gehad. Reparaties waren goed en afdoende, werden duidelijk uitgelegd als je ernaar vroeg. En toch heb ik altijd het gevoel gehad dat het balie personeel wel heel druk was met administratie en rompslomp en te weinig met mij als persoon aan de balie. Je moet altijd wachten. En er staan toch wel vaak dingen op de rekening die onverwacht zijn, maar uiteindelijk goed te verklaren. Het call-center dat je aan de lijn krijgt als je ze belt is nutteloos en verwarrend. Ze kunnen en mogen niks, maar maken dat onvoldoende duidelijk.

Goed service en kwaliteit is goed

Vriendelijke ontvangst met koffie en leesmap

Snel geholpen met het probleem.

Duidelijke uitleg, snelle service

Nijverheidsstraat 2