gewoon goed.

zie boven

Geweldig goede service prima garage

Auto heeft weer een beurt gehad prima communicatie over wat er moet gebeuren Altijd weer fijn om daar gekomen fijne medewerkers

Goed geholpen en tevreden over service

Prima en vlot.

Efficient

Nav mijn apk keuring en kleine beurt wil ik aangeven dat ik zeer tevreden ben over Nefkens Uden!

Prima want direct geholpen

Moest koplamp verwisselen en dat duurde best langer dan vooraf ingeschatte tijd. Maar ben blij dat we ondanks de drukte geholpen konden worden.

Uitstekend.!!!

Bandenspanning was niet goed, kon meteen komen. Daar bleek een schroefje zat erin. Meteen opgelost. En heel vriendelijk behandeld.

Vriendelijk te woord gestaan. Afspraken nagekomen en auto op tijd weer klaar.

Alles keurig en op tijd geregeld

Fijne Mevr. aanspreek punt bij de receptie.

Goed geholpen.

Voortreffelijk

Mijn ervaring bij Nefkens uden is zeer goed , een eerlijke prijs wat van daag de dag zeer belangrijk is aangezien alles zo duur is en als het meer gaat kosten wordt je netjes gebelt. De manier hoe ze met je auto omgaan en zorgen dat je auto van binnen niet vuil wordt , kort om de service is gewoon heel goed .

Goede service en correcte afhandeling.

De gemaakte afspraak werd keurig afgehandeld.

Vriendelijk en deskundig personeel.

Auto weer klaar op het afgesproken tijdstip en vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg van de factuur bij het ophalen van de auto.

Je wordt netjes en vriendelijk geholpen.

Vriendelijk personeel, mee denkend en alles in overleg. Weer zeer tevreden geholpen.

Mijn bezoek was 100 %

Banden wissel was binnen 1 half uur netjes gereed

Hier ben je een echte klant

Alles klopt. Afspraken zijn snel gemaakt. Je autobus in goede handen. Duidelijke offerte. Top.

goed ontvangst netje op tijd gebeld dat de auto weer een beurt heeft gehad.

prima en vriendelijk ontvangst er stond netjes een fiets gereed waar ik vanwege weer omstandigheden geen gebruik van had gemaakt.

Wordt altijd snel en vriendelijk geholpen/te woord gestaan

Zoals altijd : 100% service. Vriendelijk

uitstekende service

goed service, heldere info,

Alles was helemaal goed

Aardig personeel Goede en snelle service

Klantvriendelijk en eerlijk advies!

Klantvriendelijkheid is troef bij Nefkens. Er wordt goed advies gegeven indien er zich bepaald onderhoud aandient. Voor alle vragen kun je terecht. Ik merk dat de auto in topconditie blijft dankzij de juiste aanpak in de werkplaats. Bovendien zijn de monteurs net zo zuinig op mijn auto als ikzelf. Ik kom graag langs in Uden!

Goed werk

Eindelijk alle storing weg hoop dat het goed blijft groet Michael

Geweldig.

Ik ben zeer goed geholpen door jullie.

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden