Geen betrokkenheid

Ik ben nu voor de 2e maal niet geholpen met een kleine storing van een lampje terwijl de monteur dit moet zien. Dat getuigd mij niet van betrokkenheid. Planning, ontvangst etc is verder wel heel goed.

Meneer achter de balie had het druk en kon daardoor niet de tijd nemen om wat meer toe te lichten. Service was snel en prima

Goed, vriendelijk en duidelijk

Goed, vriendelijk en duidelijk

super

Altijd vriendelijke mensen ,ik ben zeer tevreden ,wordt altijd snel geholpen.

Zonder afspraak toch weer ontzettend snel geholpen,chapeau!

Zonder afspraak toch weer ontzettend snel geholpen, chapeau!

correcte uitleg

prettig geholpen

Goed en netjes geholpen

Goed rapport en uitleg gekregen

Prima geregeld, correct en voortvarend

Gemakkelijk afspraak maken online, keurige ontvangst en goede communicatie.

Ik kwam zonder afspraak binnen en werd direct geholpen. Met 25 minuten kon ik verder!

Goede service, ook deze keer weer

Mijn auto was weer toe aan een jaarlijkse beurt, om hem in conditie te houden. Goede service, ook deze keer weer. Ik had geen mogelijkheid om te wachten en had bij het aanmelden een leenauto gevraagd. Op de een of andere manier was dit niet goed doorgekomen en dus niet bekend op moment dat ik kwam. Maar er werd direct gezocht naar een oplossing en ik kreeg een grote Peugeot Partner mee. Prima oplossing, al was de auto een maatje groter dan ik gewend ben. Rond 15.00 in de middag was de auto weer gereed. Er is prima uitgelegd wat er allemaal gedaan is en vervolgens trof ik een hele schone auto aan. Top service en mijn auto kan er weer een jaar tegen.

De kleine beurt en het monteren van winterbanden is prima volgens afspraak verlopen

Telefonische afspraak gemaakt. Kleine beurt en winterbanden monteren. Ruilauto beschikbaar, deze was ook netjes schoon. Auto gebracht rond 10:00 uur en omstreeks 15:00 uur werd ik gebeld dat de auto klaar was. Alles is naar wens verlopen en de ruilauto volgetankt weer ingeleverd.

Top service.

Vlotte en correcte afhandeling.

goede service

Voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

Prima service!

Snelle service en netjes te woord gestaan.

Goed ,super en netjes.

Super, ben zeer tevreden!!!!!

Ik heb het gevoel dat er serieus wordt omgegaan met mijn wensen. De ontvangst was ook vriendelijk, en ik heb het gevoel dat mijn auto in goede handen is

Prettig en efficiënt

Prettig, efficiënt

Goed service

keurig netjes

Auto op tijd klaar. Bij het wegrijden een storing in de motor. Snel opgelost door de monteur, met de daarbij behorende uitleg. Zeer tevreden.

Vriendelijk

Kundig

netjes volgens afspraak

onderhoud netjes volgens afspraak en net dat beetje extra

Goede service!

Vriendelijk, koffiehoek en goed geholpen.

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden