Snel geholpen met het probleem.

Duidelijke uitleg, snelle service

Gewoon goed met afspraak.

Betere ervaring dan met andere vestiging

Warm welkom

Een hele fijne ontvangst!! Goede service, hele aardige medewerkers.

Goede snelle service

Goede service vooraf kosten besproken geen verassingen achteraf Zoals het hoort

Heel snel en goed geholpen. Shapo.

Auto net 2 jaar oud en heb hem van net een dikke maand in bezit vanuit de lease. De linker buitenspiegel klapte niet in wat niet direct een probleem is maar na weken bij toeval ook ontdekt dat de linker bestuurders portier niet op slot ging. Eerst naar de Peugeot in Den Bosch gegaan (dichts bij zijnde). Die hadden geen tijd (pas eind juli) en adviseerde mij om met Uden contact op te nemen. Gelijk een afspraak gemaakt en kon al binnen een week terecht. Zo hoort het ook. Je kan een klant toch geen weken laten wachten omdat een portier niet op slot gaat.

Vakkundig en denken met je mee

Een prettige ervaring gehad met onze servicebeurt, de gastvrijheid (kon tijdens het wachten daar verder werken), men attendeerde ons op het nog onder garantie vervangen van de distributieriem. Al met al hebben na de aankoop van onze auto, vorig jaar, er toen en nu na wat garantie items en een servicebeurt en erg goed gevoel aan over gehouden.

Fijne en vriendelijke benadering

Ik ben tevreden met de goede service.

Volgens afspraak gewerkt, keurig en bedankt.nkt

En De verlenging van de trekhaakkabel was noodzakelijk omdat bij aflevering de stekkerdoos niet achter de auto zat maar onder de auto. Het is keurig gemaakt maar waarom de kosten voor mij? Gr Joop

gewoon prima

Vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg. Top!

Receptie Onvriendelijke man

Zeer onvriendelijke man aan de receptie balie

Snel gehandeld en opgelost

Hoge prijs voor standaard beurt

Fabrikant Citroën rekent met torenhoge prijzen voor kleine beurt aan elektrische auto. Van te voren is tevens niks afgesproken of doorbesproken over wat er gedaan zou worden. Ook zijn er vloeistoffen vervangen tegen een hoofdprijs welke al vervangen waren. Alles bij elkaar best teleurgesteld in de service van Nefkens en de prijzen vastgesteld door Citroën.

Ik ben zeer tevreden met de service, de wachttijd is altijd korter dan ze denken.

Geweldig hoe ik weer geholpen ben

SUPER

slecht afgeleverd

Na bijna 2 maanden te hebben gewacht op de schade reparatie en geen gebruik gemaakt van een leenauto . had de auto best van binnen schoongemaakt kunnen worden , en zeker als al jaren vaste klant te zijn bij nefkens te uden.

Auto dag vooraf bij de uiterst vriendelijke verkoper gebracht, volgende dag werkzaamheden verricht en auto keurig teruggekregen.

Behulpzaam en komen afspraken na

Makkelijk om een afspraak te maken en de punten en waren ook goed op de hoogte van de punten die ik had doorgegeven. Daarnaast behulpzaam en duidelijke uitleg qua advies.

Nette en duidelijke uitleg volgens afspraken

Werd mij van te voren duidelijk uitgelegd hoe of wat, tussendoor werd ik gebeld over reparatie ook met goede uitleg dus geen verrassingen voor mij.

Snelle, goede servic.

Telefonisch goed geholpen toen wij in het buitenland autopech hadden. Ook terug in Nederland snel en goed geholpen.

Erg goed geholpen en snel

We zijn snel en goed geholpen. Alleen jammer dat de auto niet goed gecontroleerd werd want, mijn verlichting links voor deed het niet en de verlichting van het kentekenplaat.

Geweldig.altijd met volledige zorg door jullie ontvangen!..jos

Zie bovenstaande antwoord

Klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en service gericht

Goede service en transparant

Duidelijk en goed geregeld!

Snelle service

Goede ontvangst, accuraat en positief

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden