Vriendelijk en hulpzaam

De auto stond netjes klaar volgens afspraak en duidelijke uitleg zodat we de auto met een gerust hard konden meenemen.

Prima service en vriendelijke mensen.

Ik word geattendeerd om op tijd een afspraak te maken en die wordt op mijn wensen gemaakt. Vriendelijk personeel voldoet vakkundig aan mijn verwachtingen. Prima bedrijf.

Fijne en snelle hulp voor eerlijke prijs

Professioneel bedrijf met goede planning en kloppende prijsindicaties voor aanvang van reparatie.

Heel klant vriendelijk

Vlot geholpen. Naar huis gebracht en weer opgehaald toen auto klaar was. Heel fijn.

zeer attent en goed

zie boven

Vriendelijk en snel

Ruitreparatie is snel verholpen en netjes afgewerk. Wij zijn erg tevreden

in nood staan jullie klaar

Mijn auto is met veel moeite gestart door de ANWB. De accu moest vervangen worden. De auto afzetten zou betekenen dat we deze niet meer konden verplaatsen. Eigenlijk was er geen tijd om de accu te vervangen maar in nood is er toch plaats gemaakt. In nood kunnen we op jullie vertrouwen, dank je wel.

Goede service,snel en vlot geholpen

Storing in trekhaak, mocht tussendoor en klacht verholpen.

Altijd goede service

Zoals altijd prima

Klantvriendelijk

Ondanks het allemaal wat anders liep toch goed geholpen verder en kan ik weer veilig rijden!

Prima.

Service,vriendelijkheid, kunde.

Oven omschreven

gewoon goed

zeer tevreden. Vriendelijke behulpzame mensen

super

zoals altijd zeer vriendelijke ontvangst. belangstelling voor het wel en wee van mij en de koffie smaakt voortreffelijk. uitstekende service

Duidelijk

Fijn contact, duidelijke afspraken en transparantie over de kosten

Communicatie tussen personeel ondermaatd

Voor 1 beurt ben ik 3 keer terug moeten gaan naar de garage. Telefonische afspraak gemaakt voor vervanging distributie riem, niet doorgekomen. Toen zou hij blijven voor onderhoud alleen, volgende dag blijkt dat ze geen tijd hadden. Nieuwe afspraak gemaakt, auto zou s avonds klaar zijn, zelf moeten bellen aan einde van dag, bleek hij niet klaar te zijn. Mijn geduld raakt aardig op merk ik, toen ik aangaf dat ik er denk een andere garage te zoeken gaf de dame aan de receptie aan “dat is uw keus”. Niet echt de manier om klanten te binden lijkt me.

Vriendelijk ontvangst, goede service.

Bij binnenkomst kennen ze je persoonlijk bij je naam, de service verloopt vlot en de werkzaamheden verlopen keurig.

zeer klantvriendelijk en professioneel

Medewerkers achter de service desk zijn zeer behulpzaam

Moeizame start, perfect opgelost

Het was lastig een afspraak te maken, beetje van het kastje naar de muur gestuurd. Initiële inschatting was vrij prijzig, toch maar opdracht gegeven. Daarna pro-actief door de garage teruggebeld met een voordeliger alternatief. Dit scheelde ons veel geld. Op de reparatie en communicatie daarna valt niets aan te merken. En het meedenken werd zeer gewaardeerd.

Nefkens denk met je mee

Goede service en advies

Gewoon netjes geregeld en prima service

Komen afspraken netjes na en zijn klantvriendelijk.

Geven vooraf duidelijke prijsopgaven met advies en bellen over de eventuele extra werkzaamheden.

Toegankelijk en snel goed geholpen

Toegankelijk en snel goed geholpen

Dit was een banden wissel

Nijverheidsstraat 2

5405 AJ Uden