super

we hadden eerst de bandenwissling afgesproken. toen ze zagen dat we twee nieuwe zomerbanden nodig hadden en dat we ook nieuwe winterbanden volgend jaar nodig hadden kwamen we gaandeweg het gesprek op het idee om allweatherbanden erop te leggen. fantastisch zoals ze ons geadviseerd hebben. zeer klantvriendelijk.

Mijn auto is weer in goede staat. Het personeel is erg vriendelijk.

Tevreden met het resultaat

Tevreden met het resultaat

Tevreden

Goede service. Ik ben zeer tevreden.

Komen hun afspraak na en geven wat extra’s

Alles naar wens! Niks op aan te merken

Prima service. Niks op aan te merken. Distributieriem werd keurig op garantie vervangen.

TOP!

Alle problemen opgelost!

Zeer goede ervaring

Goede service, netjes te woord gestaan

Liep binnen omdat mijn achterband langzaam leeg liep werd meteen in gepland en een uurtje later kon ik mijn auto alweer op halen dat is een super service!

Fijne manier om een afspraak te maken via de site. Bevestigingen per mail. Goede regeling met e-bike als "vervangend" vervoer. Keurige melding als auto klaar is.

Fijn open contact.

Top team; ik weet waar ik aan toe ben en ik word op de hoogte gebracht over onkosten voordat ze aan de reparatie beginnen.

Goede service en net personeel

Goede service en net personeel

auto rijdt probleemloos

Als leek is kwaliteit onderhoud niet te beoordelen, zolang de auto probleemloos functioneert

Prima volgens afspraak.

Goede, snelle service

Goede en snelle service

Prettige sfeer en vriendelijk personeel

Mijn auto gebracht en onder het genot van koffie lekker kunnen werken in de wachtruimte

Na mijn auto onderhoud bleek de ventilator kapot. Nieuwe besteld en werd daarna goed op de hoogte gehouden en uiteindelijk een afspraak ingepland op een tijd die mij schikte.

Service goed, bereikbaar heid minder

Service goed, bereikbaarheid minder

Prima service!

Uitstekende service.

Goede dienstverlening en vakkundig

Vakkundig geholpen door vriendelijk personeel, zelfs met een qoickservice zonder afspraak. Kostprijs valt soms wat tegen, maar dat is bij de meeste dealers tegenwoordig normaal.

PRIMA VAKMANSCHAP

Wel een kanttekening, ik vind de prijs is wel iets aan de hoge kant voor een gewone beurt.

prima geregeld maar lang wachten op betreffende onderdeel

Nieuwe sleutel besteld en in laten lezen. In verhouding tot sommige andere merken niet heel erg duur. Levertijd voor de sleutel was met ongeveer 4 weken wel storend lang.

Behulpzaam vriendelijk

Vriendelijk koffie en thee bij het wachten. Helpen waar ze helpen kunnen

Niet tevreden

Heb laats een beurt gehad en ik heb specifiek gevraagd om mijn olie te vernieuwen, volgens mij is dit niet gebeurd omdat de olie nog steeds donker zwart is als voor de beurt. Ik heb hier contact over gehad en hier werd gezegd dat het niet waar is en als ik geen vertrouwen in de garage had dat ik maar ergens anders naar toe moest gaan. Ik blijf er bij dat de olie niet ververst is met de beurt.

Goed geregeld op dealerniveau, op hoger niveau wel verbeterpunten.

Makkelijk en snel een afspraak. Duidelijke uitleg aan de balie. Beurt snel en correct geregeld. Update software kon niet omdat ik weg moest (kost een uur extra), maar ik was al voornemens dit zelf te doen. Dat werd dringend afgeraden vanwege het vastlopen van dit proces. Het bericht van peugeot zelf rept hier niet over…(?) dit samengevoegd met voortdurende problemen met de app, intensief contact met de helpdesk zonder resultaat en last but not least een zeer zwaar tegenvallende actieradius…de marketing is geweldig, de realiteit is anders. Genoeg verbeterpunten dus. Niet voor de dealer, wel voor het merk.

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden